Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roteva vartalo masentaa

Vierailija
23.06.2015 |

Vihaan kehoani! Olen normaalipainoinen, en kovin pitkä, persjalkainen, lanteikas, isorintainen. Inhoan sitä, kuinka vartaloni on niin raskasrakenteinen. Luustoni on jotenkin leveä, ei lainkaan siro. Ja en siis ole todellakaan lihava "isoluinen", vaan esimerkiksi kylkiluut erottuvat hieman. Turhauttavaa, kun ei itse voi oikein vaikuttaa esim. laihduttamalla. En koe oloani naiselliseksi, pieneksi ja sieväksi vaan kömpelöksi tynnyriksi. Tuntuu, että olen kaikkea sitä, mitä media halveksuu. Ei ole kauniita pitkiä sääriä, ei siroa vyötäröä, ei hentoisen naisellista olemusta. Minä vain taaperran tisseineni eteenpäin, kun pitäisi askeltaa keveästi kuin keijukainen. Äh. Jo pienenä lapsena olin kateellinen siroille tarhakavereilleni, kun itse olin lapsenpyöreä möykky. Huoh. Tällainen avautuminen. Ja kyllä tiedän, ettei media ole yhtä kuin totuus, ja että minun pitäisi lakata vertaamasta itseäni muihin, ja vika on minussa ja itsetunnossani, ja että minun pitäisi asennoitua toisin jne... Kun vain osaisi. Auttakaa te vanhemmat ja viisaammat! :( N20

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaksikas, rintava ja voimakas.  Lisäksi olen 172 cm pitkä. Monet miehet näyttävät heiveröisiltä rinnallani, minulla on leveämmät hartiat kuin usealla miehellä. En voi edes ajatella, että olisin hintelähkön miehen kanssa, sehän litistyisi alleni tai rusentaisin sen muuten vahingossa.

Anteeks mut 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
22/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul on kapeet hartiat, yms oon ylävartalosta tosi siro, mut alavartalo vähän rotevampi.

Ei sekään oo mitenkää hauskaa, ku jotkut miehet on hieronu mua ja koskenu mua hartioihin ja nauranu. :D ku on nii pienet.

ja sit kokeillu pohkeita jotka on isot "ohhoh, saanko kokeilla, :OOOO uuh" "sul on isommat pohkeet ku mul :DDD" okei ei mitenkää mmegatiivisesti mut kuitenkin, ei kukaan varmaa tykkää tollasest et tuijotetaan suurennuslasin kanssa jatkuvasti, ja kaikki kuulee kommentteja, ihan sama millanen on, myös ne missit ja mallit.. ne vasta arvosteluu kuuleeki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat ap:lle. Ruumiinrakenteelle ei mitaan voi. En tieda sinun pukeutumistyylista tai muusta, mutta minulla on ystava jolla oli samanlainen ongelma. Koki olevansa miehekas. Tosi sportti, ei yhtaan rasvaa kehossa , mutta jotenkin silti iso. Han ratkaisi ongelman pukeutumalla hyvin naisellisesti. Useimmiten mekko/hame ja kasvatti hiukset aiemmasta lyhyesta hartia mittaan. Kiva muutos vaikka on edelleen lyhyt ja tanakka, eika missaan nimessa lihava tai ylipainoinen. 

Vierailija
24/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että koita kerätä itseluottamusta. Vaatteilla ja pukeutumisella voit korostaa parhaita puolia ja häivyttää huonoja. Ala harrastaa aerobista liikuntaa?

Mulla tuli sun kuvauksesta vähän mieleen Mailis Penttilän kroppa, mielestäni häntä kuitenkin pidetään yleisesti hyvännäköisenä, vaikka onkin vähän rotevampi? Koita ottaa hänen pukeutumisesta joitain vinkkejä, miten korostaa parhaita puolia.

Ja onhan vaikka Sara Sieppikin aika tanakka nykyään.

Vierailija
25/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on moni sanonu että ne tuntee olonsa miehekkääks mun vieressä, koska mä oon just enemmän kkai feminiininen ku maskuliininen, alavartalo isompi ja kai hento ainaki moni on niin sanonu. ei sekään oo kivaa, että luokitellaan joksku heikoks, vaikka ei sitä oliskaan ja tollases raskaas ja lihaksikkaas kehotyypis painonnousu ei tyyliin edes näy, tiiän monii sellasia. ja jos näkyy, nii ihmiset luulee sitä lihakseks. :D

ku taas mulla näkyy ja näytän vaan pahasti ylipainoselta eikä se todellakaan kerry minään lihaksena, mulle on siitäki sanottu.

joskus on kysytty et miten oon niin pehmee (mies sanonut), ja joskus on sanottu etten oo sellanen kiintee, niinku joku toinen kuulemma on (nainen sanonut). ainoastaan ylilaihana ei pidetä liian epäkiinteenä, ja ylilaihaks en taas oo luotu millään tasolla, joten vaikeeta on myös.

Vierailija
26/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää persettä ja tissejä olla.

Vierailija
27/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se sirona mitään kivaa ole. Kaikki isokokoisemmat (ja isotissisemmät) kaverit saa miesten huomion eikä minua kukaan mies vilkaisekkaan. Ei mitään naisellisia muotoja ja laudaksi ja pikkupojaksi haukuttu koko ikäni. Onko kivaa? Ei.

Minä itse olen siro ja pienirintainen ja on aina pörrännyt liiaksi miehiä ympärillä, eikä kukaan ole haukkunut pojaksi. Kokonaisuus ratkaisee, eikä vaan varalon muoto/koko.

28/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maki oon tammonen roteva polkky. Hartiat leveat. Ei kovin kapea vyotaro ja levee perse. Mutta ei ulospain pullea. Onneksi saaret on sirohkot. Kasivarret on kylla semmoiset etta jos kuvittelette tyrannosaurux rexin. Kuitenkin tykkaan katsoa vartaloani alastomana. Se on sopusuhtainen. Jopa D kupin rinnat nayttavat pienilta suhteessa vartaloon. Yritin nayttaa naisellisemmalta laittamalla royhelomekon paalle. Jalkeenpain katselin kuvia ja naytin ihan emannalta. Hyi. Ehka kuvissa parhaalta on nayttanyt T paitamallinen suora lyhyehko sifonkimekko johon laitoin ohuen vyon korostamaan vyotaroa. Kuuluisuuksista vartalotyypiltaan samanlainen on Pink.

Vierailija
29/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on varmasti kauneutta, kunhan alat arvostamaan sitä. Kun ihminen on tyytyväinen, se säteilee ulospäin ja näyttää kauniilta. Sinulla voi olla vaikka hyvä iho ja terveet hiukset, mistä voi olla ylpeä. Olen itse lyhyt keskivartalolihava, mutta olen opetellut hyväksymään kehoni ja ajattelen että se on hyvä juuri tällaisena.

Vierailija
30/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille naisille, jotka valitatte leveähartiaisena myös leveälantioisuutta ja isoja reisiä niin voin sanoa, että näyttäisitte 30 kertaa maskuliinisimmilta tikkureisien ja kapean lantion kanssa. Leveä lantio ja isot reidet ovat hyvin naisellinen ominaisuus naisessa mitä miehenä suorastaan palvon.

En koskaan ole ymmärtänyt tätä naisten omaa kauneusihannetta, että mitä tikummat reidet, sen parempi. Mistä se on tullut? Eihän se ole millään tavalla kaunista.

Vierailija
31/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio ja isot reidet ovat hyvin naisellinen ominaisuus naisessa mitä miehenä suorastaan palvon.

-nojoo, en ees maininnu eriksee tota ja siis kirjotin jsut et oon hento ja isompi alavartalo, koska oon tosiaan aina mieltäny sen naismaiseks ja semmosta palautettaki oon saanut aina. :DD en oo KOSKAAN kuullu että näyttäisin miehekkäältä ton asian takia, vaan just päin vastoin. ehkä joku on sanonu ettei tykkää paksuista reisistä, mutta että oisin miehekäs siks??? juu ei, en ole.... :DDDDD

ja en tiiä ihanteista, tällä hetkellä ei tosiaan tikkureidet oo edes muodissa, itse en laihareisi haluaiskaan olla enkä oo koskaan kuullu et sellasta ihannoidaa, korkeintaa hoikkaa olemusta etenkin naiset ihannoi.

Vierailija
32/77 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielest niinku mua ei vois kukaa erehtyy luulee mieheks, aina on sanottu tosi naiselliseks ja siihen vaikuttaa just se ettei oo laihat jalat.. :DD

ja nyt en siis puhu, ettäkö tää ois silti mikään paras vaihtoehto vaikka naisellinen onkin.

Vierailija
33/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168 cm, 55 kg ja isoluinen. Siis oikeasti isoluinen.

Minulla on leveät hartiat, esim takit ja puserot joudun ostamaan normaalikokoani isompia koska muuten hihat jää kyynärpäihin ja hartiat kiristää niin että pelkään vaatteen repeävän.

Minulla on pienet rinnat niin että rintaliivit eivät ole tarpeen. Kapea vyötärö ja lantio ja litteä takapuoli.

Kylkiluut erottuu samoin selkäranka ja lonkkaluut. Pitkät jalat.

Olen tyytyväinen itseeni ja kroppaani. On ihana tuntea olevansa terve ja voimakas! Olen synnyttänyt kaksi lasta ja ollut naimisissa. Koskaan eläissäni ei miesseurasta ole ollut puutetta jos sitä halusin. Nykyään en enää halua, nyt elän itselleni kun lapset on isoja.

Olen perinyt vartalonmallin isältäni, äitini oli sirorakenteinen ja joka ikinen ylimääräinen kilo näkyi heti!

En vaihtaisi.

Vierailija
34/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla pukeutumisella voi vaikuttaa paljon. Ihan ensiksi hanki hyvin tukevat ja kauniit rintaliivit, erikoisliikkeet auttavat. Vältä kireitä ihonmyötäisiä puseroita, poikittaislinjoja ja vaakaraitoja, suosi pitkittäisiä linjoja ja jätä esim. neuletakki tai jakku auki. Sama sävy ylä- ja alaosassa saa sinut näyttämään pidemmältä, jolloin yleisvaikutelma kevenee. Netissä on paljon pukeutumisohjeita eri vartalotyypeille.

Vierailija
35/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi hehtaarihartia ilmoittautuu. Olen roteva eli hartiapankissa löytyy, lantio on hiukan kapeampi kuin hartiat. Vyötärö erottuu kiitos varmaan leveiden hartioiden. Olen lihaksikas, rintava ja voimakas.  Lisäksi olen 172 cm pitkä. Monet miehet näyttävät heiveröisiltä rinnallani, minulla on leveämmät hartiat kuin usealla miehellä. En voi edes ajatella, että olisin hintelähkön miehen kanssa, sehän litistyisi alleni tai rusentaisin sen muuten vahingossa. Olen kadehtinut aina siroja, pieniä naisia. Sellaisia keijukaismaisia, joilla on pitkät ja kapeat raajat. Jos pukeudun esim. pikeepaitaan näytän amerikkalaiselta jalkapalloilijalta. Olemusta tasapainottaa mulla hiukan pitkä ja tuuhea tukka ja kapeat nilkat ja se etten tosiaan ole lihava.

Kyllä se ajoittain ottaa päähän, mutta tällä on mentävä. Vaatekaupassa joskus itkettää, kun tuntuu, ettei mahdu mihinkään paitoihin ja mikään ei istu. Kuitenkin kiitos ennen kaikkea ratsastuksen, olen ryhdikäs ja jäntevä ja kuljen pää pystyssä. Ison hevosen selässä tunnen olevani juuri sopivan kokoinen. Lisäksi löysin aikanaan salilta ihanan, pitkän ja lihaksikkaan miehen, jonka syliin mahdun ja jonka mielestä on oikein jees, että nainen on vahva. Klisee juu, mutta neuvoni sulle on, että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, siitä se lähtee :)

Hoikat ja hintelät miehet saattavat hyvinkin tykätä vahvoista naisista, vastakohdat viehättävät.

Vierailija
36/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Kontrastia lisää, että mieheni on vastakohtani eli pitkä, pitkäraajainen ja hyvin siro, sellainen jotenkin jalon näköinen.

Ja sitten minä: 160 cm pätkä varsi. Jykevä ja erittäin paksu kaula, joka yhdistyy leveisiin, neliömäisiin hartioihin. H-kupin tissit. Heti vyötärön alta leviää jyrkästi leveäksi lantio, joka on siis leveä ihan luuston takia, ei siksi että olisin läski. Joskus nuorena yritin laihduttaa itseäni että näyttäisin paremmalta, mutta näytin entistä hullummalta: sitten ne isot luut törötti näkyvästi lantion sivuilla. Kädet ja jalat mulla on lyhyet ja keskivartalo pitkä. 

Vaatteilla saan aika paljon parannettua ulkonäköäni. Esim. aina korkeat kengät, vaatteet yleensä yhtä väriä mikä tekee pidentävän vaikutelman, mallit sellaisia että peittävät leveän lantion esim. liehuhelmaisia tunikoita. Ainoa mille ei voi mitään visuaalisesti on tuo hartioiden ja kaulan seutu, se vaan on tyhmän näköistä kun pää on kiinni hartioissa ihan kuin kaulaa ei olisi välissä ollenkaan.

Vierailija
37/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siro kuin mikä, ohut hoikka kaula, ranteen ympärys 14 cm, todella pienet kädet, ohuet nilkat ja tosi kapeat jalat kokoa 37. Pituutta 162 cm. Oikein hoikkana parikymppisenä painoin 47 kiloa ja olin kyllä pieni. Mutta ajan myötä on painoa tullut lisää eikä todellakaan näytä hyvältä kun on sellaista pehmeää. Nyt painan 20 kg enemmän ja paino on enimmäkseen reisissä ja persuksissa. Vyötärö on onneksi vielä olrnassa vaikka mahaakin löytyy ja rinnat on ihan ok C-kuppi. Olen toki siro mutta silti iso kuin tankki kun katson peiliin. En todellakaan näytä sporttiselta vaan paksulta. Se siitä siroudesta.

Vierailija
38/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti muuten ns.kaameilla omenanmuotoisilla tunikaläskeillä voi olla todella hyvät sääret.

Itse välillä oikein kadehdin niitä, kun olen tällainen tasapaksu pökkyläjalka laihaläski.

Säihkysääriläskin on helppoa vaan vetää jalkaan leggingsit, korkkarit ja tyylikäs tunika.

Just tätä mä oon yrittänyt kaikille toitottaa, mut ne ei tajuu! Olisin niin mieluusti omenavartaloinen, koska sääret pysyisivät siroina! Oon itse tota ap:n tyyliä, tosin hoikemmalla uumalla, otaksun.

Vierailija
39/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunikaläski'?

Vierailija
40/77 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas! Hanki lapsia! Myös leikkaukset, onnettomuudet ym. Muuttavat vartaloa. Opettele isojen vaikeuksienkautta hyväksymään itsesi.ja muut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi