Michael Korsin laukut - auttamatta jo pois muodista?
Mitä mieltä? Onko MK -laukut jo auttamatta täysin pois muodista ja vanhanaikaisia? Siis ihan objektiivisesti ja karun rehellisesti ajateltuna.
Pitääköhän tässä laittaa omat MK-veskat huutonettiin ja toriin myyntiin? Jotenkin ei tee enää mieli kantaa koko merkkiä, ainakaan sellaisia yksilöitä joissa logon ja merkin näkevät sokeatkin. Vähän sama ilmiö kuin Nomination-koruilla, Burberrylla, Guessilla jne.
Kommentit (164)
Nimenomaan. Jos laatu, design ja ajaton muotoilu ratkaisisivat, merkillä ja sen suosiolla ei olisi yhtään mitään väliä. Silloin puhuttaisiin laukkujen fyysisistä eroista, ei siitä, kenellä on siihen varaa, tai keiden keskuudessa se on muotia.
Minulle merkki merkitsee sitä, että voin luottaa tietynmerkkisten tuotteiden luultavasti olevan itselleni sopivia merkin kerran löydettyäni. Esim. Korsin laukut ovat järkevän hintaisia, hyvälaatuisia ja tyylikkäitä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:46"]Ai ne ovatkin nyt out? Minä luulin, että merkkilaukut ovat ajattomia, kestäviä ja laadukkaita, eikä niitä osteta muodin takia, vaan siksi, että ne vain ovat niin hyviä. :D Näin minulle on aina tälläkin palstalla sanottu, kun olen ihmetellyt, miksi kukaan ostaa kalliita laukkuja. [/quote] heti kun massateinit ja turkkimuuri löytää uuden muodin, se ei enää ole muotia! Luksus on yksilöllistä ja edustaa omalaatuisuutta. Massa on massaa ja noloa!
[/quote]Ja tähän vielä, jos luksus on yksilöllistä ja edustaa omalaatuisuutta, miksi ihmeessä se luksus on sitten tunnettuja merkkejä kopioituina lehtien palstoilta? Jos massa on noloa, silloinhan kannattaa ostaa vähemmän tunnettuja merkkejä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:19"]
Pakko kommentoida, että jopa Pariisissa näin paikallisilla Korsin laukkuja.
[/quote]
So? Meaning what? Sekö on sinusta mainitsemisen arvoinen asia? Pariisista löytyy ihan yhtä lailla köyhiä ja rikkaita, juntteja ja ei-juntteja. Vai luuletko että kaikki siellä suuressa metropoli-Pariisissa asuvat on automaattisesti rikkaita ja aina ah niin viimeisen päälle tyylikkäitä?
Ja "paikallisilla"? Mistä tiedät että he olivat juuri Pariisista eivätkä esim. Lyonista tai Nizzasta?
Hyvin näkee kirjoittajien älykkyystason ja yleisen sivistysasteen tätäkin keskustelua seuraamalla. Kannattaisi ehkä MK-laukkujen epätoivoisen puolustamisen sijaan keskittyä vaikka itsensä kokonaisvaltaisempaan sivistämiseen...
[/quote]
Joo, samaa nauroin. Ei todellakaan ole mikään meriitti, että jotain tuotetta x on nähty jollain ihmisellä x Pariisissa. Samanlaisia juntteja täällä on kuin missä tahansa muuallakin, ja kuten mainittu, Pariisissa käy ihmisiä mm. Nakkilasta ja Nizzasta.
t: Pariisissa asuva (jonka media-alalla olevat työkaverit eivät käytä logolaukkuja)