Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lyhyesti unelmamiehesi/naisesi

Vierailija
23.06.2015 |

Nyt saa haaveilla ihan luvan kanssa.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"] 35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon. [/quote] Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot? Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen... [/quote] Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja. Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää". Mikä tossa on hankalaa ymmärtää... [/quote] Okei, sänkyjutun ymmärrän, mutta tuo, että naiset eivät mielestäsi osaa olla hauskoja, kertoo kyllä ettet ole ainakaan minun unelmamieheni... [/quote] Ole nyt ihan rehellinen itsellesi. Hyvin harva nainen on oikeasti hauska. Huumorintajuisia naisia on paljon, mutta sellaisia jotka itse osaavat olla hauskoja on aika vähän. Naisten vahvuus on kyky nauraa itselleen. Sen myönnän. Mulla on paljon juumorintajuisia naispuolisia ystäviä, mutta harva heistä on oikeasti itse kovin hauska.

[/quote]

Kenen tahansa vahvuus on kyky nauraa itselleen, olis sitten mies tai nainen. MUTTA tärkeää tässä on se että omanarvontunto on tästä huolimatta vahva. Nainen joka nauraa seksistisille / miehen hänestä heittämille vitseille ilman että nokittaa takaisin, on alisteisessa asemassa. Joskus tämä voi johtua heikosta verbaliikasta, ja/tai joskus siitä että mies jyrää ja alistaa. 

Ja mikään ei ole ankeampaa kuin "humoristi" joka ei osaa nauraa itselleen! Tällaisia miehiä on vaikka kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm pitkä, komea, urheilullinen kroppa. Osallistuu kotitöihin, on romanttinen sekä uskollinen. Ei biletä jatkuvasti vaan tykkää olla kotona ja viettää aikaa perheen kanssa. Eli just sellainen kun mun mies. :D

Vierailija
144/146 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 04:36"]

Pitkä (väh. 185cm), isoluinen ja lihaksia, ri tartte kuitenkaa mtn bikini bodya, parta, siniset silmät, lyhyet stailatut hiukset, kauluspaita+neule ja farkut, suuret kädet. Eli sellainen kun oma mies <3

[/quote]

Eikö tartte olla bikinibodya miehellä..? Oletpas vaativa.

Vierailija
145/146 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 04:36"]

Pitkä (väh. 185cm), isoluinen ja lihaksia, ri tartte kuitenkaa mtn bikini bodya, parta, siniset silmät, lyhyet stailatut hiukset, kauluspaita+neule ja farkut, suuret kädet. Eli sellainen kun oma mies <3

[/quote]

Eikö tartte olla bikinibodya miehellä..? Oletpas vaativa.

[/quote]

Kyllä miehellä tarttee olla vähintäänkin D-kupin pompulat bikineissä, eihän sitä muuten voi edes mieheksi sanoa!

Vierailija
146/146 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju. Nauraa mun jutuille ja saa mut nauramaan. Sellainen terävä, musta, sarkastinen huumori. Kiltti ja hyväsydäminen. Samanlainen arvomaailma kuin minulla. Ei kiukuttele turhista. Vakaa. Ei mt-ongelmia, ei edes masennusta. Älykäs ja analyyttinen, ymmärtää asioita monelta kantilta, tietää paljon ja on kiinnostunut asioista. Osaa asettaa elämässään päämääriä, muttei suorita elämäänsä. Hyvää juttuseuraa. Ja sellainen, jonka kanssa on järisyttävää, selittämätöntä kemiaa.

Ulkonäköä en osaa määritellä. Kunhan ei ole hirveän pitkä eikä ylipainoinen. Eniten miellyttäisi silmää ehkä James McAvoyn tai Jamie Bellin tyyppinen. Iältään 30-40 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi