Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisit mieluummin: työtön vai te-asiantuntija?

Vierailija
13.07.2024 |

Työkkärissä asiakkaana vai työntekijänä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Olen ollut molempina. Tuolloin ei käytetty asiantuntija-titteliä, eikä pitäisi nytkään.

Vierailija
2/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha. Jopa sanoisin että työttömänä parempi. Sen verran pskaa niskaan työntekijät ainakin näiden keskustelujen perusteella saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön. Se toinen tuntuu korruptioviralle ja ei tee hyvää kenellekään. Oon nähnyt mitä ne voivat tehdä ja mitkä säännöt.

Vierailija
4/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

te-asiantuntija

Vierailija
5/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-asiantuntija ehdottomasti. Olis hauskaa aina kuulla kun elämämkoulun asijantuntiat suu vaahdossa kertoisi mitä sekin oikeasti tekee. Eikä mistään mitään tiedä 

Vierailija
6/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin asijantuntija. Pompottaisin työttömiä pölhöjä.

Vierailija
7/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin siellä töissä, ja ihan hyvin se meni. Muutamaan katkeraan epäonnistujaan toki törmäsin asiakkaina, joilla ei ollut mitään eväitä, pelkkää epätoivoa ja vihaa. Niillä eivät työllisty ikinä harmi vain, työnantajat aika hyvin haistaa sen, enkä itsekään näitä suositellut koskaan, koska työnantajilla on oikeus hyviin työntekijöihin.

Vierailija
8/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa te-asentaja?

Vierailija
9/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin asijantuntija. Pompottaisin työttömiä pölhöjä.

Miltä kiusaaminen tuntuisi itseäsi kohtaan. Ei kivaa? Miksi tekisit sen muille? Ettekö ota vakavasti muiden hyvinvointia ja ahdistustilaa. Jos aiheuttaa muille ongelmia ja elämän tuhoutumisen, ei hyvä.

Vierailija
10/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollutkin siellä töissä, ja ihan hyvin se meni. Muutamaan katkeraan epäonnistujaan toki törmäsin asiakkaina, joilla ei ollut mitään eväitä, pelkkää epätoivoa ja vihaa. Niillä eivät työllisty ikinä harmi vain, työnantajat aika hyvin haistaa sen, enkä itsekään näitä suositellut koskaan, koska työnantajilla on oikeus hyviin työntekijöihin.

Kuulostaa asenteelliselta ellei syrjivältä, jos jokut ovat luokittelussa "epäonnistujia" ja huonoja? Miksi sinä olet se joka määrittäisi muiden onnistumisen tai epäonnistumisen elämässä, jo valmiiksi. Miten niiden ihmisten elämä kuuluu sulle, kun ei kuulu mitenkään. Keskity omaasi.

Vierailija
11/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa asenteelliselta ellei syrjivältä, jos jokut ovat luokittelussa "epäonnistujia" ja huonoja? Miksi sinä olet se joka määrittäisi muiden onnistumisen tai epäonnistumisen elämässä, jo valmiiksi. Miten niiden ihmisten elämä kuuluu sulle, kun ei kuulu mitenkään. Keskity omaasi.

Enhän minä toki määritä yhtään mitään. Nämä ihmiset itse omalla käytöksellään itsensä määrittävät. Toiset tekee vain huomioita. Tämän oman vastuun itsestään kun jokainen käsittäisi niin olisi heille hyväksi. 

Vierailija
12/12 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä oli TE-toimistossa töissä ja kertoi että moneen muuhun työhön verrattuna siellä on ihan kohtuu hyvät oltavat, mutta että vaatimukset asiakkaiden kontaktointiin on epärealistista ja johto asettaa vaan uusia entistä kovempia tavoitteita. Ilmeisesti oli myös kokenut muutaman ahdistavan asiakastilanteen ja sitten pitkän saikun kautta vaihtoi alaa. Kuulemma on melko yleistä että entiset asiakkaat tulee TE-toimistoon töihin, tiedä sitten onko hyvä vai huono. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä