Fifty shades of grey -elokuva muutti elämäni!
Kävin viime talvena katsomassa elokuvateatterissa Fifty shades of grey -elokuvan. Sen jälkeen olen ollut aivan kuin uusi nainen, oloni on ollut erittäin vapautunut. Elokuvasta tuli sellainen tunne, että voin olla oma itseni. Samoin elokuva oli erittäin hyvä kuvaus sadomasokistisista rakkaussuhteista. Millainen vaikutelma teille jäi kyseisestä elokuvasta, arvon av-palstailijat.
Kommentit (14)
Ei muuttanut omaani millään lailla. Olin jo seuraavana päivänä elokuvan katsomisesta unohtanut sen olemassaolon. Mun mielestä ylipäätään kuvasi aika huonosti mitään. Ehkä jos seksuaalinen tieto rajoittunut lähetyssaarnaajaan aviovuoteessa niin ehkä sitten tuo elokuva voi olla jännittävä tms. Itse olen melko tavis seksuaalisessa mielessä enkä kokenut mitään valaistumista.
Mun mielestä Fifty Shades of Grey on hyvä. ;)
Sadomasokistisen suhteen tai seksin kuvauksena se on muuten surkea.
Tykkäsin elokuvasta. Ostin kotikin sen;) pois pääsy arjesta, elokuva oli erillainen ja mahtavat musat. Tykkään.
No kiva et vapauduit mutta älä todellakaan väitä että olisi ollut hyvä tai realistinen kuvaus sadomasosta :DD Vaikka roolissa tehtäisiin mitä vain on siellä taustalla aina luottamus kumppaniin, turvasanat, tasa-arvo ja kunnioitus... jotka kaikki puuttuvat kyseisestä, roskikseen kuuluvasta tekeleestä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:53"]Ihan yltiöromantisoitua tyttöhömppää kaukana todellisesta elämästä. En jaksanut katsoa loppuun. Alunperin kyllä odotin leffalta enemmän kun sitä niin hehkutettiin. Pettymys.
[/quote]
Ihanko totta odotit, että alkujaan Twilight-fanfictionia olleesta surkeasta kirjasta voisi saada aikaiseksi kelvollisen elokuvan?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:42"]Jos leffan miespääosa olisi ollut lihava, haiseva, työtön joka asuu asuntovaunussa, olisi leffa ollut rikosjännäri, ei romanttinen.
[/quote]
Hieno lainaus toisen keksimästä vitsistä
Paska leffa. Epäuskottava ja tylsä.
Jos leffan miespääosa olisi ollut lihava, haiseva, työtön joka asuu asuntovaunussa, olisi leffa ollut rikosjännäri, ei romanttinen.
Lopussa tuli olo "mitä vittua, loppuko tää? Ja mitä vitun paskaa tämä edes oli"
Mä olin ekassa päivänäytöksessä, ja siellä oli 6 muuta mun lisäksi..
Ihan yltiöromantisoitua tyttöhömppää kaukana todellisesta elämästä. En jaksanut katsoa loppuun. Alunperin kyllä odotin leffalta enemmän kun sitä niin hehkutettiin. Pettymys.
Miten se muutti elämääsi? Konkreettisesti?