Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaillut miestä 4-5kertaa. Nyt raskaana, teen abortin. Kannattaako kertoa?

Vierailija
12.02.2022 |

Minusta olisi kyllä hyvä hänenkin tietää että tehdyillä asioilla on seurauksensa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin. Mulla ei ole tapana mennä sänkyyn merkityksettömien ihmisten kanssa, joten ottaisin myös miehen mielipiteen huomioon ennen kuin teen ratkaisuni.

Vierailija
62/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapaillessa mennä sänkyyn. En ainakaan itse edes ajatellut että mentäis eikä mieskään.

Ensin tutustutaan ja tunnustellaan millaisia tyyppejä olemme. Kun on tarpeeksi tutustuttu sitten uskaltaa sänkyyn.

Oi kun menisikin näin. Missä tuo on vielä nykyään mahdollista?

Joku vuosi sitten luin jonkun uutisen suomalaisten seksitavoista. Sen mukaan täällä Suomessa on tavallista mennä sänkyyn viimeistään neljännellä tapaamiskerralla.  Ilmeisesti osapuolille on siihen mennessä ehtinyt muodostua jonkinlainen käsitys toisesta osapuolesta. Varmaankin sänkyyn menemällä halutaan selvittää onko aiheellista jatkaa tapaamisia ja ehkä syventää suhdetta. Jos seksi ei suju yhdessä tai on hyvin erilaista kuin henkilöt ovat odottaneet, niin kontakti varmaan päättyy siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin yhden yön suhteesta raskaaksi. Mies oli entuudestaan tuntematon. Jos olisin päätynyt aborttiin, en olisi kertonut hänelle mitään. Mutta päätin pitää lapsen, niin selvitin miehen nimen ja yhteystiedot. En tosiaan muistanut edes hänen nimeään.

Millaisen storyn olet lapsellesi kertonut? Miten sai alkunsa, missä isä on jne? Itseäni hirvittäisi vaikka geeneissä periytyvät sairaudet ja luonnehäiriöt, vaikka ihan perinteiset nepsyt jos ei tunne miestä ja häne juuriaan. Neuvotko lapselle saman keinon saada lapsi?

Lapsella on oikeus tietää juurensa - aina.

Tiedän pariskunnan, joka ei halunnut adoptoida, kun pelkäsivät kauheasti, ettäadoptiolapsella olisi huonoja geenejä. No mitä sitten? Nyt he ovat vanhoja ja ilman perillistä.  En tiedä ovatko onnellisia. Me emme - vielä - voi valita biologisten lastenkaan geenejä etukäteen. Ajattelen kauhulla päivää, jolloin ehkä voidaan. Millainen maailmasta tulee silloin?

Vierailija
64/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ylipäätään kiinnostusta jatkaa tapailua? Jos on, niin aika tylyä sinulta Ap tehdä oma päätös raskauden keskeyttämisestä ja olla kertomatta. Jos taas ei ole aikomusta tavata enää, niin... no. Olisi varmaan kannattanut huolehtia siitä ehkäisystä.

Vierailija
65/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei abortista monikaan traumaa saa. Sen jälkeen hankit vauvan rakastamasi miehen kanssa. En alkaisi synnyttämään noilla spekseillä ikinä.

Ei saakaan eikä tarvitse saada mitään traumaa. Hyvänen aika 8vko sikiö täysin eri kun lapsi tai täysiaikainen sikiö. Joku ulkopuolinenko sen määrittelisi, koska on pakko hankkia lapsi jos "vahinko" sattuu.

Päätöntä hommaa, jos useita kertoja vahingossa raskautuu ja hankkii abortin.

Itse ensimmäisestä kerrasta en ajatellut muuta kun oho, nyt näin valitettavasti pääsi tapahtumaan. Toisesta kerrasta sellaset morkkikset että päätin siistiä tapani ja niin tapahtuikin.

Monet naiset ei muuten tykkää seksistä kumin kanssa.

Vierailija
66/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kertoisin jos mies ei ole ihan k*sipää… vois vaikka maksaa puolet hoitokuluista myös.

Sit jos on joku vaarallinen idiootti niin vähin äänin homma alta pois

Ok. Mutta miksi naiset harrastavat seksiä niiden vaarallisten idioottien kanssa? En ole tätä koskaan ymmärtänyt.

Tämä vähän ohis mutta harva on vaarallinen idiootti ekalla tai tokalla kerralla vaan alkaa ilmetä vähän myöhemmin.

Vierailija
67/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kertoisin. Mulla ei ole tapana mennä sänkyyn merkityksettömien ihmisten kanssa, joten ottaisin myös miehen mielipiteen huomioon ennen kuin teen ratkaisuni.

