Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lyhyesti unelmamiehesi/naisesi

Vierailija
23.06.2015 |

Nyt saa haaveilla ihan luvan kanssa.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyydenkipeä, luotettava ja huumorintajuinen. Ehkä hieman mustasukkainen,mutta ei pitkä vihainen.
Siniset tai vaaleanvihreät silmät,miehinen jykevä leuka,urheilullinen kroppa eikä mielellään kovin karvainen.

Vierailija
62/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Fry
Nina Autio
Sofia Vergara
Salma Hayek

M40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"] 35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon. [/quote] Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot? Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen... [/quote] Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja. Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää". Mikä tossa on hankalaa ymmärtää... [/quote] Okei, sänkyjutun ymmärrän, mutta tuo, että naiset eivät mielestäsi osaa olla hauskoja, kertoo kyllä ettet ole ainakaan minun unelmamieheni... [/quote] Ole nyt ihan rehellinen itsellesi. Hyvin harva nainen on oikeasti hauska. Huumorintajuisia naisia on paljon, mutta sellaisia jotka itse osaavat olla hauskoja on aika vähän. Naisten vahvuus on kyky nauraa itselleen. Sen myönnän. Mulla on paljon juumorintajuisia naispuolisia ystäviä, mutta harva heistä on oikeasti itse kovin hauska.

[/quote]

No voisiko mitenkään olla niin, että nämä naiset "eivät ole hauskoja", koska he eivät ole saaneet mahdollisuuksia olla siinä hauskuuttajan roolissa? Jos on nuoresta asti tottunut vain nauramaan muiden jutuille, niin vaikea sitä muottia on myöhemminkään rikkoa.

Sinun tuttavapiiristäsi en tiedä, mutta minun tuttavapiirissäni on hyvin paljon naisia, joiden jutuille nauran ratketakseni. Itse olin jo teininä porukan pelle, joten minulle ei tuota vaikeuksia olla siinä roolissa näin vanhempanakaan. Tiedostin kyllä jo silloin teininä, että se hauskuuttajan rooli oli hyvin "epänaisellinen". Eipä sillä mitään suosiota vastakkaisen sukupuolen keskuudessa tullut...

Vierailija
64/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 - 35v. latinonaiset.

M39 Kolumbiasta

Vierailija
65/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"] 35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon. [/quote] Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot? Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen... [/quote] Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja. Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää". Mikä tossa on hankalaa ymmärtää... [/quote] Okei, sänkyjutun ymmärrän, mutta tuo, että naiset eivät mielestäsi osaa olla hauskoja, kertoo kyllä ettet ole ainakaan minun unelmamieheni... [/quote] Ole nyt ihan rehellinen itsellesi. Hyvin harva nainen on oikeasti hauska. Huumorintajuisia naisia on paljon, mutta sellaisia jotka itse osaavat olla hauskoja on aika vähän. Naisten vahvuus on kyky nauraa itselleen. Sen myönnän. Mulla on paljon juumorintajuisia naispuolisia ystäviä, mutta harva heistä on oikeasti itse kovin hauska.

[/quote]

No voisiko mitenkään olla niin, että nämä naiset "eivät ole hauskoja", koska he eivät ole saaneet mahdollisuuksia olla siinä hauskuuttajan roolissa? Jos on nuoresta asti tottunut vain nauramaan muiden jutuille, niin vaikea sitä muottia on myöhemminkään rikkoa.

Sinun tuttavapiiristäsi en tiedä, mutta minun tuttavapiirissäni on hyvin paljon naisia, joiden jutuille nauran ratketakseni. Itse olin jo teininä porukan pelle, joten minulle ei tuota vaikeuksia olla siinä roolissa näin vanhempanakaan. Tiedostin kyllä jo silloin teininä, että se hauskuuttajan rooli oli hyvin "epänaisellinen". Eipä sillä mitään suosiota vastakkaisen sukupuolen keskuudessa tullut...
[/quote]

Naiset eivät.ole kovin hyviä siinä pellen roolissa. Jutut menee "noloiksi" herkästi. Ehkä miehiltä oletetaan/ sulatetaan pellen roolia helpommin meidän kulttuurissa.

Vierailija
66/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen 20 - 30 -vuotias nainen.
M50v

Vierailija
67/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:34"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"] 35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon. [/quote] Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot? Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen... [/quote] Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja. Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää". Mikä tossa on hankalaa ymmärtää... [/quote] Okei, sänkyjutun ymmärrän, mutta tuo, että naiset eivät mielestäsi osaa olla hauskoja, kertoo kyllä ettet ole ainakaan minun unelmamieheni... [/quote] Ole nyt ihan rehellinen itsellesi. Hyvin harva nainen on oikeasti hauska. Huumorintajuisia naisia on paljon, mutta sellaisia jotka itse osaavat olla hauskoja on aika vähän. Naisten vahvuus on kyky nauraa itselleen. Sen myönnän. Mulla on paljon juumorintajuisia naispuolisia ystäviä, mutta harva heistä on oikeasti itse kovin hauska. [/quote] No voisiko mitenkään olla niin, että nämä naiset "eivät ole hauskoja", koska he eivät ole saaneet mahdollisuuksia olla siinä hauskuuttajan roolissa? Jos on nuoresta asti tottunut vain nauramaan muiden jutuille, niin vaikea sitä muottia on myöhemminkään rikkoa. Sinun tuttavapiiristäsi en tiedä, mutta minun tuttavapiirissäni on hyvin paljon naisia, joiden jutuille nauran ratketakseni. Itse olin jo teininä porukan pelle, joten minulle ei tuota vaikeuksia olla siinä roolissa näin vanhempanakaan. Tiedostin kyllä jo silloin teininä, että se hauskuuttajan rooli oli hyvin "epänaisellinen". Eipä sillä mitään suosiota vastakkaisen sukupuolen keskuudessa tullut... [/quote] Naiset eivät.ole kovin hyviä siinä pellen roolissa. Jutut menee "noloiksi" herkästi. Ehkä miehiltä oletetaan/ sulatetaan pellen roolia helpommin meidän kulttuurissa.

[/quote]

Vaikea vastata tähän, kun en tiedä, mitä tarkoitat noloilla jutuilla. Itse en ainakaan naura millekään ronskeille alapäävitseille, vaan suosin älykkäämpää huumoria - niin naisilta kuin miehiltäkin.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että miehiltä odotetaan ja sulatetaan pellen roolia helpommin.

Vierailija
68/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, luotettava, älykäs, huumorintajuinen, hymyilevä, ajattelevainen, empaattinen

Vierailija
69/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n27 haaveilee: pitkä tukka ponnarilla, viikset, parta, pilke silmäkulmassa (erittäin tärkeä), sopivasti lihaksikas (ei tarvitse huomattavasti), erityisesti käsivarsien lihakset ja rintalihakset tärkeitä. Ihan sama onko tumma vai vaalea. Vähintään 180 cm, mielellään paljon pitempikin, itse olen 170 cm. Tässä lyhyesti

Vierailija
70/146 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Itseä pidempi noin 10 senttiä
*siisti vaatetyyli
*tuoksuu kevyesti jollekin miesten hajusteelle
*positiivinen ja hauska
*tunteellinen ja ystävällinen
*sosiaalinen, mutta ei jatkuvaa puhetta --> antaa muidenkin puhua
*huolehtiva, mutta ei liiallista takertumista
*antaa omaa tilaa
*ei vaadi hellimistä 24/7
*hyvä kroppainen, mutta ei pumpatun näköinen
*itsevarma
*ymmärtäväinen
*ei esitä mitään
*oma-aloitteinen
*osaa tehdä kotihommia, eikä vain pelata tms.
*sellaset hiukset joita voi pörröttää:3 (ei kaljua tai siiliä, ananas käy kyllä xD)
*luotettava
*pystyy luottamaan minuun 110%
*uskollinen ja rehellinen
*hyvä iho (ei aknea)
*ei tarvitse olla mallinkomea, mutta peruskomea
*hiustenväri mielellään tuhkanvaalea tms. mutten ruskeaakaan jätä pois
*ei omaa lävistyksiä ja iho olisi mielellään tatuoimaton
*ahkera(hakee töitä ja tekee töitä).
*on itsestään selvää ajatus, että työt kotona jaetaan, eikä jätetä vain toisen harteille.
*lapsien kanssa kasvatussäännöt samat
*ei ole väkivaltainen ja osaa selvittää asiat rauhallisesti
*ei painosta ulkonäön suhteen (huomauttele tosissaan kalorimääristä, liikunnanmäärästä, meikkaamisesta tms.)
*hyväksyy minut sellaisena kuin olen
*uskaltaa sanoa mielipiteensä ja osaa perustella sen
*uskaltaa toimia
*ei ole hissukka, joka jää aina tossun alle
*osaa käyttäytyä asianmukaisesti (ei esim. kiroile jatkuvasti)
*uskaltaa näyttää tunteensa (erityisesti väsymyksen tms.)
*pystyy myöntämään virheensä
*ei näe itseään maailman napana
*siisti (ei sotke joka paikkaa vaan vie oikeille paikoille tavarat yms.)
*ei saa olla "ylisiisti" (joka paikan ei tarvitse kiiltää)

Vierailija
71/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies. Tosin sais olla 10 senttiä lyhyempi että pystyis suutelemaan kunnolla ilman varpaillenousua.

Vierailija
72/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka saa kuolan valumaan suupielistäin: mahdollisimman ylipainoinen, huonotapainen, ei tykkää peseytyä. tyydyttää itsensä ihopoimuihinsa (eikä siis tykkää peseytyä).

Vierailija
73/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, joka rakastaisi ja hyväksyisi mut sellasena kun oon :) Ei muita vaatimuksia. Aivan sama onko rikas/köyhä, pitkä/lyhyt, piikittäköön vaikka heroiinia, don't care.

Vierailija
74/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti, rehellinen, leikkisä, homo

Vierailija
75/146 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihana hevimies jolla on kauniit pitkät hiukset ja ilkikurinen huumorintaju...

Vierailija
76/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppaava ja nikkaroiva lyhyttukkainen mies, pituus 175 cm, karvainen, romanttinen, herkkä, kauniit silmät, iloinen ja reipas, huumorintajuinen, sopivan itsekäs mutta huomaavainen ja huolehtivainen aina kun on naisen seurassa, tykkää luonnosta, kalastuksesta, metsästyksestä ja samoilusta, osaa käsitellä puuta, aina joku projekti käynnissä, tykkää uida meressä ja ruskettuu helposti, ei kärsi uni- tai vatsavaivoista tai masentele, rakastaa lapsiaan...

Vierailija
77/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärppäsi, ihan alkoi naurattaa kun luki tuota. :D

Vierailija
78/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
79/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:05"]Tärppäsi, ihan alkoi naurattaa kun luki tuota. :D
[/quote]
Kuka?

Vierailija
80/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:05"]Tärppäsi, ihan alkoi naurattaa kun luki tuota. :D [/quote] Kuka?

[/quote]

Jäi quote jostain syystä pois. Siis nro 2 / n27.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi