Onpa mukavaa olla luonnostaan hoikka
Voi syödä mitä haluaa eikä tarvitse liikkua painonhallinnan takia. Samat vaatteetkin sopivat vuosikausia, kun paino ei vaihtele. Säästyy rahaakin.
Kommentit (39)
Ap voi mahtua samoihin vaatteisiin vuosikaudet mut ei se meinaa sitä että rahat säästyisi.
Pitää kuitenkin muodin mukaan ostaa uutta ja trendikästä..
Tää kyllä. Tästä täytyy olla onnellinen. Samat farkut sopii mitkä 19 vuotiaana (Olen pian 30v)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos sinulle olisi vielä älyäkin suotu, mutta ei, hoikkuus vain.
Ja itse olet varmaan "kehoposiivinen"? Teille kun se tarkoittaa, että laihoja saa vihata ja haukkua, miten sielu sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ryhdikäs ja timmi, vai sellainen huonoryhtinen laiha sohvaperuna?
Jälkimmäisessä ei nimittäin ole mitään kadehdittavaa, eivät näytä hyvältä.Ryhdikäs ja harteikas. Salilla pitää käydä suunnilleen vaan kääntymässä ja hauis on jo kasvanut. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli, erottuvat vatsalihakset.
Ap
ai tää on tää mies!! tuuheat ja vähän kiharat hiukset.. spammaa aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tää kyllä. Tästä täytyy olla onnellinen. Samat farkut sopii mitkä 19 vuotiaana (Olen pian 30v)
onpa kestävät housut..
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään, kattellaan, kun rupeat lähestymään viittäkymppiä. Itse olen fitimmässä kunnossa kuin lukioaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa kestävät housut..
Ostin ne 19 vuotiaana, pidin pari vuotta ja sitten ne jäi kaappiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäisessä ei nimittäin ole mitään kadehdittavaa, eivät näytä hyvältä.Olipas rumasti sanottu.
Mulla hyvät muodot mutta olen hoikka. En urheile,revi siitä idiootti.T.eri
Niin, mutta onko surkea ryhti? Ei ne luonnostaan hyvät muodot ja laiha olemus mitään pelasta, jos on S-ryhtinen vartalo ja pää lysyttää hartioiden välissä.
Iho näillä usein myös huono, jos eletään huonolla ravinnolla. Samea ja eloton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäisessä ei nimittäin ole mitään kadehdittavaa, eivät näytä hyvältä.Ryhdikäs ja harteikas. Salilla pitää käydä suunnilleen vaan kääntymässä ja hauis on jo kasvanut. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli, erottuvat vatsalihakset.
Ap
ai tää on tää mies!! tuuheat ja vähän kiharat hiukset.. spammaa aina välillä.
En ole mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai tässä vaiheessa vielä kuulukaan olla mitään lihomisia?
Minullekin menee samat farkut ja topit kuin 16-17-vuotiaana, mutta en ole ajatellut, että se olisi vielä näin nuorena minkäänlainen meriitti.
Joskus 50+ voi jo tuulettaa, jos tilanne edelleen sama (ja oletetaan, että on ollut normaalivartaloinen/hoikka teini).
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai tässä vaiheessa vielä kuulukaan olla mitään lihomisia?
Minullekin menee samat farkut ja topit kuin 16-17-vuotiaana, mutta en ole ajatellut, että se olisi vielä näin nuorena minkäänlainen meriitti.
Joskus 50+ voi jo tuulettaa, jos tilanne edelleen sama (ja oletetaan, että on ollut normaalivartaloinen/hoikka teini).
N29
Minulle ei onneksi mahdu enää :D BMI oli tuolloin 16.
Ap
Minä olen 46-vuotias nainen ja mulle mahtuu samankokoiset vaatteet kuin teini-iässä. Minäkään en vahdi syömisiäni, mutta urheilen kyllä paljon. Tässä iässä alkaa todella näkyä päälle päin, ketkä huolehtivat itsestään ja ketkä ovat eri syistä päästäneet itsensä repsahtamaan. Osa vanhoista koulukavereista näyttää mummoilta ja papoilta, osa ei tunnu muuttuneen yhtään sitten lukion.
Eräs kirjailija kuvasi hienosti hoikista: irvistelevä heinäseiväs.
Voisi olla myös pirullinen rautakanki.
Oli työkaverina semmonen ilkeä luuperse. Kauhea, kateellinen tyyppi. Ei se hoikkuus ihmistä jalosta paremmaksi. Laihoilla sisäistä rasvaa, laiha läski. Persoonallisuushäiriöitä samalla tavalla kuin muillakin. Ehkä enemmänkin, jos laihuus on ainoa aate. Pelko lihomisesta, jos vaikka mies jättää.
Yhellä deittipalstalla oli anorektikkomies. Kuvia kuopalla olevasta mahasta. Oli upea omasta mielestä. Surullista.
Jos lähtee kehumislimjalle näissä painoasioissa, jotakin on pahasti pielessä.
Mitä mieltä ap? Onko kotona lihominen ollut ehdoton nou-nou? Jokin muinaisjäänne, kuten omalla äidilläni oli. Aina tuijotettiin kiloja. Kunhan on laiha ja maha ei pullota.
Luulen niin, että merkittävällä osalla hoikkana pysyvistä ihmisistä, itseni mukaan lukien, on yksinkertaisesti tavallista pienempi ruokahalu. Ihmisten energian kulutus on ollut ainakin kehittyneissä maissa jatkuvasti pienenemään päin fyysisen aktiivisuuden vähenemisen takia, mutta suurella osalla ruokahalu ei ole vähentynyt samassa suhteessa. Huomattavalla osalla suomalaisista ja varmaan monista muistakin eurooppalaisista ja eurooppalaisperäisistä on myös jonkin tutkimuksen mukaan edelleen perimässään sellainen ruokahalua ja rasvan varastoitumista säätelevä geeni, jonka tarkoitus on ennen ollut elimistön vararavintovarastojen kartuttaminen huonon ravintotilanteen aikoja silmällä pitäen. Esimerkiksi vielä 1800-luvun nälkävuosina tuosta geenistä on ollut hyötyä.
Minäkin luonnostani hoikka, nyt 40+ iässä bmi on sentään jo 20. Luulen että lievää noususuuntaa alkaa paino tulevaisuudessa tekemään.
Mutta siitä olen oikeasti tyytyväinen (salaa), että lapseni on myös luonnostaan hoikka. Hänen yksi lihavahko kaverinsa sanoi lapselleni että hyi ällöä miten laiha olet, tuohon voi kuolla (hän ei kuitenkaan ole alipainoinen eikä laihtunut, eli aika karseaa puhetta)..
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa jos sinulle olisi vielä älyäkin suotu, mutta ei, hoikkuus vain.
Katkera siellä kaakattaa.
Totta! Raskauskilotkin on aina hävinneet parissa viikossa kun vauva on syntynyt.
Kasvaako sullakin? Vähänkö me ollaan hyviä!!!