Onpa mukavaa olla luonnostaan hoikka
Voi syödä mitä haluaa eikä tarvitse liikkua painonhallinnan takia. Samat vaatteetkin sopivat vuosikausia, kun paino ei vaihtele. Säästyy rahaakin.
Kommentit (39)
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Itsekin kuuteen kymppiin asti. Sitten jouduin painoni vartijaksi.
60 kg vai 60 v.?
Ajattelepa jos sinulle olisi vielä älyäkin suotu, mutta ei, hoikkuus vain.
Lähes kaikki läskit ovat entisiä hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos sinulle olisi vielä älyäkin suotu, mutta ei, hoikkuus vain.
Niin. Vain tyhmät ihmiset iloitsevat asioista.
Joo,joo. Sä olet tosiaan luonnoltasi hoikka! Thumbs up!
Jotkut vaan syö enemmän ja painoa kertyy, helppoa pysyä sellaisena kuin olet kun tiedät mitä syöt. Kaloreistahan se kaikki on kiinni vaikka miten muuta joskus väitetään.
Kai ap vituilet kuitenkin niille jotka luonnostaan eivät saa pidettyä painoa normaalina. Että saat nostettua itsesi ylivertaiseen asemaan?
Sama ap. Olen kiitollinen ettei tarvitse vahdata kaloreita. Olen jo yli 40-vuotias, paino pysyy silti vuodesta toiseen suht samana. En väitä ettenkö ikinä miettisi mitä syön, mutta en koskaan katso esim mitään ravintoarvoja. Mulle on aivan sama onko jauhelihassa rasvaa 10 % vai 30 %, jugurtit aina normaalirasvaisia, juustot rasvaista Oltermannia. Kun ruokamäärät on kohtuullisia, voin syödä mitä vaan ja silti pysyn hoikkana.
Ootko ryhdikäs ja timmi, vai sellainen huonoryhtinen laiha sohvaperuna?
Jälkimmäisessä ei nimittäin ole mitään kadehdittavaa, eivät näytä hyvältä.
aha.
mä tykkään laittaa jalkaan pehmeät sukat suihkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas rumasti sanottu.
Mulla hyvät muodot mutta olen hoikka. En urheile,revi siitä idiootti.
T.eri
Siis miten joidenkin ihmisten elämää hallitsee paino.. surullista. Tai tietysti ymmärrän syömishäiriöt ym. Tämäkin aloitus, vaan niin surullista.
On ihanaa olla luonnostaan lihaksikas, ei tarvitse paljon pumpata, niin lihas kasvaa. Vaatteita on kyllä joutunut ostamaan, kun hartiat ja hauis ovat kasvaneet, mutta ei haittaa. Ihanaa, kun jaksaa nostaa, kantaa tehdä fyysisesti vaativia juttuja. Eikä voimasta ole haittaa vaakamambossakaan.
Mä tykkään että näin naisenakin meinaa luonnostaan kasvaa parta. Siihen ei ihan joka tyttö pysty (hormoneitta)!
Vierailija kirjoitti:
On myös ihanaa olla valkoihoinen
Mä taas haluaisin olla tummaihoinen, heidän iho ei samalla tavalla ryppyynny vanhetessa
Vierailija kirjoitti:
Siis miten joidenkin ihmisten elämää hallitsee paino.. surullista. Tai tietysti ymmärrän syömishäiriöt ym. Tämäkin aloitus, vaan niin surullista.
Surullista, kun on terve ja elämä on kevyttä ja rahaa säästyy?
Ap
Just syön makaroniruokaa jossa paljon kermaa ja juustoa.
Ja olen laiha.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdikäs ja harteikas. Salilla pitää käydä suunnilleen vaan kääntymässä ja hauis on jo kasvanut. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli, erottuvat vatsalihakset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään että näin naisenakin meinaa luonnostaan kasvaa parta. Siihen ei ihan joka tyttö pysty (hormoneitta)!
Viiksistä puhumattakaan!
Itsekin kuuteen kymppiin asti. Sitten jouduin painoni vartijaksi.