Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fifty shades of grey -elokuva muutti elämäni!

Vierailija
29.06.2015 |

Kävin viime talvena katsomassa elokuvateatterissa Fifty shades of grey -elokuvan. Sen jälkeen olen ollut aivan kuin uusi nainen, oloni on ollut erittäin vapautunut. Elokuvasta tuli sellainen tunne, että voin olla oma itseni. Samoin elokuva oli erittäin hyvä kuvaus sadomasokistisista rakkaussuhteista. Millainen vaikutelma teille jäi kyseisestä elokuvasta, arvon av-palstailijat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muutti elämääsi? Konkreettisesti?

Vierailija
2/14 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttanut omaani millään lailla. Olin jo seuraavana päivänä elokuvan katsomisesta unohtanut sen olemassaolon. Mun mielestä ylipäätään kuvasi aika huonosti mitään. Ehkä jos seksuaalinen tieto rajoittunut lähetyssaarnaajaan aviovuoteessa niin ehkä sitten tuo elokuva voi olla jännittävä tms. Itse olen melko tavis seksuaalisessa mielessä enkä kokenut mitään valaistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Fifty Shades of Grey on hyvä. ;)

Vierailija
5/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadomasokistisen suhteen tai seksin kuvauksena se on muuten surkea. 

Vierailija
6/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin elokuvasta. Ostin kotikin sen;) pois pääsy arjesta, elokuva oli erillainen ja mahtavat musat. Tykkään.

Vierailija
7/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva et vapauduit mutta älä todellakaan väitä että olisi ollut hyvä tai realistinen kuvaus sadomasosta :DD Vaikka roolissa tehtäisiin mitä vain on siellä taustalla aina luottamus kumppaniin, turvasanat, tasa-arvo ja kunnioitus... jotka kaikki puuttuvat kyseisestä, roskikseen kuuluvasta tekeleestä.

Vierailija
8/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:53"]Ihan yltiöromantisoitua tyttöhömppää kaukana todellisesta elämästä. En jaksanut katsoa loppuun. Alunperin kyllä odotin leffalta enemmän kun sitä niin hehkutettiin. Pettymys.
[/quote]

Ihanko totta odotit, että alkujaan Twilight-fanfictionia olleesta surkeasta kirjasta voisi saada aikaiseksi kelvollisen elokuvan?

Vierailija
9/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:42"]Jos leffan miespääosa olisi ollut lihava, haiseva, työtön joka asuu asuntovaunussa, olisi leffa ollut rikosjännäri, ei romanttinen.
[/quote]

Hieno lainaus toisen keksimästä vitsistä

Vierailija
10/14 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska leffa. Epäuskottava ja tylsä.

Vierailija
11/14 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leffan miespääosa olisi ollut lihava, haiseva, työtön joka asuu asuntovaunussa, olisi leffa ollut rikosjännäri, ei romanttinen.

Vierailija
12/14 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa tuli olo "mitä vittua, loppuko tää? Ja mitä vitun paskaa tämä edes oli"

Vierailija
13/14 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ekassa päivänäytöksessä, ja siellä oli 6 muuta mun lisäksi..

Vierailija
14/14 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yltiöromantisoitua tyttöhömppää kaukana todellisesta elämästä. En jaksanut katsoa loppuun. Alunperin kyllä odotin leffalta enemmän kun sitä niin hehkutettiin. Pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi