Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka venyttävät hiustenpesua, jos ei ole menoa minnekään?

Vierailija
11.02.2022 |

Minä venytän. Toki jos tulevat liian likaiseksi, pesen.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan vaan oman hyvinvointini takia suihkussa päivittäin ja pesen myös hiukseni vaikka en edes puhuisi kenenkään kanssa koko päivänä. Peseydyttekö tosiaan vaan muita varten? En taas ihan ymmärrä.

Vierailija
22/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin etätyössä ollessani olen pessyt vain kerran viikossa, kun kauppareissuillekin voi vetäistä pipon päähän. Päänahkani ei ole koskaan voinut näin hyvin, yleensä se talvisin pölisee ja kutisee rutikuivuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JEp jep.  Näin talviaikaan kun on kuivaa ja hiukset sitäkin kuivemmat, niin tekee hyvää kun ne pääsee rasvottumaan. Saa vähän hoitoa.

Likaisuus ei todellakaan tee päänahalle (eikä iholle) hyvää.

Vierailija
24/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvella on pakko yrittää venyttää hiustenpesukertoja, iho kuivuu törkeästi. Onneksi pipo ja nuttura pelastaa sekä etätyöt.

Vierailija
25/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen harvoin, lähinnä hiusten kunnon vuoksi. Ovat kiharat ja siksi kuivat eivätkä sen kuivuuden ja pörröisyyden vuoksi näytä hyviltä heti pesemisen jälkeen. Sitten jos olen vain kotona, on turha pestä ja kuivattaa niitä lisää jatkuvasti. 

Pesisin vielä harvemmin, mutta koska kuntoilen päivittäin ja hiuksista tulee nopeammin likaiset/hikiset, on pakko pestä ennen kuin menee jonnekin missä ei voi pitää pipoa.

Vierailija
26/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä. En meikkaa, en pese iuksia.

Vierailija
27/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä hiuksilla ole väliä, mutta iho eli hiuspohja olisi hyvä pestä, päänahka kuitenkin erittää talia. Tali on rasvaa ja bakteerit viihtyvät siinä.

Vierailija
28/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kaikki yksin vai pakotatteko asuinkumppaninne elämään myös pesemättömien hiustenne kanssa?

Vierailija
29/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseä ei häiritse likaiset hiukset, joten pesen ne vain jos aion nähdä muita ihmisiä sinä päivänä tai seuraavana. Ilman muiden ihmisten näkemistä koen turhana vaivana hiusten pesun. Tällä hetkellä olen koronassa ja kävin suihkussa viimeksi viime viikon torstaina. Alapesuja olen sentään tehnyt bideesuihkulla. Alaosaston haju on oikeastaan ainoa asia, joka itseäni alkaa häiritä jos en peseydy.

Vierailija
30/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko kaikki yksin vai pakotatteko asuinkumppaninne elämään myös pesemättömien hiustenne kanssa?

Asun yksin ja saattaa mennä viikkojakin etten näe ketään muuta kuin kaupan kassan (ja mulla on pipo päässä), niin en ketään varmaan paskaisilla hiuksillani häiritse. 

Vierailija
31/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt

Vierailija
32/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te hyödytte siitä, ettette käy pesulla?

Mitä hyötyy jos käy jokapäivä pesulla jos "erakkona"?

Ainakin iho pysyy hyvässä kunnossa, kun ei ole likainen. Itse myös koen, että suihku virkistää. Saa paljon enemmän aikaiseksi kun on käynyt suihkussa.

Jatkuva peseminen on iholle vain huonoksi! Iho ei tykkää jos sitä joka päivä hinkataan puhtaaksi kaiken maailman saippuoiden kera.

Vierailija
33/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bakteereista jankkaajat, ihmisellä on ihossaan luontainen bakteerikanta joka on hyödyksi. Jos sitä pesee liian usein pois, siitä on vain haittaa. Sama juttu esim suolistossa, siellä asuu miljardeja hyviä bakteereja, ja jos ne tapetaan esim antibiooteilla siitä seuraa vatsavaivoja. Bakteeri ei aina ole synonyymi pahalle ja kauhealle.

Vierailija
34/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt talvella voi vetää piponki päähän kun menee kauppaan. Vettä säästyy turhalta pesemiseltä, toki päivittäin muuten suihkussa käyn.

Ei kai sitä vettä loppujen lopuksi juuri säästy, jos muuten kuitenkin käyt suihkussa ja vaahdotat shampoon hana kiinni.

Kaikkein eniten vettä menee shampoon huuhtelemiseen hiuksista.

Vierailija
35/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tänään piti pestä, mutta miestä ei likaiset hiukset haittaa, joten pesen huomenna.

Vierailija
36/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin iho pysyy hyvässä kunnossa, kun ei ole likainen. Itse myös koen, että suihku virkistää. Saa paljon enemmän aikaiseksi kun on käynyt suihkussa.

Näin kiireisenä eläkeläisenä jos vielä virkistyisi niin ei tarvitsisi enää nukkua ollenkaan.

Vierailija
37/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä venytän. Tekee jo ihan päänahalle hyvää, että hiusten pesu venyy.

Vierailija
38/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva peseminen on iholle vain huonoksi! Iho ei tykkää jos sitä joka päivä hinkataan puhtaaksi kaiken maailman saippuoiden kera.

Käyn joka päivä suihkussa, mutta en kyllä mitenkään hinkkaa ihoa kaiken maailman saippuoiden kanssa..

Vierailija
39/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tänään piti pestä, mutta miestä ei likaiset hiukset haittaa, joten pesen huomenna.

Tää menee koko ajan vaan hullummaksi :D Mieheltäkö kysyt milloin on hiustenpesun aika?

Vierailija
40/109 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa päänahka kutista jos pesua venyttää liikaa, pakko on pitää kiinni pesurutiinista.