Oikeaa puoleen rintaan sattuu makuulla, mikä voisi olla ja tarviiko vk loppuna mennä lääkäriin?
On nyt joku 3pvä sattunut. Viiltävä kipu tietyissä asennoissa. Ikä 44v ja nainen olen.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ap mene lääkäriin. Voi olla noilla oireilla keuhkokuume!
Voi olla. Kuumettakaan ei keuhkokuumeessa välttämättä tule.
Närästystä veikkaan, oireet pahenee makuuasennossa kun vatsahapot nousee ylös. Oireilee rintakipuna.
Ei satujuttu. Kardiologin neuvo oli että jos pystyy nousemaan 8 kerrosta pysähtymättä ja pyörtymättä niin ei ainakaan pumpussa ole vikaa. Naureskeli kuntotesteille joita piti turhina. Jos vetelet tupakkaa niin käy lääkärillä. Muuutenkin neuvon hieman rauhallisuuteen noissa portaissa. Sydänliiton sivuilta lisää kuntoutuksen aloittamisesta.
Viittaisi oireet kyllä keuhkoihin,mene lääkäriin ja anna kuunnella keuhkot,ei kyllä pistäminen hengittäessä syvään ihan normaalilta tunnu...
Kyllä viittaa keuhkovikaan. Montakin syytä tulee mieleen. Lääkäriin !
No mulla oli rintaranka aivan jumissa, kipu tuntui välillä sydämen kohdallakin ja ei pystynyt hengittämään kuin pinnallisesti kun vihloi, ja välillä särki vasenta olkaa välillä oikeaa. Kun jumppasin netin ohjeilla (googlaa rintaranka) selässä senkun fasettilukot paukkui. Nyt ei särje mistään ja ihan hengissä olen. Tehkää ihmeessä edes kehonhuoltojumppaa, jos ette mitenkään muuten liiku!
Oletko reväyttänyt liikkuessa, nostaessa tms lihakset tuolta alueelta ( rintalihas, vatsalihas, kylkiluuvälilihas) . Tällöin ei ihme, jos yöllä pahenee, kun kääntyilee, nukkuu niiden päällä.Kun hengittäessä satuu, niin viittaisi kylkiluuvälilihaksiin.