Uusi poikaystävä vihjasi että pitää pudottaa painoa.
Pari kuukautta tapailemani mies vihjasi nyt minulle että voisi tehdä minulle treeniohjelman. Tulee kuulema paljon parempi olo kun ”lisää liikuntaa” ja vaatteetkin mahtuu päälle. Tätä ennen oli juuri mun luona kun heitin vanhoja farkkuja pois jotka eivät mahdu päälle. Mitoiltani olen 175cm ja 65kg.
Olen aina ollut hoikka mutta nyt painoa on tullut muutama kilo lisää sillä sairastan harvinaista verisairautta plus siihen kärsin vaikeasta raudan puutteesta. Hikiliikuntaa ja liiallista rääkkiä on siis vältettävä. Liikun päivittäin luonnossa ja harrastan lempeitä liikuntalajeihin kuten uinti ja jooga. Syön terveellisesti ja omaan terveet elämäntavat.
Enemmän pohdin suhteen tulevaisuutta kun mies ei ymmärrä tilannetta ja keskittyy niin pinnallisiin asioihin. Sitäpaitsi 175cm 65kg on normaalipainoinen ei lihava?..
Kommentit (63)
Esimerkkejä tyypillistä näyttelijöistä ja laulajista: zhao liying 40 kg7165 cm, Go Joon Hee (Height:173cm; Weight:50kg)Jang Na Ra 163 cm/36 kg. Puff Kuo 166cm/46kg, Jiang Xin 171cm/55kg. Zheng Qiu Hong 176cm/55kg. Rainie Yang 162cm/42kg, Tan Songyun 162cm/42kg. Rachel Mao 165cm/43kg. Summer Meng 164cm/46kg.Han Seung-yeon 160cm/43kg. Im Jin-ah (nana) 171cm/48kg. Boram 154cm/40kg. Ireine Song 160cm/36 kg. Hyeri 166cm/51kg. Yura 170cm/51kg. Tzuyu 170cm/52kg. Subin 172cm/54kg. Euaerin 173cm/48kg. Asuka Hinoi 168cm/54kg. Yang Rong 162cm/47 kg.
mutta terveys menee hoikkuuden edelle.
65 kg on läski ja laihduttamisesta on vain positiivisia puolia. Mies kertoi totuuden, kaikki ei vain pysty sitä ottamaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä tyypillistä näyttelijöistä ja laulajista: zhao liying 40 kg7165 cm, Go Joon Hee (Height:173cm; Weight:50kg)Jang Na Ra 163 cm/36 kg. Puff Kuo 166cm/46kg, Jiang Xin 171cm/55kg. Zheng Qiu Hong 176cm/55kg. Rainie Yang 162cm/42kg, Tan Songyun 162cm/42kg. Rachel Mao 165cm/43kg. Summer Meng 164cm/46kg.Han Seung-yeon 160cm/43kg. Im Jin-ah (nana) 171cm/48kg. Boram 154cm/40kg. Ireine Song 160cm/36 kg. Hyeri 166cm/51kg. Yura 170cm/51kg. Tzuyu 170cm/52kg. Subin 172cm/54kg. Euaerin 173cm/48kg. Asuka Hinoi 168cm/54kg. Yang Rong 162cm/47 kg.
mutta terveys menee hoikkuuden edelle.
Ihan vittuiluksesi laitat joidenkin aasialaisten naisten keskimääräistä painoista. On todella verrattavissa..
Olen ap:n pituinen mutta 15 kiloa painavampi ja näytän UPEALTA. Myös mieheni mielestä 🥰
Oletko itse tyytyväinen itseesi, ap?
Vierailija kirjoitti:
65 kg on läski ja laihduttamisesta on vain positiivisia puolia. Mies kertoi totuuden, kaikki ei vain pysty sitä ottamaan vastaan.
Niin ehkä on jollekin 160cm naiselle. AP on 175cm laske siitä BMI jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Hei Rahka-Petri olit säkin melko turvonnut mitä eilen kattelin sua salilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n pituinen mutta 15 kiloa painavampi ja näytän UPEALTA. Myös mieheni mielestä 🥰
Aika objektiivinen raati. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten totta, että miehet joilla on sellaiset pulleat ja jotenkin turvonneet lihakset on aika ällöjä 🤔
Pudota mieluummin poikaystävä. Siitä ei saa kunnollista.
Älä pudota painoa. Juuri tuollainen tilanne, missä oikeasti hoikka ihminen yrittää väen vängällä pudottaa painoaan, johtaa usein lihomiseen ja jojolaihdutuskierteeseen. Pidä samat hyvät syömistottumukset, joilla painosi on tähänkin asti pysynyt normaalina (painoindeksisi on 21, mikä on erittäin sopiva).
Liikunta on terveellistä kaiken painoisille. Jatka vain mukavia liikuntaharrastuksiasi kuten tähänkin asti, sikäli kuin terveytesi sallii.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot kaikkia sairaita miehiä jotka vaan kertoo jotain puuta heinää paskaa. Köyhä mies ei halua että sen nainen syö yhtään mitään ja on luurangon laiha varmaankin. Tulee halvemmaksi sellainen nainen joka ei syö mitään ja saa itse syödä sen naisenkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? 😆 Tykkään itsestäni ja mies on hulluna muhun. Kade much?
Vihjaa sinä sille, että tykkäät vähän paksummasta kullista. Ja sen jälkeen eroa.
Sinussa ei ole vikaa, poikaystävässä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten totta, että miehet joilla on sellaiset pulleat ja jotenkin turvonneet lihakset on aika ällöjä 🤔
Näillä ei oikeasti ole mitään lihaksia. Hiilaripallot tai testopiikitetyt. Silti naisen oletetaan olevan tikissä 😂
Miehellä on niin pieni pippeli ettei se ylety jos nainen ei ole ihan lauta nälkiintynyt ja langan laiha.
Mies on pieni pilinen surkimus jos vaatii naisen olevan nälkiintynyt piafralainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? 😆 Tykkään itsestäni ja mies on hulluna muhun. Kade much?
No sepä kiva kuulla. Kaikin mokomin.
Kokemusta on. Tuo on ihan normaalipaino! Ei se ainakaan paremmaksi muutu jos jo tässä vaiheessa tuollaista heittää.. itsellä oli mies joka käytännössä ”puristeli” ja mittaili vartalonkoostumustani sängyssä. Sellainen viimeisen päälle treenattu joka asuu salilla 7päivää viikossa. Totesin ettei arvot vaan sopineet yhteen.