Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella miehellä c-hepatiitti!!

Vierailija
24.06.2015 |

Eli nyt kokemuksia! Onko jollakin itsellään tai kumppanilla c-hepatiittia? Nyt olisi tarkoitus siirtyä suhteessa 'seuraavalle tasolle' ja mies on avoimesti kertonut sairastavansa sitä ja myös kertonut että se ei tartu seksissä jos ei verikosketusta ole. Mua vähän mietityttää nyt silti..mies on tosi ihana mutta mutta...uskallanko lähteä suhteeseen? Kertokaa ihan kaikki mitä tiedätte! Olen toki googlaillut mutta haluaisin kuulla oikeiden ihmisten kokemuksia...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän muita tauteja sillä on?

taidat itekkin olla aikamoinen luuska ja tautinen tapaus.

Vierailija
2/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:12"]Eli nyt kokemuksia! Onko jollakin itsellään tai kumppanilla c-hepatiittia? Nyt olisi tarkoitus siirtyä suhteessa 'seuraavalle tasolle' ja mies on avoimesti kertonut sairastavansa sitä ja myös kertonut että se ei tartu seksissä jos ei verikosketusta ole. Mua vähän mietityttää nyt silti..mies on tosi ihana mutta mutta...uskallanko lähteä suhteeseen? Kertokaa ihan kaikki mitä tiedätte! Olen toki googlaillut mutta haluaisin kuulla oikeiden ihmisten kokemuksia...
[/quote]

Entinen narkkari. Tai mamu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen narkkari kyllä. Ollut 10 vuotta kuivilla. Mutta se on nyt sivuseikka. Ap

Vierailija
4/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää erotessa eksällä olevan C-hepatiitti. Ei tarttunut seksistä minuun. Onneksi

Vierailija
5/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu helposti. 10v suhde takana. Kaksi lasta tehty sekä sormista paperiviiltoja yms paikannut eikä tarttunut siltikään

Vierailija
6/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

entinen narkki nykynen kriminaali ja nyt sitten kaks kriminaalia yhdistyy -ihan sama saatko sen vai et, ei sulla muutenkaan näytä olevan kovin kummosia kriteerejä miesten suhteen kun kaikki käy.

quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:23"]

Entinen narkkari kyllä. Ollut 10 vuotta kuivilla. Mutta se on nyt sivuseikka. Ap

[/quote]

Vierailija
7/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuilla ja narkkareilla on C-hepatiitiä, harvoin terveillä kantasuomalaisila. Valitetavasti näiltä samoita tyypeiltä lötyy myös sitä harvinaisempaa HIviä.  En missään tapauksessa suosittele sänkyhommia, ja pidä myös huolta hammasharjastasi ettei tule tartuntoja.

Vierailija
8/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:12"]Eli nyt kokemuksia! Onko jollakin itsellään tai kumppanilla c-hepatiittia? Nyt olisi tarkoitus siirtyä suhteessa 'seuraavalle tasolle' ja mies on avoimesti kertonut sairastavansa sitä ja myös kertonut että se ei tartu seksissä jos ei verikosketusta ole. Mua vähän mietityttää nyt silti..mies on tosi ihana mutta mutta...uskallanko lähteä suhteeseen? Kertokaa ihan kaikki mitä tiedätte! Olen toki googlaillut mutta haluaisin kuulla oikeiden ihmisten kokemuksia...
[/quote]

Sehän on plussaa

Vierailija
9/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä

Vierailija
10/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas varma olet että on ollut 10v kuivilla? Kuinkas varma olet ettei taas 10vn päästä ole piikittämässä? Älä lähde suhteeseen. Addiktit ovat erittäin ihania, hurmaavia ihmisiä, loistavia puhumaan, saavat sut uskomaan ihan mitä vaan, myös selvänä, koska oma etu ja hyöty on ollut aina se mitä ovat tavoitelleet ja mutta epärehellisyys on elämäntapa vaikka ovat todella vakuuttavia ovat että ovat rehellisiä ja osaavat katsoa silmiin ja uskot mitä vaan. Mä menin naimisiin just sellasen ihanan ja hurmaavan miehen kanssa, kellä oli ulkonäköö ja joka oli ollut silloin 4v kuivilla ja oli niin muuttunut ja rehellinen. Unohti vasn kertoa ennen häitä että on retkahtanut ja pystyi sen salaamaan niin, ettei kukaan sitä huomannut. Tuli lapsi. Sitten lähti rahat, sormukset, ainaset kusetukset, ero, mulle jäi velat. Tyyppi muutti suoraan jonkun pimun luo kellä on 2 lasta. Sääli heitä. Tosin kuka, varsinkin äiti, ottaa samantein jonkun kotiin asumaan muutaman vkon tuntemisen jälkeen. Omasta lapsestaan ja teoistaan ei kanna vastuuta ja kun viimeks exän näin parin kkn tauon jälkeen oli just menettänyt työnsä, samoin kun meidän yhteiselämän alussa, ja ulkonen muutos oli sellanen että taas käyttää, läheltä sitä oli vaikea nähdä kun joka pv eli toisen kanssa ja muutos tapahtu pikkuhiljaa. Onneks ei oo mun kontolla enää ja yhtäkään en enää ota kellä on joskus päihdeongelma ollut. Niin ja se c-hepatiitti oli kaiken muun keskellä pikkujuttu. Ei tarttunut mutta koskaan et voi 100 varma olla. Kuten et siitäkään onko hän seuraavat 10v kuivilla.

Vierailija
11/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin aikoinaan seurustelemaan miehen kanssa jolla c-hepatiitti ja oli ollut myös kuulemma 10 vuotta kuivilla.  Olihan hän jonkun aikaa ollut käyttämättä, mutta lasten tultua kuviohin mukaan, alkoi käyttäminen uudestaan ja sen verran vaivihkaa, etten edes tajunnut asiaa.

Aluksi tuntui hyvin mukavalta ja vastuuntuntoiselta tyypiltä. Oli niin kilttikin olevinaan, eikä kaveritkaan oikein tahtoneet tajuta yhtään mitään.

Siinä vaiheessa kun kaveripiiri alkoi muuttumaan ja minä sain turpaani, niin aloin epäilemään, mutta minähän olinkin vain katkera exä joka valehtelee.

Jälkeenpäin sain selville hänen pettäneen ja lainanneen rahaa hirveitä summia huumeita varten.

Exältä löytyi kyllä selitykset kaikkeen, mutta lopulta puhuikin vain itseään pussiin. Hän kusetti rahaa, lasten varjolla, niin kauan kuin pystyi, eikä kukaan osannut edes epäillä.

Minä olin vain päästäni vialla oleva exä ym.

Mutta tiedätkö mitä ap? Siinä vaiheessa kun mies alkaa käyttäytymään oudosti, niin hän ei tietenkään käytä, koska lopetti silloin 10 vuotta sitten, tai on vain väsynyt, sinä olet valehtelija. ehkä kerran retkahti, mutta ei hän käytä.

Hoitoon kyllä pyritään, mutta ei suinkaan hoidattamaan päihdeongelmaa, mutta hänhän haki apua ym.

En kuitenkaan ajatteli etteikö narkkari pääsisi eroon huumeista, mutta kannattee pitää silmänsä auki.

Yleensä siinä vaiheessa kun näkee toisen olevan pihalla kuin lumiukko, niin ollaan jo syvällä suossa. Ja narkkarit ovat parhaita valehtelmaan, vaikka se nouseekin niin hattuun, ettei tajuta sitäkään kun kukaan ei enää usko. Vika on tietenkin aina muissa, eikä narkkari ole vastuussa omista tekemisistään

Vierailija
12/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oireista huomaa hepatiitin? Epäilen, että kaverini mamupoikaystävällä on. Silmät ovat aina keltaiset ja alkoholi ei tunnu hajoavan kunnolla elimistössä, haisee voimakkaasti alkoholilta ja alkometri näyttää kovia lukemia vielä seuraavanakin päivänä verrattain vähäistenkin alkoholimäärien jälkeen. Iho mielestäni kellertää, voi tosin johtua tummemman pigmentin erilaisuudesta. Pelkään loukkaavani kaverin tunteita tuomalla epäilykseni asiasta reippaasti julki, joskus vihjailin hänelle noista asioista niin otti vähän nokkiinsa ja koki sen rasistisena (poikaystävän mamutausta hänelle arka paikka). Kaveri melko hyväuskoinen ja sivistymätön ihminen, vaikka muutoin onkin mainio, ja siksi huolettaa hänen puolestaan.

Vierailija
13/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta eronneena en välittänyt mistään mitään ja otin HiV mieheltä suihin baarissa. En tosin tiennyt silloin sen saiastavan hiviä mut eipä täysissä järjissä tuu mieleen imeä munaa baarin takapöydässä. En onneks saanut tartuntaa. Se on testattu jokaisessa raskaudessa. Ja tuosta on yli 10v.

Vierailija
14/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:02"]Itse vasta eronneena en välittänyt mistään mitään ja otin HiV mieheltä suihin baarissa. En tosin tiennyt silloin sen saiastavan hiviä mut eipä täysissä järjissä tuu mieleen imeä munaa baarin takapöydässä. En onneks saanut tartuntaa. Se on testattu jokaisessa raskaudessa. Ja tuosta on yli 10v.
[/quote] Tuo mies on kusipäinen paska kun antoi sinun tehdä noin varoittamatta omasta taudistaan.

Vierailija
15/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hiv mies sai myöhemmin rangaistuksen.. Ja oli lööpeissäkin.

Vierailija
16/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:02"]Itse vasta eronneena en välittänyt mistään mitään ja otin HiV mieheltä suihin baarissa. En tosin tiennyt silloin sen saiastavan hiviä mut eipä täysissä järjissä tuu mieleen imeä munaa baarin takapöydässä. En onneks saanut tartuntaa. Se on testattu jokaisessa raskaudessa. Ja tuosta on yli 10v.
[/quote]

Mamulta?

Vierailija
17/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan suomalainen tää hiv tapaus.

Vierailija
18/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksiä on aina. He ovat oikeutettuja tekemään kaikkea koska heistä tuntuu siltä. Ja jättää tekemättä kun ei tunnu siltä. Tuttavilta oli lainattu rahaa koska perheellä tiukkaa, nämä kuulin jälkeenpäin, luulin että mies on vastuuntuntoinen ja töissä kunnes kuulin ettei ollutkaan aina töissä, millon haettiin aineita, milloin tehtiin rötöksiä, milloin pettämässä ties keiden pirihorojen kanssa. Koska kaikki pyörii aina sen ympärillä miltä heistä tuntuu. Addiktio on tunne-elämän sairaus. Ah, vaikka saavatkin sut tuntemaan että oot heidän elämän rakkaus, ihanin ja kaunein nainen masilmassa eivätkä ikinä ennen oo tuntenut niinkuin nyt. Hurmaamisen taidon ne osaavat, hurmata ystävät js vanhemmat. Ja tunteistaan puhuvat. Mutta lupaukset unohtuvat heti kun ei tunnu joltain. Addiktille kaiken pitää aina tuntua joltain. Kaksoiselämää he ovat erinomaisia viettämään, kunnes homma lähtee täysin käsistä. Siinä vaiheessa kun rahan, tavaroiden ja tarinoiden epäloogisuuksien kohtaaminen tulee eteen, sulta kysellään miehen huumevelkoja, haastemiehet ravaa ovella ja toinen ei tuu kotiin ja puhelin kiinni koska joutunut putkaan tai tekemässä muita tyhmyyksiä niin että joku kuoleekin siinä sivusss ei voi kun huokasta miksi hemmetissä ikinä lähdin suhteeseen ihmisen kanssa jolla joskus oli ollut päihdeongelma. Välillä on parempia kausia, pitkiäkin, mutta.. Ja mäkin olen nyt se hullu x ja hän on uhri koska kukaan läheinen ei ole kiinnostunut hänen tunteistaan kun ovat kuulleet minun version. Niin, olen kertonut faktat mitä toinen teki ja ne teot ei muuksi muutu selittelemällä miltä tuntu. Eipä ole kovin ollut kiinnostunut miltä hänen tekonsa musta ja lapsista tuntu, hänhän on se uhri. Tai ottanut vastuuta mitä teot aiheutti meille, ihan jo taloudellisestikin. Mähän olen se sairas ja hullu joka tarvitsee ammattiapua. Monet addiktit ovat myös narsisteja.

Vierailija
19/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:34"]Hirvisaari: "Somalipojat voivat siis käytännössä ilman kummempia seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten suomalaisten teinityttöjen pilluihin. Saavatko siis myös perunanenät ilman seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten somalityttöjen pilluihin? Tai tuomareiden tyttärien pilluihin?" 

t.ääliömusupatjamoderaattori
[/quote]ai oon aina aatellut et vauvapalsta mode on se palstapersu

Vierailija
20/60 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu, kuin verityhteydessä. Ei pelkoa. Itsellänikin on c-hepatiitti. Kuinka kauan miehellä on ollut se? Jos on ollut jo pitkään (kun on ollut selvinpäinkin jo noin kauan) ja mitään oireita ei ole, niin on hyvinkin mahdollista, että se on koteloitunut (= vähän sama, kuin lähtenyt kokonaan pois).
Noin 80 prosentilla c-hepatiitti koteloituu, eikä se sen jälkeen tartu, eikä myöskään hoitoja enää tarvita. C-hepatiitinhan saa myös aika helposti hoidolla pois. Se hoito voi kyllä olla aika rankka, mutta tämäkin on yksilöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän