Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi tehdä huumeseula, mutta virtsaaminen valvotusti ei onnistu

Vierailija
12.02.2022 |

Olen nyt kahdesti käynyt yrittämässä, ja virtsa ei tullut runsaasta juomisesta huolimatta. Mitä tässä voi tehdä? Se ei vaan tule vaikka kuinka haluaisin.
Voiko näytteen ottaa katetrilla vai leimataanko minut nyt narkomaaniksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia. Onko täällä hoitajia tai lääkäreitä jotka tietävät miten näissä tilanteissa toimitaan?

-ap

Vierailija
2/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet KUSESSA. Hahhah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot runsaasti esim. vihreää teetä ja olet riittävän kauan virtsaamatta, niin eiköhän se onnistu. Tuskin kykenet loputtomiin pidättelemään.

Vierailija
4/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö onnistu vaikka olisi aivan järjetön kusihätä, rakko ihan äärimmäisen täynnä?

Vierailija
5/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan sen tehdä verikokeena?

Vierailija
6/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea on jo kokeiltu. Itse valvon noita huumeseuloja ja saatan sellaisia keinoja kokeilla, että laitan mun puolella olevan vesihanan auki tai musiikit kovemmalle radiosta. Ei ole vielä lopulta jäänyt keltään antamatta tuo näyte.

Vierailija
7/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nesteitä. Kahvi diureettinä pissittää melkein yhtä paljon kuin kalja. Itekkin olen kerran joutunut antamaan pissanäytteen. Olin varmuuden vuoksi 3 kuukautta pajauttamatta. Kun sain tulokset pajautin heti.

Vierailija
8/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidätin niin kauan, että sitä pissaa vaan tuli ja tuli. Liiottelematta varmaan 3 minuuttia, ja hoitaja siinä tuijottaa. Nolona sitten pahensin tilannetta kun aloin selittää jotain, että hehheh kylläpäs sitä nyt tulee.

Kaiken huipuksi sinne pissaboksissa oli jotenkin päätynyt mun koiran karva. Pitkä, musta ja kihara. Kellui siinä pinnalla kun annoin rasian hoitajalle :)

Vierailija
9/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo valvotusti käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
10/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen saa verikokeella tai sylkinäyte. Miksi pitäisi alastomana hillua.

Vierailija
11/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuollainen ujopissa. Mut vaikka hoitaja siinä ennen näytteenottoa höpötteli, että yritä vain ajatella että minä en ole täällä, niin jotenkin kun menin sitten siihen vessaan, niin en edes tajunnut että se hoitaja näkee sinne sisälle. Luulin, että hän tulee perässä, mutta ei tullut. Ja pissin ja sähläsin ja vähän sotkin, eniten siinä jännitti se tekninen suoritus että osuuko kippoon ja käykö niin että pissin sinne liikaakin ja mitähän kaikkea. Vasta jälkeenpäin siinä vessan ulkopuolella tajusin, että siinä on ikkuna, mistä hoitaja näkee sisään, mutta näytteenantaja ei näe ulos. 

Mutta toivon että tuohon joku keino löytyy! 

Sitä vettä ei saa liikaakaan juoda, siinähän on tarkat ohjeet kuinka kauan pitää olla syömättä ja minusta ennen näytteenottoa sai aamulla juoda vain 2dl vettä (vai oliko nestettä ylipäätään). Jos juo liikaa, niin se voi johtaa näytteen hylkäämiseen ja uuteen näytteenottoon, joten en voi sitä tolkutonta juomista suositella. Ohjeiden mukaan siinä pitää mennä.

Vierailija
12/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä annetaan yrittää jonkun kerran, mutta katetroidaan jos ei muuten onnistu.

Vierailija
13/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellassa ainakaan ennen ole mitään rajoja sanottu paljon sitä ennen saa juoda. Mutta niihinkin tottuu, päihdeongelman takia itse jouduin antamaan vuosia... Mutta joo ois kyllä vähemmän nöyryyttävää jos näyte voitais ottaa suusta niinkuin liikenteessä tehdään...

Vierailija
14/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sama ongelma, mutta onnistui kun pidättelin henkeä siinä tilanteessa niin kauan että meinasi taju lähteä ja pissi lähti tulemaan automaattisesti. 

Vierailija
15/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö onnistu vaikka olisi aivan järjetön kusihätä, rakko ihan äärimmäisen täynnä?

Ei :( Join vettä, puoli litraa cokista, Espresso Housen isomman jäälaten ja pillimehua. Edellisestä wc-käynnistä oli 3,5h.

Vessahätä oli kova ja labraan kävellessä tuntui että tulee housuun, mutta sitten sinne pönttöön ei tullut. Labrasta lähtiessäni ryntäsin heti tavalliseen vessaan ja siellä sitten onnistui normaalisti.

-ap

Vierailija
16/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin katsottiin vain ovenraosta.

Se tosin oli työhöntulotarkastuksessa finanssialalle. Ihan järjetöntä ajan ja vaivan tuhlaamista noi testit.

Vierailija
17/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kännissä sinne tai pössyttele samalla

Vierailija
18/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä annetaan yrittää jonkun kerran, mutta katetroidaan jos ei muuten onnistu.

Oikeasti? Voidaanko katetrointi tehdä potilaan pyynnöstä heti vai pakotetaanko yrittämään purkkiin virtsaamista monta kertaa?

-ap

Vierailija
19/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa harkita taukoa pössystä tai muista aineistaan?  Helpottanee tulevaisuudessa sen mahdollisen työnkin tekemistä jos ei ole jatkuvasti tokkurassa? Riippuvuus se on pössykin vaikka miten miellät sen vaarattomaksi.

Vierailija
20/24 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä tortut.