Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hello my beloved

Vierailija
24.06.2015 |

Moro olen 19v mies pääkaupunkiseudulta, ja olen suomessa syntynyt somali eli niinsanotusti toisenluokan "mamu", luokittelen itseäni suomen somaliksi, koska suomessa syntyneenä ja täällä varttuneena olen omaksunut paljon suomalaisia arvoja.

Mut mua kiinnostais tietää, mitä mieltä valkoset on meistä, ja mistä johtuu teidän syvälle alitajuntaa juurtunut ennakkoluulo?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ootko todellinen? Miten löysit tänne?

Vierailija
2/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:55"]Moi, ootko todellinen? Miten löysit tänne?
[/quote]
Siis foorumille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sukupolven maahanmuuttajista mulla ei ole mitään geneettistä mielipidettä (niinkuin ei kantasuomalaisistakaan) vaan persoonallisuus ja käyttäytyminen ratkaisevat siinä mitä ihmisestä ajattelen . Viestisi perusteella vaikutat oikein mukavalta ja asialliselta :)

Vierailija
4/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, en tiiä mistä tapauksesta puhut, mutta tommonen kuullostaa sairaalta mun korvissa, ei kenenkää housuihin saa käydä vastentahtoisesti, olen sitä mieltä, että niille jotka raiskaa tai tekee tommosii rikoksii pitäis asettaa kovemmat rangaistukset kun nykyään

Vierailija
5/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:13"]Terve, en tiiä mistä tapauksesta puhut, mutta tommonen kuullostaa sairaalta mun korvissa, ei kenenkää housuihin saa käydä vastentahtoisesti, olen sitä mieltä, että niille jotka raiskaa tai tekee tommosii rikoksii pitäis asettaa kovemmat rangaistukset kun nykyään
[/quote] t:ap

Vierailija
6/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:58"]Toisen sukupolven maahanmuuttajista mulla ei ole mitään geneettistä mielipidettä (niinkuin ei kantasuomalaisistakaan) vaan persoonallisuus ja käyttäytyminen ratkaisevat siinä mitä ihmisestä ajattelen . Viestisi perusteella vaikutat oikein mukavalta ja asialliselta :)
[/quote]

Kiitos kohteliaisuudesta :)

Vierailija
7/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun afrikan mustalaiset, vihaan somaleita! Good night.

Vierailija
8/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:35"]Vitun afrikan mustalaiset, vihaan somaleita! Good night.
[/quote]

Haha good night to you aswell my friend meehän ihmeessä nukkuu alat olee jo sen tarpeessa :)

Vierailija
9/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalijätkät on söpöi ♥.♥
Ei mulla muita mielipiteit

Vierailija
10/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:54"]

Moro olen 19v mies pääkaupunkiseudulta, ja olen suomessa syntynyt somali eli niinsanotusti toisenluokan "mamu", luokittelen itseäni suomen somaliksi, koska suomessa syntyneenä ja täällä varttuneena olen omaksunut paljon suomalaisia arvoja. Mut mua kiinnostais tietää, mitä mieltä valkoset on meistä, ja mistä johtuu teidän syvälle alitajuntaa juurtunut ennakkoluulo?

[/quote]

Jos olet todellinen, niin kestät totuudenmukaisen vastauksen. Olen nähnyt juuri kaltaisiltasi niin järkyttävän huonoa käytöstä, että "ennakkoluulot" ovat vaihtuneet kokemukseksi. Olen myös huomannut julkisten palveluitten käytössä suoranaista petturuutta ja kavalluksia. Yksikään kaltaisesi ei ole koskaan ollut minulle edes normaalin kohtelias. Vanhemmastakaan väestänne samoin harva. Inhottaa uskontoon ja kulttuuriin vetoaminen sellaisissa tilanteissa, missä se ei edes kuulu asiayhteyteen. En pidä tavasta, joilla muslimit yleensä ja somalit eritoten suhtautuvat naisiin. Ja vielä yksi juttu: älä sinä nimittele ketään valkoiseksi. Minä olen vaaleanruskea suomalainen. Toivottavasti tästä oli sinulle apua.
[/quote]

En tiedä mitä tuoho sanoisi.. Olet valitettavasti kohdannut röyhkeitä "minun kaltaisia", mutta onhan muaki melkein koko ala-asteen aikana kiusattu valkoisten poikien toimesta mun ihonvärin takia, muistan, kun koulukaverit nimitteli mua neekeriks niin pitkään, että pidin sitä mun oikeaksi nimeks. Tätä nimittelyä ei tapahtunu luokassa, vaan välitunnilla esim. fudiskentällä Mua puhuteltii tälläi" nekru syötä se pallo" tai kun kapteeni valitsi joukkueeseen pelaajia, se valitsi muita nimillä, mutta mua valittii tälläi "nekru sä tuut mun joukkueeseen" ja minä sinisilmäisenä juoksin vaan sen joukkueeseen. Tää oli se syy miks ookeesti pidin sitä mun nimeksi, ku sitä oli jatkunu nii pitkään. mutta emmä kuitenkaan yleistä, mulla on tänä päivänä paljon valkoisii kavereita jotka varmasti pitäis mun puolta noihin aikoihi, uskon myös, että ne ketkä sua kaltoinkohteli ei oo tyypillisii somaliyhteisön edustajia, tai atleast ne ei edusta minua.

Vierailija
11/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurustellut suomalaisen kanssa?

Vierailija
12/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:54"]Oletko seurustellut suomalaisen kanssa?
[/quote]

En.

Vierailija
13/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kouluttautua ja mennä töihin Suomessa? Nimittäin monet suomalaiset ei pidä juuri siitä kun vero/sossun rahoilla eletään ja valitettavasti monet maahanmuuttajat tekee juuri niin..

Vierailija
14/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:00"]Aiotko kouluttautua ja mennä töihin Suomessa? Nimittäin monet suomalaiset ei pidä juuri siitä kun vero/sossun rahoilla eletään ja valitettavasti monet maahanmuuttajat tekee juuri niin..
[/quote]

Olen itseasiassa lähihoitaja alalla ja siirryn viimeiselle vuodelle nyt syksyllä, ja olen tällä hetkellä kesäduunissa puhelinmyyjänä, kun en saanut muuta paikkaa.

Vierailija
15/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän sulla on asiat hyvin!

Vierailija
16/21 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kunnollisen neuvon niin rehellisyydellä ja työn teolla pääsee Suomessa jo ihan hyvään tulokseen ja ihmiset arvostavat. Sen sijaan valehtelua ja toisten rahoilla elämistä luonnollisesti harva arvostaa

Vierailija
17/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" titietämätto 00:55"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:55"]Moi, ootko todellinen? Miten löysit tänne?
[/quote]
Siis foorumille
[/quote]

Kyllä olen todellinen. Ja Löysin googlen kautta :).

mieltäni on askaruttanut kysymys,että miksi kantaväestö on ennakkoluuloisia mustia kohtaan, ja minusta ihonväriin kohdistuva ennakkoluulo on pahin, koska jos esim. Jossain paikassa Syrjintäperusteena olisi uskonto tai kansallisuus niitä voi aina ns. Pimittää tai jättää kertomatta, mutta kun kyse ihonväriin kohdistuvasta jää vaihtoehdot vähille.

Vierailija
18/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenpolven mamu

Vierailija
19/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin ei ole oikeastaan muita mustia kuin nigerialaisia, ja ikäväkseni on kyllä sanottava, että minulla ei ollut mitään rotuennakkoluuloja ennen kuin sain asiakkaikseni näitä ylimielisiä agressiivisia huijareita. Koskee myös naisia, jotka lähtökohtaisesti käyttäytyvät vihamielisesti. 

Vierailija
20/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katselee iltapäivälehtien uutisointia erilaisista rikoksista, voi löytää aika helposti syyn, miksi ulkomaalaisia vihataan. Kaikki tummat eivät liene rikollisia, mutta tämä näkyvin, rötöstelevä, raiskaava, ryöstelevä mamuosasto likaa muiden maineen. Omalle tyttärelleni en sallisi missään nimessä seurustella etnisen väestön kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi