Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hello my beloved

Vierailija
24.06.2015 |

Moro olen 19v mies pääkaupunkiseudulta, ja olen suomessa syntynyt somali eli niinsanotusti toisenluokan "mamu", luokittelen itseäni suomen somaliksi, koska suomessa syntyneenä ja täällä varttuneena olen omaksunut paljon suomalaisia arvoja.

Mut mua kiinnostais tietää, mitä mieltä valkoset on meistä, ja mistä johtuu teidän syvälle alitajuntaa juurtunut ennakkoluulo?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:54"]

Moro olen 19v mies pääkaupunkiseudulta, ja olen suomessa syntynyt somali eli niinsanotusti toisenluokan "mamu", luokittelen itseäni suomen somaliksi, koska suomessa syntyneenä ja täällä varttuneena olen omaksunut paljon suomalaisia arvoja. Mut mua kiinnostais tietää, mitä mieltä valkoset on meistä, ja mistä johtuu teidän syvälle alitajuntaa juurtunut ennakkoluulo?

[/quote]

Jos olet todellinen, niin kestät totuudenmukaisen vastauksen. Olen nähnyt juuri kaltaisiltasi niin järkyttävän huonoa käytöstä, että "ennakkoluulot" ovat vaihtuneet kokemukseksi. Olen myös huomannut julkisten palveluitten käytössä suoranaista petturuutta ja kavalluksia. Yksikään kaltaisesi ei ole koskaan ollut minulle edes normaalin kohtelias. Vanhemmastakaan väestänne samoin harva. Inhottaa uskontoon ja kulttuuriin vetoaminen sellaisissa tilanteissa, missä se ei edes kuulu asiayhteyteen. En pidä tavasta, joilla muslimit yleensä ja somalit eritoten suhtautuvat naisiin. Ja vielä yksi juttu: älä sinä nimittele ketään valkoiseksi. Minä olen vaaleanruskea suomalainen. Toivottavasti tästä oli sinulle apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi