Tapaillut miestä 4-5kertaa. Nyt raskaana, teen abortin. Kannattaako kertoa?
Minusta olisi kyllä hyvä hänenkin tietää että tehdyillä asioilla on seurauksensa.
Kommentit (77)
En kertoisi, muutoma tapaaminen ei ole suhde..
Ootko jo käynyt sukupuolitautitesteissä?
Kuka menee ventovieraan kanssa sänkyyn?
Jos tapailumiehellä on massia voit päästä hyviin naimisiin tai netota elareilla. Eli älä tapa sitä vauvaa ennen kuin taloustiedot selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapailumiehellä on massia voit päästä hyviin naimisiin tai netota elareilla. Eli älä tapa sitä vauvaa ennen kuin taloustiedot selvitetty.
Eikä vauvaa ole oikein tappaa, vaikka miestä ei verokoneen haussa löytyisikään tai olisi muuten tiedossa, että on rahaa, miljoonaperintö tulossa tms.
Ei tarvitse kertoa, ja sinuna en kertoisikaan tuossa vaiheessa. Et tunne koko tyyppiä loppupeleissä ja saattaa sinua jäädä joskus kalvamaan, jos kerroit ja tienne eroavat.
Ei tapailumiehen kans lasta tehdä. Äkkiä abortti. Älytöntä, jos et keskeytä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin 40 vuotiaana raskaaksi ensimmäisestä kerrasta. Tein abortin..
Lapsia oli jo kaksi.
Mikä ehkäisy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusjamppa, kyllä sille uskaltaa kertoa. Tyhmänä ei käytetty ehkäisyä koska hän karsasti kondomeja. Jälkiehkäisy ilmeisesti petti. ap
Harmi ettei sinun vanhempasi tajunneet käyttää aborttia kohdallasi.
Törkeä kommentti.
Mä oon aina sanonut että ekat pari kuukautta pelkästään suihinottoja niin ei käy näitä vahinkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusjamppa, kyllä sille uskaltaa kertoa. Tyhmänä ei käytetty ehkäisyä koska hän karsasti kondomeja. Jälkiehkäisy ilmeisesti petti. ap
Harmi ettei sinun vanhempasi tajunneet käyttää aborttia kohdallasi.
Törkeä kommentti.
Jep, katkera elämä löyhkää tänne asti.
Mä tulin yhden yön suhteesta raskaaksi. Mies oli entuudestaan tuntematon. Jos olisin päätynyt aborttiin, en olisi kertonut hänelle mitään. Mutta päätin pitää lapsen, niin selvitin miehen nimen ja yhteystiedot. En tosiaan muistanut edes hänen nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mieleen, että kondomi suojaa myös mahdollisilta sukupuolitaudeilta ja HIV:ltä. Aika rohkeaa, jos uskaltaa noin lyhyen tuttavuuden jälkeen olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapaillessa mennä sänkyyn. En ainakaan itse edes ajatellut että mentäis eikä mieskään.
Ensin tutustutaan ja tunnustellaan millaisia tyyppejä olemme. Kun on tarpeeksi tutustuttu sitten uskaltaa sänkyyn.
Jos halutaan panna, niin pannaan. Ei se nussiminen niin ihmeellinen spektaakkeli ole.
Jos olette tapailleet eikä tapailu ole ollut johtamassa mihinkään niin tietenkään et kerro. Lopetat tyypin tapailun välittömästi.
Jos kuvittelet, että tapailu jatkuu ja muuttuu vakavammaksi niin kerrot. Tosin mies todennäköisesti haluaa siinä tilanteessa lopettaa sun tapailun. Vaikkei lopettaisi niin asia jäisi jäytämään ja tulisi pinnalle viimeistään jokaisen riidan aikana. Lopulta johtaisi eroon.
Kaikenkaikkiaan, jos olet riittävän vanha harrastamaan seksiä olet tarpeeksi vanha puhumaan ehkäisystä seksikumppanisi kanssa. Ehkäisy on kummankin vastuulla! Jos taas törmäät ääliöihin, jotka painaa paljaalla kyselemättä niin kannattas varmaan miettiä miesvalintoja.
Kunhan teet sen abortin. Kahden tommosen pässinpään geenejä ei ainakaan kannata päästää jatkoon.
Ei tapaillessa mennä sänkyyn. En ainakaan itse edes ajatellut että mentäis eikä mieskään.
Ensin tutustutaan ja tunnustellaan millaisia tyyppejä olemme. Kun on tarpeeksi tutustuttu sitten uskaltaa sänkyyn.