Olet harvinaisen korkean moraalin omaava ihminen. Ymmärrät varmaan että monilla on erilaiset näkemykset ja arvot. Monet nyt kuitenkin ovat menneet ja menevät varmaan edelleenkin sänkyyn vaikka ovat tunteneet toisensa vasta 5 h tai 48h. Kovin suuri merkitys tai suunnitelmat tulevaisuudesta harvalla on tuossa vaiheessa.

Vierailija
68/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusjamppa, kyllä sille uskaltaa kertoa. Tyhmänä ei käytetty ehkäisyä koska hän karsasti kondomeja. Jälkiehkäisy ilmeisesti petti. ap

Todellakin kertoisin näillä spekseillä, ehkä kortsunkäyttö alkaa kiinnostaa jatkossa teitä molempia.

Vierailija
69/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen korkean moraalin omaava ihminen. Ymmärrät varmaan että monilla on erilaiset näkemykset ja arvot. Monet nyt kuitenkin ovat menneet ja menevät varmaan edelleenkin sänkyyn vaikka ovat tunteneet toisensa vasta 5 h tai 48h. Kovin suuri merkitys tai suunnitelmat tulevaisuudesta harvalla on tuossa vaiheessa.

Ymmärrän tietysti. Ymmärrän myös että vaikka toinen olisi minulle merkityksellinen, en välttämättä ole sitä samaa hänelle. Joka tapauksessa minusta tuntuisi väärältä alkaa tuollaisessa tilanteessa sooloilemaan. Se ihmisenalku on kuitenkin yhtä lailla molempien.

Vierailija
70/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan pyövelit. Oikeus elämään ei vissiin kuulu ihmisoikeuksiin.

Vierailija
71/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, että tää on provo. Sanokaa, että on. Eihän kukaan voi olla niin typerä, että ottaa riskin raskaudesta ja seksitaudeista vain siksi, että puolituntematon äijä ei tykkää käyttää kortsua?

Vierailija
72/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä tee. Et pääse eroon teostasi koko loppuelämänäsi kuitenkaan. Mikä oikeus sinulla on päättää jonkun elämä? Suomessa jos muuallakaan kun ei ole edes mitään puoltavia syitä. Jotakin tyyppiä nyt ei vain huvita saada jonkun tyypin lasta. Kuinka tyhmä voi ihminen olla. Karma kaatuu niskaasi myöhemmin jos elämän päättämisen valitset (ja Suomessa laki tällaista puoltaa. Tämäkin kirjoittaja tuntuu tietävän itsestään selvänä että sen kun pyyt vaan niin kyllä tehdään. Liian helppoa!!!)

Vierailija
73/77 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapaillessa mennä sänkyyn. En ainakaan itse edes ajatellut että mentäis eikä mieskään.

Ensin tutustutaan ja tunnustellaan millaisia tyyppejä olemme. Kun on tarpeeksi tutustuttu sitten uskaltaa sänkyyn.

Oi kun menisikin näin. Missä tuo on vielä nykyään mahdollista?

Miten niin missä mahdollista? Eiköhän se ole ihan omasta seksuaalimoraalistasi kiinni + tapaat samankaltaisesti ajattelevia ihmisiä.

Vierailija
74/77 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paroni Mynhhausen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies vaikuttaa sen verran idiootilta, joten mieti tarkkaan, jaksatko tuon geeneillä varustettua lasta alkaa kasvattamaan. 

Jaa että kun nainen antaa ilman vakituista seurustelusuhdetta ja ilmaisena prostituoituna jollekin sattumanvaraiselle ja tuntemattomalle miehelle "sitä" niin se MIES on tuon kuvion idiootti?

Miten jotkut suomalaiset naiset voivatkin vääristellä koko asian noin päin?

Tuo Ap on taas oikein malliesimerkki seksuaalisesti emansipoituneesta laatunaisesta. Toivottavasti kukaan mies ei milloinkaan erehdy häneen vakavassa parisuhdemielessä. Miten tämä feminismi voikin tuottaa tuollaista alinaisainesta? Ja sielunsisaret tietysti kannustavat häntä jatkamaan samalla tavalla jatkossakin.

Minusta ap ei vaikuta mitenkään seksuaalisesti emansipoituneelta vaan enemmänkin siinä mielessä perinteisen kasvatuksen saaneelta, että naisen tulee miellyttää miestä. Vaikka sitten siinä tapauksessa, että mies ei halua käyttää kondomia, niin nainen antaa periksi, vaikka riskit naisella on huomattavasti suuremmat.

Vierailija
75/77 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Sinun keho, sinun valinta.

Entäs vauvan keho?

Se on sikiö.

Vierailija
76/77 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tää nykyajan meininki🥱

Vierailija
77/77 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Sinun keho, sinun valinta.

Entäs vauvan keho?

Se on sikiö.

Alkio-sikiö-Vasikka-tiedä mikä siitä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme