Tapaillut miestä 4-5kertaa. Nyt raskaana, teen abortin. Kannattaako kertoa?
Minusta olisi kyllä hyvä hänenkin tietää että tehdyillä asioilla on seurauksensa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ei tapaillessa mennä sänkyyn. En ainakaan itse edes ajatellut että mentäis eikä mieskään.
Ensin tutustutaan ja tunnustellaan millaisia tyyppejä olemme. Kun on tarpeeksi tutustuttu sitten uskaltaa sänkyyn.
Oi kun menisikin näin. Missä tuo on vielä nykyään mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin yhden yön suhteesta raskaaksi. Mies oli entuudestaan tuntematon. Jos olisin päätynyt aborttiin, en olisi kertonut hänelle mitään. Mutta päätin pitää lapsen, niin selvitin miehen nimen ja yhteystiedot. En tosiaan muistanut edes hänen nimeään.
Millaisen storyn olet lapsellesi kertonut? Miten sai alkunsa, missä isä on jne? Itseäni hirvittäisi vaikka geeneissä periytyvät sairaudet ja luonnehäiriöt, vaikka ihan perinteiset nepsyt jos ei tunne miestä ja häne juuriaan. Neuvotko lapselle saman keinon saada lapsi?
Lapsella on oikeus tietää juurensa - aina.
Toivon itsekin tulevani vahingossa raskaaksi. Meillä käytössä kondomi. Kaikkialla lukee että kondomikaan ei ole 100% ehkäisy… Voisiko se ehkäisy pettää kohdallani? Toivon sitä!
Abortti voi olla traumatisoiva kokemus ja moni mies haluaa isäksi, vaikkakin sitten 5 illallisen pohjalta. Kyllä pitäisin lapsen ja veisin sitten nyytin onnellisen isän oven taakse. Sitten vaan uutta matoa koukkuun ja Tinderit laulamaan!
[quote
Ok. Mutta miksi naiset harrastavat seksiä niiden vaarallisten idioottien kanssa? En ole tätä koskaan ymmärtänyt.[/quote]
Sitä sattuu, kun kaksi idioottia on kiimassa!
Miten aiot eli aiotte jatkossa hoitaa ehkäisyn?
Minun nuoruudessani jälkiehkäisy oli vain hätätilanteita (kortsu hajosi).
Parhaat rakastajani osasivat käyttää miehekkäästi kortsua.
Kortsuvalittajilla oli muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin yhden yön suhteesta raskaaksi. Mies oli entuudestaan tuntematon. Jos olisin päätynyt aborttiin, en olisi kertonut hänelle mitään. Mutta päätin pitää lapsen, niin selvitin miehen nimen ja yhteystiedot. En tosiaan muistanut edes hänen nimeään.
Kasvatitteko lapsen yhdessä?
Lapsen isällä on oikeus tietää. Voi olla että hän haluaa pitää lapsen ilman sinua vaikka sinä haluaisit tehdä abortin. Abortti on väärin. Sinun sisällä on jo elämää, ihminen jolla on sielu.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies vaikuttaa sen verran idiootilta, joten mieti tarkkaan, jaksatko tuon geeneillä varustettua lasta alkaa kasvattamaan.
Jaa että kun nainen antaa ilman vakituista seurustelusuhdetta ja ilmaisena prostituoituna jollekin sattumanvaraiselle ja tuntemattomalle miehelle "sitä" niin se MIES on tuon kuvion idiootti?
Miten jotkut suomalaiset naiset voivatkin vääristellä koko asian noin päin?
Tuo Ap on taas oikein malliesimerkki seksuaalisesti emansipoituneesta laatunaisesta. Toivottavasti kukaan mies ei milloinkaan erehdy häneen vakavassa parisuhdemielessä. Miten tämä feminismi voikin tuottaa tuollaista alinaisainesta? Ja sielunsisaret tietysti kannustavat häntä jatkamaan samalla tavalla jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen storyn olet lapsellesi kertonut? Miten sai alkunsa, missä isä on jne? Itseäni hirvittäisi vaikka geeneissä periytyvät sairaudet ja luonnehäiriöt, vaikka ihan perinteiset nepsyt jos ei tunne miestä ja häne juuriaan. Neuvotko lapselle saman keinon saada lapsi?
Lapsella on oikeus tietää juurensa - aina.
Kyllä lapseni tietää kuka hänen isänsä on. Tapaavat ja soittelevat säännöllisesti. En neuvoisi samalla keinolla saamaan lasta. Mutta eipä itselläni ollut muita vaihtoehtoja kuin pitää lapsi tai tehdä abortti. Luojan kiitos en päätynyt aborttiin, lapsen saaminen on ollut parasta elämässäni vaikka ei suunniteltu raskaus ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatitteko lapsen yhdessä?
Lapsi on asunut koko ajan (eli 11v) minun kanssani ja minulla on yksinhuoltajuus. Isäänsä tapaa suunnilleen kerran kuussa (välimatkaa noin 80km) joko päiväseltään tai on isällä yötä. Viikottain soittelevat. Eli käytännössä yksin kasvatan ja tiesin tietysti heti että niin se menee eikä se ole ollut ongelma.
Ei abortista monikaan traumaa saa. Sen jälkeen hankit vauvan rakastamasi miehen kanssa. En alkaisi synnyttämään noilla spekseillä ikinä.
Olette tavanneet 4-5 kertaa. Et siis tiedä montako kertaa. Trolleille tulee typeriä ajatusvirheitä. Onneksi täällä tyhmyys ei haittaa.
Oliko rakkauden harrastaminen kuitenkin ihana kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ehkäisy? Ja miten voit olla raskaana viiden illallisen jälkeen?
Yksi kerta riittää.
Yksi illallinen?
Se oli se jälkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kertoisin jos mies ei ole ihan k*sipää… vois vaikka maksaa puolet hoitokuluista myös.
Sit jos on joku vaarallinen idiootti niin vähin äänin homma alta pois
Ok. Mutta miksi naiset harrastavat seksiä niiden vaarallisten idioottien kanssa? En ole tätä koskaan ymmärtänyt.
Niillä ei ole otsassa merkintää, että tämä henkilö on vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ehkäisy? Ja miten voit olla raskaana viiden illallisen jälkeen?
Yksi kerta riittää.
Niin, illalliselle mennessä luulisi jokaisen huolehtivan ehkäisystä - vaikka illallinen nautittaisiin nakkikioskilla.
Vierailija kirjoitti:
Toivon itsekin tulevani vahingossa raskaaksi. Meillä käytössä kondomi. Kaikkialla lukee että kondomikaan ei ole 100% ehkäisy… Voisiko se ehkäisy pettää kohdallani? Toivon sitä!
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kertoisin jos mies ei ole ihan k*sipää… vois vaikka maksaa puolet hoitokuluista myös.
Sit jos on joku vaarallinen idiootti niin vähin äänin homma alta pois
Ok. Mutta miksi naiset harrastavat seksiä niiden vaarallisten idioottien kanssa? En ole tätä koskaan ymmärtänyt.
Niillä ei ole otsassa merkintää, että tämä henkilö on vaarallinen.
Ei, mutta idioottiuden näkee heti päältä.