Uusi poikaystävä vihjasi että pitää pudottaa painoa.
Pari kuukautta tapailemani mies vihjasi nyt minulle että voisi tehdä minulle treeniohjelman. Tulee kuulema paljon parempi olo kun ”lisää liikuntaa” ja vaatteetkin mahtuu päälle. Tätä ennen oli juuri mun luona kun heitin vanhoja farkkuja pois jotka eivät mahdu päälle. Mitoiltani olen 175cm ja 65kg.
Olen aina ollut hoikka mutta nyt painoa on tullut muutama kilo lisää sillä sairastan harvinaista verisairautta plus siihen kärsin vaikeasta raudan puutteesta. Hikiliikuntaa ja liiallista rääkkiä on siis vältettävä. Liikun päivittäin luonnossa ja harrastan lempeitä liikuntalajeihin kuten uinti ja jooga. Syön terveellisesti ja omaan terveet elämäntavat.
Enemmän pohdin suhteen tulevaisuutta kun mies ei ymmärrä tilannetta ja keskittyy niin pinnallisiin asioihin. Sitäpaitsi 175cm 65kg on normaalipainoinen ei lihava?..
Kommentit (63)
Eipä kannata moisen tollon kanssa jatkaa.
Karmivaa käytöstä poikaystävältä, varsinkin kun tuolla pituudella olet hoikka tuossa painossa. Olen sua 10 cm lyhyempi, painan saman verran ja silti mut luokitellaan vielä normaalipainoiseksi sekä uudella että vanhalla bmi-laskurilla laskettuna.
Fiksukaveri kun puuttuu ongelmaan heti alussa