Kuvaile lyhyesti unelmamiehesi/naisesi
Kommentit (146)
Ai niin, ja lisäys tuohon ylempään: mies siis. Plus hieman ilkeämielinen, kieroutunut huumorintaju viehättää minua myös.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:57"]Rehellinen, luotettava, älykäs, huumorintajuinen, hymyilevä, ajattelevainen, empaattinen
[/quote]
Homo?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:07"]
Jäi quote jostain syystä pois. Siis nro 2 / n27.
[/quote]
Hienoa! No tiedät sitten olevasi jonkun ihannemies ulkoisilta ominaisuuksiltasi ;) -n27
tunneälykäs, rauhallinen vitsiniekka.Tasavertoinen ei tossunalle jäävä:) kauniit silmät<-ne ei muutu, vaikka paino vaihtelis:) vähän tyhmän rehellinen, aito. Rohkea puolustaan muita. Sosiaalinen, mielellään paljon naispuolisia kavereinaan, joten ymmärtää ehkä hivenen paremmin naisten ajatusmaailmaa. Mielummin pitkä,mutta jos on superkauniit silmät niin käy ihan lyhytkin mies:)Ei liian lihaksikas, sellanen normaali kroppainen suomalainen mies:) ja ja naistaan kunnioittava, herrasmies elkeet omaava, ah!:) Saispas kesäheilan, josta sais ympärivuotisen heilan;)
t.Elovena
Pitkä (yli 185cm) ja urheilullisen hoikka. Pitkä, tuuhea tukka, jota pitää ponnarilla, vähän partaa tai sänkeä. Kauniit silmät, muttei muuten liian nätti poika vaan jotenkin persoonallisen näköinen. Pitää hygieniasta huolta muttei puunaa itseään liikaa. Pukeutuu siististi, ehkä hieman boheemisti tai rock-henkisesti. Iältään 27-32. Ei halua lapsia, haluaa asua kaupungissa ja matkustella. Harrastaa liikuntaa ja ehkä soittelee jotain soitinta vapaa-ajallaan, mutta viihtyy kotona eikä juo alkoholia jatkuvasti. Kasvissyöjä ja eläinrakas. Uskollinen ja rehellinen. Saa minut nauramaan, samanlainen vähän musta huumorintaju. Ei kovin räiskyvä luonne, mielummin rauhallinen muttei kuitenkaan sellainen, joka jää tossun alle helposti. Määrätietoinen elämässä ja sängyssä. Älykäs ja kiinnostunut asioista. Osallistuu kotitöihin pyytämättä.
Mun oma mies 10-20kg laihempana. Rakastuin häneen tuommoisena kuin on, mutta välillä haaveilen miltä näyttäisi ilman mahaansa :D
Ei siis ole mikään hyllyvä läski,sanotaanko että jääkiekkoilijan kroppa mahan kera.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:07"] Jäi quote jostain syystä pois. Siis nro 2 / n27. [/quote] Hienoa! No tiedät sitten olevasi jonkun ihannemies ulkoisilta ominaisuuksiltasi ;) -n27
[/quote]
Tämä pitkätukkaisuus on aina ollut kaksiteräinen miekka. Moni inhoaa yli kaiken, mutta ne jotka pitävät pitkähiuksisista miehistä, tykkäävät kyllä kovasti.
Tämähän on aika tavallista raskaamman musiikin piireissä, joissa liikkuu runsaasti mm. gootti- ja muita alakulttuureja tunnustavia naishenkilöitä.
Joku katkera täällä alapeukuttaa kaikkien viestit: "fuu, minä en ikinä voisi saada tuollaista!"
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:31"]Joku katkera täällä alapeukuttaa kaikkien viestit: "fuu, minä en ikinä voisi saada tuollaista!"
[/quote]
Niin, en mäkään ymmärrä miksei jokaisella sais olla omat mieltymyksensä :D kunhan mennään lain rajoissa
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:41"]Janina Fry
Nina Autio
Sofia Vergara
Salma Hayek
M40v
[/quote]
Wau! Hyvä naismaku. t. n32
Hirvisaari: "Somalipojat voivat siis käytännössä ilman kummempia seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten suomalaisten teinityttöjen pilluihin. Saavatko siis myös perunanenät ilman seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten somalityttöjen pilluihin? Tai tuomareiden tyttärien pilluihin?"
t.ääliömusupatjamoderaattori
Siiderimursu - vähän valasta pienempi.
Mies 16 - 60v, pituus 150 - 190cm, kunhan on vaan tumma mamu. Mieluiten musta tai muslimi arabi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:07"] Jäi quote jostain syystä pois. Siis nro 2 / n27. [/quote] Hienoa! No tiedät sitten olevasi jonkun ihannemies ulkoisilta ominaisuuksiltasi ;) -n27
[/quote]
Tämä pitkätukkaisuus on aina ollut kaksiteräinen miekka. Moni inhoaa yli kaiken, mutta ne jotka pitävät pitkähiuksisista miehistä, tykkäävät kyllä kovasti.
Tämähän on aika tavallista raskaamman musiikin piireissä, joissa liikkuu runsaasti mm. gootti- ja muita alakulttuureja tunnustavia naishenkilöitä.
[/quote]
Totta! :) Mutta itse en kuulu noihin piireihin, niin että se miehen syy pitää tuota lookkia ois sitten enemmän boheemius -n27
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:41"]Janina Fry
Nina Autio
Sofia Vergara
Salma Hayek
M40v
[/quote]
Wau! Hyvä naismaku. t. n32
[/quote]
Kiitos. Oma nainen aika lähellä noita. Olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:33"]Siiderimursu - vähän valasta pienempi.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:13"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:07"] Jäi quote jostain syystä pois. Siis nro 2 / n27. [/quote] Hienoa! No tiedät sitten olevasi jonkun ihannemies ulkoisilta ominaisuuksiltasi ;) -n27 [/quote] Tämä pitkätukkaisuus on aina ollut kaksiteräinen miekka. Moni inhoaa yli kaiken, mutta ne jotka pitävät pitkähiuksisista miehistä, tykkäävät kyllä kovasti. Tämähän on aika tavallista raskaamman musiikin piireissä, joissa liikkuu runsaasti mm. gootti- ja muita alakulttuureja tunnustavia naishenkilöitä. [/quote] Totta! :) Mutta itse en kuulu noihin piireihin, niin että se miehen syy pitää tuota lookkia ois sitten enemmän boheemius -n27
[/quote]
Juu, 3 mahdollista syytä.
"Hevimies". "Boheemi". LAISKA.
Pick one. :)
Ulkonäkö: Pitkä, sellainen 180-senttinen.Hartiamittaiset paksut hiukset, joita pitää usein ponnarilla, väri mieluiten ruskea tai punertava. Silmät siniset tai vihreät. Silmiin asti ulottuva hymy, hampaat suorat ja valkoiset. Ei mikään himourheilija, mutta pitää huolta itsestään.
Luonne: Huumorintajuinen ja hymyilevä. Rauhallinen ja järkevä (olen itse temperamenttinen, joten vastakohta viehättää). Sopivassa määrin idealisti, mutta ei mikään haihattelija; tykkäisi pohtia erilaisia asioita kanssani. Seurallinen ja pitää uusiin ihmisiin tutustumisesta. Pitää myös lapsista. Kiinnostunut maailmasta, tykkää matkustella kuten minäkin. Tykkää katsella erilaisia elokuvia ja kuunnella musiikkia kanssani.
Tyyli: Kivalla tavalla rento ja tyylikäs, ei mitään överiä kumpaakaan suuntaan (esim. puvuntakki ja farkut yhdessä, tennareita, paitapuseroita ja flanellipaitoja sekä ihan perus valkoisia t-paitoja). Jokin persoonallinen vivahde.
Ammatti: Jotain matemaattista. Myös opettajan (joksi myös itse aion) tai poliisin ammatit olisivat mielenkiintoisia.
Voisin luetella näitä piirteitä koko yön, mut yritin tiivistää tärkeimmät!