Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roteva vartalo masentaa

Vierailija
23.06.2015 |

Vihaan kehoani! Olen normaalipainoinen, en kovin pitkä, persjalkainen, lanteikas, isorintainen. Inhoan sitä, kuinka vartaloni on niin raskasrakenteinen. Luustoni on jotenkin leveä, ei lainkaan siro. Ja en siis ole todellakaan lihava "isoluinen", vaan esimerkiksi kylkiluut erottuvat hieman. Turhauttavaa, kun ei itse voi oikein vaikuttaa esim. laihduttamalla. En koe oloani naiselliseksi, pieneksi ja sieväksi vaan kömpelöksi tynnyriksi. Tuntuu, että olen kaikkea sitä, mitä media halveksuu. Ei ole kauniita pitkiä sääriä, ei siroa vyötäröä, ei hentoisen naisellista olemusta. Minä vain taaperran tisseineni eteenpäin, kun pitäisi askeltaa keveästi kuin keijukainen. Äh. Jo pienenä lapsena olin kateellinen siroille tarhakavereilleni, kun itse olin lapsenpyöreä möykky. Huoh. Tällainen avautuminen. Ja kyllä tiedän, ettei media ole yhtä kuin totuus, ja että minun pitäisi lakata vertaamasta itseäni muihin, ja vika on minussa ja itsetunnossani, ja että minun pitäisi asennoitua toisin jne... Kun vain osaisi. Auttakaa te vanhemmat ja viisaammat! :( N20

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on leveät hartiat, oletteko mitanneet kuinka leveät ne ovat? Mulla noin 40 cm... Itsekin koen olevani roteva, vaikken lihava olekaan. Myös lantio on leveä ja jalat isot.

Vierailija
62/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla pieni, siro ja avuton!

Itse nautin omasta voimaakkasta vartalostani, ei tarvitse miehiltä apua pyydellä. En silti koe, että "iso" kokoni mitenkään vähentäisi naisellisuuttani, olen hyvinkin naisellinen.

Miksi naisellisuuden pitäisi olla synonyymi hentoudelle ja avuttomuudelle??? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju .... Oikeasti oli nainen millainen tahansa, harva on lopunviimein tyytyväinen omaan kroppaansa.

Itse kuulun tähän siro-ryhmään. Tiimalasivyötärö, lantio hieman leveempi. Pienehköt rinnat. Ohuet nilkat ja ranteet. Sirot sääret ja kapeat hartiat. Moni on sanonut ettei uskoisi mua 42-vuotiaaksi pienen kroppani takia. Onhan tuo kiva kommentti, mutta silti olen ajatellut monesti että haluaisin olla itse isompi. Olen kadehtinut mua isompia naisia, rehevämpiä esim :)

Vierailija
64/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannusta ketään olemaan tyytymätön vartaloonsa, MUTTA vartaloa saa muokattua todella paljon liikunnalla. Luulin ennen olevani synnynnäisesti roteva ja paksujalkainen, mutta kun aloin harrastaa salia ja juoksua, sainkin solakat sääret ja timmit jalkani alkoivat näyttää oikein sopusuhtaisilta myös pituuden puolesta.

Tietenkään luustoa ei saa muokattua, mutta liikunnallisella ja ei-liikunnallisella naisella on kyllä ISO ero, vaikka synnynnäinen ruumiinrakenne olisi ihan sama.

Toki jos et halua liikkua, niin kannattaa vain oppia hyväksymään ne paksut ja lyhyet jalat.

Vierailija
65/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on leveät hartiat, oletteko mitanneet kuinka leveät ne ovat? Mulla noin 40 cm... Itsekin koen olevani roteva, vaikken lihava olekaan. Myös lantio on leveä ja jalat isot.

En tiedä miten tuon mittaa, mutta tämän luettuani piti kaivaa mittanauha esiin ja kokeilla :D.

Solisluun päästä toisen päähän noin 38cm.

Vierailija
66/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannusta ketään olemaan tyytymätön vartaloonsa, MUTTA vartaloa saa muokattua todella paljon liikunnalla. Luulin ennen olevani synnynnäisesti roteva ja paksujalkainen, mutta kun aloin harrastaa salia ja juoksua, sainkin solakat sääret ja timmit jalkani alkoivat näyttää oikein sopusuhtaisilta myös pituuden puolesta.

Tietenkään luustoa ei saa muokattua, mutta liikunnallisella ja ei-liikunnallisella naisella on kyllä ISO ero, vaikka synnynnäinen ruumiinrakenne olisi ihan sama.

Toki jos et halua liikkua, niin kannattaa vain oppia hyväksymään ne paksut ja lyhyet jalat.

Minä menin just toiseen suuntaan. Lihas kasvaa helposti ja aika roteva olen vieläkin, erotuksena se, että ennen olin lihavempi ja nyt vain lihaksikkaampi :D.

Vierailija
67/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiität itseäsi vanhana kun vahvat tammanreitesi pitävät sinut liikkeessä ja ryhdissä vielä silloinkin kun ne sirorakenteiset osteoporoosinsyömät vartalot joissa kapeat jalat ovat kuivettuneet säälittäviksi tiiaisenkintuiksi, tarvitsevat rollaattorin tuekseen päästäkseen eteenpäin. Kannattaa ihailla mieluummin lihaksia, sillä ilman niitä jää sängyn pohjalle. Ymmärrän sen, että nuorena v*tuttaa, mutta jos elät vanhaksi, ymmärrät että olitkin onnekas.

Terveisin "amatsoninainen"

Vierailija
68/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet AP ns. "Emäntä-mallinen"? No ei haittaa niin minäkin ja kommentteja saan miehiltä. Sanovat, että olen komea nainen ja pyytävät numeroa :D Moni kolhon luiseva barbie-nukke jäänyt nuolemaan näppejään, kun liehittelemänsä mies lähtenyt minun perään.

Ja sitten heräsit. Kyllä ne miehet valitsee sen barbin varsinkin jos vielä liehittelee.

Vierailija
69/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lyhyttä ja leveää emäntämallia. Minulle on tosin kertynyt myös ylipainoa, jota yritän karistaa, mutta motivaatiota syö se, että tiedän kroppani näyttävän menninkäismalliselta myös pienemmässä painossa. Ei minusta saa hoikkaa, siroa ja kaunistavat. Vihaan ruhoani, se ei vastaa yhtään sitä millainen koen olevani sisältä. Ulkonäköni saa kaikki odottamaan minulta riuskoja ja reippaita otteita, ylipainoni saa muut ajattelemaan, että olen tyhmä, enkä koe itseäni ollenkaan kauniiksi tai naiselliseksi. Jotenkin tätä elämää on yritettävä näinkin elää, ja yritän keskittyä kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön. Peilikuva kuitenkin masentaa.

Vierailija
70/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä, miesmäinen, roteva, ruotsalaistaustainen nainen.

Vaikka olen pitkä niin en saa miehiä sen enempää kun sinäkään.

Mua kiusattiin koulussa siitä kun olen pitkä ja roteva:(

Olen aina halunnut olla pieni ja siro.

Toivottavasti näin neljän vuoden jälkeen sinulla on asiat paremmin:)

Vierailija
71/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh älä jaksa valittaa. Saat kuitenkin paljon miesseuraa

Ei todellakaan saa. Suurin osa miehistä ei koske miehen pituisiin, näköisiin tai kokoisiin naisiin, koska mitään seksuaalista vetovoimaa ei synny. Toki, koska olen palstau.li niin tätä ei tarvitse noteerata, mutta juttele erilaisten miesten kanssa heidän naisihanteesta. Tällöin huomaat totuuden.

Vierailija
72/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 180cm pitkä, miesmäinen, roteva, ruotsalaistaustainen nainen.

Vaikka olen pitkä niin en saa miehiä sen enempää kun sinäkään.

Mua kiusattiin koulussa siitä kun olen pitkä ja roteva:(

Olen aina halunnut olla pieni ja siro.

Toivottavasti näin neljän vuoden jälkeen sinulla on asiat paremmin:)

Keskivertomiehen pituus on naiselle jonkinlainen plussa vain, jos kasvot ovat erittäin feminiiniset ja siten kompensoivat pituutta. Jos kasvot ovat tavistasoa, ei suurin osa miehistä kiinnostu miehen pituisesta naisesta. Fetissit toki erikseen ja onhan noita 2 m miehiäkin. Nyt puhuttiin kollektiivista.

Vierailija
73/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet tai laihdutat. "Isot luut" eivät ole selitys. Jos olisivat, jostain varmaan löytyisi valokuva "rotevasta" luurangosta.

Ruumiinrakenne muuttuu yllättävästä määrin painon pudotessa. Myös erilaiset ryhtiä, liikkuvuutta, koordinaatiota ja voimaa kehittävät harrastukset näkyvät nopeasti olemuksessa.

Jos painoindeksisi on alle 20, sinulla on oletettavasti vain vinoutunut käsitys omasta vartalostasi. Voi toki olla muussakin tapauksessa.

Vierailija
74/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa harteikkaista ja/tai ylipainoisista naisista näyttää aivan transuilta kesämekoissaan. Älkää please pukeutuko niihin!!

Vierailija
75/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sinua. Olen jo keski-ikäinen joten aihe ei niin kiinnosta enää. Olen kuitenkin ollut aina mallia ”lyhtypylvään takaa ei huomaa jos seison sivuttain, mutta leveyssuunnassa ei riitä toinenkaan lyhtypylväs”. En ole koskaan ollut lihava vaan nimenomaan roteva, harteikas ja lanteikas. Pientä ja sievää minusta ei koskaan tule vaikka olisin anorektikko. Tähän olen tottunut ja näillä mennään. Niin ja miehistä ei ole koskaan ollut pulaa, lisättäköön se vielä.

Vierailija
76/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44cm on hartialeveys. Tykkään.

Vierailija
77/77 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla pieni, siro ja avuton!

Itse nautin omasta voimaakkasta vartalostani, ei tarvitse miehiltä apua pyydellä. En silti koe, että "iso" kokoni mitenkään vähentäisi naisellisuuttani, olen hyvinkin naisellinen.

Miksi naisellisuuden pitäisi olla synonyymi hentoudelle ja avuttomuudelle??? En ymmärrä.

Naisen pitää olla pieni vain, jotta mies voi kokea olevansa iso, vahva ja väkevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan