Roteva vartalo masentaa
Vihaan kehoani! Olen normaalipainoinen, en kovin pitkä, persjalkainen, lanteikas, isorintainen. Inhoan sitä, kuinka vartaloni on niin raskasrakenteinen. Luustoni on jotenkin leveä, ei lainkaan siro. Ja en siis ole todellakaan lihava "isoluinen", vaan esimerkiksi kylkiluut erottuvat hieman. Turhauttavaa, kun ei itse voi oikein vaikuttaa esim. laihduttamalla. En koe oloani naiselliseksi, pieneksi ja sieväksi vaan kömpelöksi tynnyriksi. Tuntuu, että olen kaikkea sitä, mitä media halveksuu. Ei ole kauniita pitkiä sääriä, ei siroa vyötäröä, ei hentoisen naisellista olemusta. Minä vain taaperran tisseineni eteenpäin, kun pitäisi askeltaa keveästi kuin keijukainen. Äh. Jo pienenä lapsena olin kateellinen siroille tarhakavereilleni, kun itse olin lapsenpyöreä möykky. Huoh. Tällainen avautuminen. Ja kyllä tiedän, ettei media ole yhtä kuin totuus, ja että minun pitäisi lakata vertaamasta itseäni muihin, ja vika on minussa ja itsetunnossani, ja että minun pitäisi asennoitua toisin jne... Kun vain osaisi. Auttakaa te vanhemmat ja viisaammat! :( N20
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on jotenkin epänaisellinen tönkkövartalo ja liian suuret rinnat (saavat mut näyttämään lihavalta, ei muodokkaalta). Pahinta on se, että mun hiukset ovat onnettoman ohuet ja leukani leveä, väritys vaalean haalea. Koen sisältä olevani ihana keijuprinsessa mutta näytän ihan setäemännältä. Voi kun kehtaisi pitää peruukkia ja elämäntyyliin istuisi korot ja meikit... Mutta kun ne meikitkin on tällaisella haljunvärisellä vain pahentamassa asiaa, kevyt ehostus taas on juuri sitä, eli ei muuta mitään.
Setäemännältä! Kiitos päivän nauruista!!! :D Otan tuon kyllä käyttöön!
Täällä emäntävartalo + reisi/pohje/persemuhkeus. Eli kunnon Shrek-malli tässä ruhossa. Ei sillä, jotkut pieniaivoiset ja parittelualttiit miehet ovat langenneet tähänkin lihakuutioon ja maitinsa minuunkin laskeneet, kiitos isojen rintojeni?
Mutta juu, kyllä minä kadehdin toisten siroja sääriä ja nilkkoja, pitkää siroa kaulaa ja pitkiä siroja sormia.
Kovin kummallinen ajatus tuo, että ihmisarvo olisi jotenkin sidottu vartalon malliin. Ei se ole, ei vain ole. Ap, päästä irti tuosta vääristymästä, keskity mukavampiin asioihin. Olet kuitenkin ilmeisesti terve ja kehosi pystyy tekemään kaikenlaista kivaa. Käytä kehoasi ja nauti siitä. Olet hyvä just tuommoisena.
Sata vuotta sitten me rotevat emannat oltas oltu valiotavaraa ja haluttuja morsiamia joiden oletetaan jaksavan lapioida paskaa ja tehda heinatoita.
Jos sulla on hyvät munkit, niin varmasti saat seuraa. Ylänappi auki ja rinta kaarella baariin, beibi!
Huoh.. Sulla on ap sentään ne rinnat. Uskon, että monelle miehelle kelpaa nainen kivoilla rinnoilla, jos se nyt oli mitä aloituksessa haettiin.
Jos tämä tieto ketään lohduttaa, niin minulla on varmasti rumin mahdollinen vartalonmalli: pienet, ruman muotoiset rinnat, pitkä selkä, lyhyet ja paksut raskatekoiset jalat, jotka keräävät läskiä nilkkoihin saakka, edestä päin katsottuna suhteellisen suora lantio ja paksuhko vyötärö, mutta takapuolella väijyy valtava neliskanttinen läskivuori. Hävettää, että olen tällainen geeniloton häviäjä, mutta jonkuhan se täytyy olla. :(
Vierailija kirjoitti:
Huoh.. Sulla on ap sentään ne rinnat. Uskon, että monelle miehelle kelpaa nainen kivoilla rinnoilla, jos se nyt oli mitä aloituksessa haettiin.
Jos tämä tieto ketään lohduttaa, niin minulla on varmasti rumin mahdollinen vartalonmalli: pienet, ruman muotoiset rinnat, pitkä selkä, lyhyet ja paksut raskatekoiset jalat, jotka keräävät läskiä nilkkoihin saakka, edestä päin katsottuna suhteellisen suora lantio ja paksuhko vyötärö, mutta takapuolella väijyy valtava neliskanttinen läskivuori. Hävettää, että olen tällainen geeniloton häviäjä, mutta jonkuhan se täytyy olla. :(
Et ole ainoa häviäjä, jos yhtään lohduttaa. Minulla on mainitsemiesi lisäksi rasvainen iho, ohuet kelvottomat hiukset ja isot jalkaterät. Oikeesti, olen lyhyt nainen ja minulla on sama kengänkoko kuin yli 15 senttiä pidemmillä, tosi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa häviäjä, jos yhtään lohduttaa. Minulla on mainitsemiesi lisäksi rasvainen iho, ohuet kelvottomat hiukset ja isot jalkaterät. Oikeesti, olen lyhyt nainen ja minulla on sama kengänkoko kuin yli 15 senttiä pidemmillä, tosi hauskaa.
Pitäisi varmaan perustaa joku vertaistukiryhmä rumiluksille.
Olen kuin DDRläinen kuulantyöntäjä. Tosin pituutta 169cm. Joudun pukeutumaan miehekkäästi koska ei tissejä juurikaan ja maha pullistuu ulospäin kun ei juuri vyötäröä. Leveä lantio ja lättänä iso takapuoli; sellainen laatikkolantio. Sääret oli nuorena suorat ja hyvät mutta nyt läski kertyy polvien sisäpuolelle vaikka liikun. Samoin reidet on lyhyet ja leveät.
Minulla on pienet jalkaterät ja tähän massaan nähden näyttää oudolta että miten pienet jalat jaksaa kannatella muuten tällaisen rohjakkeen ja romuluisen naisen.
Olen laihtunut 15 kg mutta se ei näy missään. Päinvastoin jalat tuntuu vaan paisuvan vaikka kuinka liikkuu. Minulla on ehkä Suomen rumin vartalo mittasuhteiltaan. Mikään vaate ei istu eikä käy. Haluaisin pukeutua naisellisesti ja trendikkäästi. Mutta se on sula mahdottomuus. Polvien takia en voi pitää edes farkkuja ja vaikka farkut olisi löysemmät niin maha pullistaa housut roikkumaan sieltä täältä että pitäisi olla henkeselit.
Olen suora omppu ja ihan hirveän mallinen! Kesä on yhtä hel**ttiä kun ei voi oikein mitään laittaa päälle kun mikään ei näytä hyvältä.
Koko suku on joko kulmikkaita ja romuluisia ja kolhoja naisia tai sitten toinen puoli lyhyitä tynnyreitä eli geenit on ihan vinksallaan.
Anteeksi vuodatus mutta en ole ikinä yli 40 vuoteen ollut sinut vartaloni kanssa joka on niin outo!
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin DDRläinen kuulantyöntäjä. Tosin pituutta 169cm. Joudun pukeutumaan miehekkäästi koska ei tissejä juurikaan ja maha pullistuu ulospäin kun ei juuri vyötäröä. Leveä lantio ja lättänä iso takapuoli; sellainen laatikkolantio. Sääret oli nuorena suorat ja hyvät mutta nyt läski kertyy polvien sisäpuolelle vaikka liikun. Samoin reidet on lyhyet ja leveät.
Minulla on pienet jalkaterät ja tähän massaan nähden näyttää oudolta että miten pienet jalat jaksaa kannatella muuten tällaisen rohjakkeen ja romuluisen naisen.
Olen laihtunut 15 kg mutta se ei näy missään. Päinvastoin jalat tuntuu vaan paisuvan vaikka kuinka liikkuu. Minulla on ehkä Suomen rumin vartalo mittasuhteiltaan. Mikään vaate ei istu eikä käy. Haluaisin pukeutua naisellisesti ja trendikkäästi. Mutta se on sula mahdottomuus. Polvien takia en voi pitää edes farkkuja ja vaikka farkut olisi löysemmät niin maha pullistaa housut roikkumaan sieltä täältä että pitäisi olla henkeselit.
Olen suora omppu ja ihan hirveän mallinen! Kesä on yhtä hel**ttiä kun ei voi oikein mitään laittaa päälle kun mikään ei näytä hyvältä.
Koko suku on joko kulmikkaita ja romuluisia ja kolhoja naisia tai sitten toinen puoli lyhyitä tynnyreitä eli geenit on ihan vinksallaan.
Anteeksi vuodatus mutta en ole ikinä yli 40 vuoteen ollut sinut vartaloni kanssa joka on niin outo!
Ja luulen että minusta piti tulla mies koska lapsena näytin ihan pojalta. Sellainen suoramallinen vartalo ja pojan kasvot. Joku luonnonoikku päätti viime hetkellä että minusta tuleekin nainen mutta se naisellisuus jäi jonnekin matkan varrelle. Olen kuin joku maatuska tai Niskavuoren Heta tms.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi hehtaarihartia ilmoittautuu. Olen roteva eli hartiapankissa löytyy, lantio on hiukan kapeampi kuin hartiat. Vyötärö erottuu kiitos varmaan leveiden hartioiden. Olen lihaksikas, rintava ja voimakas. Lisäksi olen 172 cm pitkä. Monet miehet näyttävät heiveröisiltä rinnallani, minulla on leveämmät hartiat kuin usealla miehellä. En voi edes ajatella, että olisin hintelähkön miehen kanssa, sehän litistyisi alleni tai rusentaisin sen muuten vahingossa. Olen kadehtinut aina siroja, pieniä naisia. Sellaisia keijukaismaisia, joilla on pitkät ja kapeat raajat. Jos pukeudun esim. pikeepaitaan näytän amerikkalaiselta jalkapalloilijalta. Olemusta tasapainottaa mulla hiukan pitkä ja tuuhea tukka ja kapeat nilkat ja se etten tosiaan ole lihava.
Kyllä se ajoittain ottaa päähän, mutta tällä on mentävä. Vaatekaupassa joskus itkettää, kun tuntuu, ettei mahdu mihinkään paitoihin ja mikään ei istu. Kuitenkin kiitos ennen kaikkea ratsastuksen, olen ryhdikäs ja jäntevä ja kuljen pää pystyssä. Ison hevosen selässä tunnen olevani juuri sopivan kokoinen. Lisäksi löysin aikanaan salilta ihanan, pitkän ja lihaksikkaan miehen, jonka syliin mahdun ja jonka mielestä on oikein jees, että nainen on vahva. Klisee juu, mutta neuvoni sulle on, että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, siitä se lähtee :)
Olen samanlainen eli treenattu, erittäin leveäharteinen, vahva ja lihaksikas. Ja todella onnellinen ja ylpeä vahvasta kehostani. Kannan itse painavat taakat ja pystyn puolustamaan itseäni (takana yli 20v kamppailulajitreeniä).
En ikimaailmassa ottaisi siroa lihaksetonta ”barbivartaloa”. Keho on TEKEMISTÄ varten eikä muiden katseita varten.
Kunpa kaikki tämä aika mitä naiset murehtivat kehoaan ja ulkonäköään, olisikin käytetty yhteiskunnan kehittämiseen.
Kai tiedätte että yksi naisen alistamisen muoto on pakottaa nainen olemaan huolissaan ja murheissaan kehosta ja ulkonäöstä? Samalla aika miehet eivät ole, ja rynnivät uralla eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet AP ns. "Emäntä-mallinen"? No ei haittaa niin minäkin ja kommentteja saan miehiltä. Sanovat, että olen komea nainen ja pyytävät numeroa :D Moni kolhon luiseva barbie-nukke jäänyt nuolemaan näppejään, kun liehittelemänsä mies lähtenyt minun perään.
Aiheen vierestä ehkä mutta pakko tarttua kiinni tähän kommenttiin. On jotenkin tosi absurdia, että kohotetaan toisen naisen itsetuntoa kehumalla hänen vartaloaan samalla, kun lytätään muunlaisia vartaloita.
Ymmärräthän, ettei me naiset ikinä olla tyytyväisiä vartaloihimme ennen kuin sallitaan erilaisuus ja puhutaan kauniisti kaikenlaisista vartaloista.
Oikeesti AP sä olet sä.
Mitä hyvää sussaa omasta mielestäsi on?
Mihin haluat kiinnittää huomion...siihen, että vertaat itseäsi johonki ihmeelliseen ihanteeseen...ulkoiseen,----kuka sen ihnateen on sinulle luonut?
Tai mikä se sun ihanne siis onkaan?
ENtä, jos kiittäisit itseäsi terveydestä tai tunteista tai auttamisesta tai jonkun huomioimisesta ta jostakin, joka on hyvä omasta mielestäsi?
Ehkä vaan on hyvä tunnistella ne tunteet läpi että miltä tuntuu epätyytyväinen olo ja sitten kun on sen käynyt läpi, niin ruveta katsomaan toisiakin asioita.
Saatat olla esimerkiksi hyvä ystävä tai joku pitää sinusta sinuna.
Opetella nauttimaan tsääs elämässä. Joku laittoi sen tanssi. Siinä tulisi se oma kehollisuus tutuksi.
Toinen on luonto. Se on ihmeellinen. Ei siellä ja täällä ole kukaan tai mikään samanlainen kiinalainen kumiankka. Me ollaan kaikki olemassa. Jos siit osaisi nauttia, niin se olisi iso asia. Nauttia niistä hetkistä, jotka on. Niitähän mellä vaan on .Hetkiä. Jos osaisi olla hetkessä onnellinen? Tai jos on onneton, niin osaisi ottaa sen hetkenä tätä kokonaisat elämää-Mielenkiintoista elämää!
Olet ap mielenkiintoinen. Ota se positiivisena. Ja arvokas olet,
Emäntämallissa on paljon hyviä puolia. On oikeasti vanha ja jaksavainen ja usein lihaksia tulee helposti.
Geneettisesti sellainen kroppa on luonnonvalinnan tuotos, kun on jaksettu lisääntyä vaikeista oloista huolimatta.
Kannattaa muuttaa Itä-Suomeen, siellä miehet arvostavat emäntämallia! Naisellisuutta saa kasvattamalla pitkät hiukset ja punaamalla huulet. Mekotkin sopivat hyvin emäntämalliin. Katso vaan vanhoja kotimaisia elokuvia ja nauti.
Ei auta, vanhempien vika. Pukeutumisella vaikuttaa paljon, ota yhteyttä pukeutumisexperttiin. Ei kannata murehtia sitä mihin ei voi vaikuttaa eli geeneihin.
mul on sirot kädet, rotevat jalat ja must se on hyvä. :) Laihana oon kyllä tosi siro, jos en treenaa, eli se rotevuus ei oo mitään luontasta vaikka ehkä joku luulis niin.. =)) ja vyötärö löytyy sekä aina sanottu hennoks =) vaikka rinnoilla onki nykyään kokoo, ennen ei ollu, ja sillon miehet kiinnostu varmaan enemmän =))
nykyään ku on rinnat, nii ne saa kaiken huomion, ennen koko kroppa sai =DD
ja ite oon tyytyväinen siihen, että treeni selkeesti vaikuttaa muhun toisin ku monil muil naisilla jotka on aina sellasii pitkän matkan juoksijan näkösii mikä on jsut se mistä en ite tykkää, ulkosesti. :D
Täällä yksi vahvarakenteinen nainen, hei vain. Olen normaalipainoinen ja liikun paljon ja ihan sinut vartaloni kanssa. Olen himpuloilta narukäsimiehiltä saanut kuulla mm. seuraavaa: "Kukaan mies ei halua naista, jolla on leveämmät hartiat kuin hänellä." "Noin maskuliininen vartalo ei kiinnosta fyysisesti." =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet AP ns. "Emäntä-mallinen"? No ei haittaa niin minäkin ja kommentteja saan miehiltä. Sanovat, että olen komea nainen ja pyytävät numeroa :D Moni kolhon luiseva barbie-nukke jäänyt nuolemaan näppejään, kun liehittelemänsä mies lähtenyt minun perään.
Aiheen vierestä ehkä mutta pakko tarttua kiinni tähän kommenttiin. On jotenkin tosi absurdia, että kohotetaan toisen naisen itsetuntoa kehumalla hänen vartaloaan samalla, kun lytätään muunlaisia vartaloita.
Ymmärräthän, ettei me naiset ikinä olla tyytyväisiä vartaloihimme ennen kuin sallitaan erilaisuus ja puhutaan kauniisti kaikenlaisista vartaloista.
Tämä. Olen miettinyt paljon tuota samaa, että kohotetaan omaa itsetuntoa lyttäämällä muita. Luulen kyllä, että tuo tulee osittain tiedostamatta, mutta siihen olisi syytä kiinnittää huomiota mikäli haluamme, että naisilla olisi hyvä olla vartaloissaan riippumatta siitä kuinka hyvin ne osuu kulloinkin vallalla olevaan standardimalliin.
Mullakin on jotenkin epänaisellinen tönkkövartalo ja liian suuret rinnat (saavat mut näyttämään lihavalta, ei muodokkaalta). Pahinta on se, että mun hiukset ovat onnettoman ohuet ja leukani leveä, väritys vaalean haalea. Koen sisältä olevani ihana keijuprinsessa mutta näytän ihan setäemännältä. Voi kun kehtaisi pitää peruukkia ja elämäntyyliin istuisi korot ja meikit... Mutta kun ne meikitkin on tällaisella haljunvärisellä vain pahentamassa asiaa, kevyt ehostus taas on juuri sitä, eli ei muuta mitään.