Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi poikaystävä vihjasi että pitää pudottaa painoa.

Vierailija
11.02.2022 |

Pari kuukautta tapailemani mies vihjasi nyt minulle että voisi tehdä minulle treeniohjelman. Tulee kuulema paljon parempi olo kun ”lisää liikuntaa” ja vaatteetkin mahtuu päälle. Tätä ennen oli juuri mun luona kun heitin vanhoja farkkuja pois jotka eivät mahdu päälle. Mitoiltani olen 175cm ja 65kg.
Olen aina ollut hoikka mutta nyt painoa on tullut muutama kilo lisää sillä sairastan harvinaista verisairautta plus siihen kärsin vaikeasta raudan puutteesta. Hikiliikuntaa ja liiallista rääkkiä on siis vältettävä. Liikun päivittäin luonnossa ja harrastan lempeitä liikuntalajeihin kuten uinti ja jooga. Syön terveellisesti ja omaan terveet elämäntavat.

Enemmän pohdin suhteen tulevaisuutta kun mies ei ymmärrä tilannetta ja keskittyy niin pinnallisiin asioihin. Sitäpaitsi 175cm 65kg on normaalipainoinen ei lihava?..

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n pituinen mutta 15 kiloa painavampi ja näytän UPEALTA. Myös mieheni mielestä 🥰

Oletko itse tyytyväinen itseesi, ap?

Aika objektiivinen raati. :D

So? 😆 Tykkään itsestäni ja mies on hulluna muhun. Kade much?

No sepä kiva kuulla. Kaikin mokomin.

Onneksi Kaalimadon Kitty pysyy kuosissa ;)

Vierailija
42/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pieni pilinen surkimus jos vaatii naisen olevan nälkiintynyt piafralainen. 

:D miten onnistut sekoittamaan jonku "piafran" tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n pituinen mutta 15 kiloa painavampi ja näytän UPEALTA. Myös mieheni mielestä 🥰

Näytät läskiltä, älä huijaa itseäsi.

Vierailija
44/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaise sinä puolestasi, että tyypin pitää etsiä uusi tyttöystävä.

Vierailija
45/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät läskiltä, älä huijaa itseäsi.

Ehkä sun mielestä. Harmittaa varmasti kun joku näyttää hyvältä ja on itsevarma 😆

Katsele vaan mun 🍑 kun keikun uhkeana sun ohi kesämekossa. Pääs kääntyy kuitenkin 👅

Vierailija
46/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pieni pilinen surkimus jos vaatii naisen olevan nälkiintynyt piafralainen. 

:D miten onnistut sekoittamaan jonku "piafran" tähän?

:D 

Anorektisen laiha henkilö, jolla luut törröttävät. Sanan tausta: Biafra oli 1967-1970 oma valtionsa nykyisen Nigerian alueella. Valtion lyhyttä historiaa leimasivat lukuisten ihmisjoukkojen nälkäkuolemat.

https://urbaanisanakirja.com/word/biafralainen/

Vierailija
47/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pehva jättimäinen?

Noilla kiloilla ei voi olla.

Vierailija
48/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
49/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on niin pieni pippeli ettei se ylety jos nainen ei ole ihan lauta nälkiintynyt ja langan laiha. 

Mihin ei yllä?

Pitää olla joku 150kg että alkaa pipari peittymään poimuihin...

Ainoa asento, jossa tavallisen pulskaan ei pienipilinen ehkä yllä on vatsallaan takaapäin.

Vierailija
50/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä, olen lukenut teidän kommentteja. Olen ihastunut mieheen mutta koen että jollain tapaa se mitä paljastui vaatteiden alta oli hänelle pettymys. Olen kuitenkin muuten hoikka/normaalipainoinen ja liikkuva nainen. En ole tietenkään super treenattu, ”täydessä tikissä” oleva fitness nainen mutta rehellisesti sanottuna tuli ihan puskista tuollainen kommentointi ja vihjailu. Olen aina ollut max. 60kg ja nyt viimeisen muutaman vuoden aikana paino noussut sinne 65kg mitä en itse pidä huonona asiana. Jos jokin harmittaa niin ainoastaan satsaus uusiin vaatteisiin kun vanhatkin ovat vielä hyviä. Mielestäni on luonnollista että kolmekymppinen nainen muuttuu vartaloltaan, kaikki muuttuu hormonitoiminta yms. Eihän enää olla parikymppisiä tyttöjä.

Vaikka ihastus on aika suurta olen miettinyt ihan todella ettei ehkä kannata jatkaa miehen kanssa jolle tärkeää on fitness elämä ja jatkuva treenaaminen jos ymmärrystä ei löydy sille miksi minä en siihen pysty saatika että priorisoisin sellaisen tärkeimmäksi asiaksi elämässä. Olen siis itse tyytyväinen itseeni ja painooni. Toki myönnän että pienen hetken aloin miettimään miehen sanojen jälkeen ja katsoin itseäni peilistä ikäänkuin miettien olenko hyvä näin.

Kiitos teille.<3

Vierailija
51/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pehva jättimäinen?

Noilla kiloilla ei voi olla.

Kyllä voi ja useimpien mielestä se ei näytä hyvältä.

Vierailija
52/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme mieheni kanssa kumpikin ylipainoisia kun meillä on varaa ostaa herkkuja eikä kiinnosta +50v enää mikään hiki liikunta. +30v olemme eläneet yhdessä ja rakastamme toisamme lopun ikää vaikka tulisi sairauksia tai kroppa vanhenee tietenkin teki tai eli miten vain. 

Vierailija
53/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on niin pieni pippeli ettei se ylety jos nainen ei ole ihan lauta nälkiintynyt ja langan laiha. 

Mihin ei yllä?

Pitää olla joku 150kg että alkaa pipari peittymään poimuihin...

Ainoa asento, jossa tavallisen pulskaan ei pienipilinen ehkä yllä on vatsallaan takaapäin.

Hyvä kun olet kokeillut :D

Vierailija
54/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin kanssa pettyy aina. Mies on tyytyväinen kun suhde päättyy.

Läskikö sen suhteen päättää :D

Vierailija
55/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski jos heittää sen surkimus miehen ulkoruokintaan niin miehellä ei ole muuta mahdollisuutta hakea kuin uusi läski jonka hoivaan taas pääsee. 

Vierailija
56/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei selvästikään kiinnosta sinun terveytesi ja hyvinvointisi. Ei jatkoon.

Vierailija
57/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että on kyllä sairasta porukkaa. AP.n BMI on uuden laskukaavan mukaan 20,90

” Uusi ja todenmukaisempi tapa laskea painoindeksi perustuu brittiläisen matemaatikon kehittämään laskukaavaan, joka kerryttää ylipainoa lyhyille, mutta hoikentaa pitkiä ihmisiä. Uudessa laskutavassa otetaan paremmin huomioon pituuden aiheuttama vääristymä.

Ja vanhan laskukaavan mukaan se on 21,20.

BMI on normaali AINA 24,90 asti. Ei todellakaan ole 175cm pitkä nainen 65kg läski! Itse olen 173cm. ja melkein tismalleen AP.n painoinen ja olen normaalipainoinen!:)

Vierailija
58/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 / 65 kg on just sopiva. Oletkohan nyt tulkinnut väärin hänen sanojaan. Aloituksessa sanoit, että ehdotti treeniohjelman tekemistä, ei laihduttamista.

Vierailija
59/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski jos heittää sen surkimus miehen ulkoruokintaan niin miehellä ei ole muuta mahdollisuutta hakea kuin uusi läski jonka hoivaan taas pääsee. 

Ai että mä nautin. Varsovalaisetkin näytti teille ovea 👍

Vierailija
60/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175 / 65 kg on just sopiva. Oletkohan nyt tulkinnut väärin hänen sanojaan. Aloituksessa sanoit, että ehdotti treeniohjelman tekemistä, ei laihduttamista.

Voiko sitä tulkita väärin, jos sanotaan, että mahtuisi sitten vaatteetkin päälle?

Ap, lähde kun vielä voit.