Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Woltista ruoat, pussissa tuli mukana ravintolan mainoslehtinen "Voit myös tilata suoraan meidän sivuilta ja tukea ravintolaa"

Vierailija
11.02.2022 |

Ilmoitin kuvien kera Woltille. Viikko kului ja ravintola oli hävinnyt Woltista, ja tilille oli tullut 20 krediittiä! 😁

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan woltteja tai muita.

Vierailija
2/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tilaa enää varsinkaan Foodoran kautta. Olis tullu lounaalla hintaa 25e. Kuljetus (4,5km) maksaa nykyään saman verran kuin lounas. Jos olisin tilannut suoraan ravintolasta, olisi pitänyt tilata väh 20 eurolla, jolloin kuljetus ilmainen. Säästöä tulis, mut taidan edelleen jättää väliin kun ei ole kimppaan tilaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloituksesta mitään.

Vierailija
4/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti toimittu. Ilmeisesti hyvä ravintola, jonka katteista menee liikaa Woltille.

Vierailija
5/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vitsi paitsi että näin Kallion tytöt oikeasti tekee.

Vierailija
6/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustatalousrosvojen kätyrinä toimit.

Vierailija
7/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-kaupan arvo on laskenut jo 54 % 😆

Vierailija
8/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ap! Tulit vielä kertomaan sen.

Vierailija
9/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kotiin useamman kerran kuussa, mutta kun nämä alustat tulivat, vain yhden ja viimeisen kerran. Hinnat nousivat järkyttävästi ja tilaaminen liian työlästä.

Vierailija
10/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhupuiston KotKot-kioski yritin ostaa suoraan kioskista, mutta avasivat luukun vain Wolt-läheteille (vain Wolt-tilauksen valmistuttua). No mikäs siinä, tilasin sitten Woltin kautta ja niin, että haen ravintolasta - ja kas kun tilaukseni oli valmis, avasivat luukut. No mikäs siinä, ilmaiset provikat ravintolalta toki tienasi Wolt tästä, mutta toisaalta eipä mennyt mun lompakosta.

Vierailija
11/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhupuiston KotKot-kioski yritin ostaa suoraan kioskista, mutta avasivat luukun vain Wolt-läheteille (vain Wolt-tilauksen valmistuttua). No mikäs siinä, tilasin sitten Woltin kautta ja niin, että haen ravintolasta - ja kas kun tilaukseni oli valmis, avasivat luukut. No mikäs siinä, ilmaiset provikat ravintolalta toki tienasi Wolt tästä, mutta toisaalta eipä mennyt mun lompakosta.

Voisitko selventää kommenttiasi? En ymmärtänyt sen sisältöä. Mitä ihmeen luukkuja? Miksi tilata Woltin kautta, jos itse hakee? Miten ei silloin mene omasta lompakosta? En ymmärrä.

Vierailija
12/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti.