Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lyhyesti unelmamiehesi/naisesi

Vierailija
23.06.2015 |

Nyt saa haaveilla ihan luvan kanssa.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40v, vähintään 180cm ja iloisen näköinen. Ei tarvitse olla treenattu kroppa eikä suuret tulot, kunhan viihdyn seurassa ja saa minut nauramaan.
Nainen 33v

Vierailija
42/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:04"]

Remppaava ja nikkaroiva lyhyttukkainen mies, pituus 175 cm, karvainen, romanttinen, herkkä, kauniit silmät, iloinen ja reipas, huumorintajuinen, sopivan itsekäs mutta huomaavainen ja huolehtivainen aina kun on naisen seurassa, tykkää luonnosta, kalastuksesta, metsästyksestä ja samoilusta, osaa käsitellä puuta, aina joku projekti käynnissä, tykkää uida meressä ja ruskettuu helposti, ei kärsi uni- tai vatsavaivoista tai masentele, rakastaa lapsiaan...

[/quote]

Timo!!!!! ????? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen urheilullinen, älykäs, huumorintajuinen, muut huomioon ottava (saa olla hitusen itsekäs), mukava, kiltti, lihaksikas, toimeentarttuva, avulias, hellä. Mies, joka rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Pituutta 185-195cm. Lyhyet tummat hiukset, kiltit silmät. Sänkiparta. Mies, joka tykkää viettää kahdenkeskeistä aikaa, hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä. Mies, jonka kemia kohtaa kanssani.

Onneksi oma mieheni on tällainen. :) Tosin ei aina ole järin toimeentarttuva. Pituutta hänellä on 188cm. Exäni oli täysin nykyisen mieheni vastakohta ja pettikin minua, mutta oma syyni kun rakastuin renttuun.

Terkuin N28

Vierailija
44/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:35"]

Suhteellisen urheilullinen, älykäs, huumorintajuinen, muut huomioon ottava (saa olla hitusen itsekäs), mukava, kiltti, lihaksikas, toimeentarttuva, avulias, hellä. Mies, joka rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Pituutta 185-195cm. Lyhyet tummat hiukset, kiltit silmät. Sänkiparta. Mies, joka tykkää viettää kahdenkeskeistä aikaa, hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä. Mies, jonka kemia kohtaa kanssani.

Onneksi oma mieheni on tällainen. :) Tosin ei aina ole järin toimeentarttuva. Pituutta hänellä on 188cm. Exäni oli täysin nykyisen mieheni vastakohta ja pettikin minua, mutta oma syyni kun rakastuin renttuun.

Terkuin N28

[/quote]

Lisään vielä muutaman (suurin osa pätee myös nykyiseen mieheeni): ei provosoidu heti ja jatkuvasti, ei heittäydy marttyyriksi, jos on väärässä niin myöntää sen, on rohkea, komea ja nokkela, uskaltaa puhua tunteistaan, tykkää halia, lohduttaa jos on paha olla.

Oma mieheni ei juurikaan puhu tunteistaan. Ei haittaa, rakastan miestäni 100-prosenttisesti.

T. numero 71

Vierailija
45/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19: Muutaman vuoden vanhempi kuin minä, pitkä, tumma, vähän lihaksia mutta ei mitenkään överibulkki, musikaalinen (kitaransoitto ja laulaminen), välittävä, luova, romanttinen, rehellinen. Pitää huolen ulkonäöstään mutta ei mieti sitä liikaa. Tummat ja tuuheat kulmakarvat. Osaa kieliä. Haluaisi naimisiin ja lapsia ja tykkää lapsista. Rennon tyylikäs. Savuton ja alkoholiakin kohtuudella. Hellä eli tykkää halailla ja hipsuttaa. Huumorintajuinen. Sänki. Lyhyet tai vähän pidemmät siistit hiukset.

Oon varmaan liian tiukka mun kriteerien kaa ku ei mistään löydy edes etäisesti tällaista muistuttavaa.

Vierailija
46/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamieheni:

pituus 170-175cm

paino n. 90-120kg

ei ole käynyt kouluja (ei haittaa)

villi, vapaa ja rietas

hullu ja tyhmä

rahaton

huumorintajuinen

ei välitä ulkonäöstään eikä hygieniastaan

tunteeton minua kohtaan

pahoinpitelisi minua

saa pettääkin kunhan vain pysyisimme yhdessä

N39

Vierailija
47/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:11"]

Kiltti, rauhallinen, luotettava. Huumorintajuinen. Tykkää lapsista ja eläimistä. Ei mt- tai päihdeongelmia (mieluummin alkonkin käyttö todella vähäistä tai ei ollenkaan), ei väkivaltainen tai temperamenttinen/"räjähtelevä". Enemmän introvertti kuin ekstrovertti. Tekee minkä lupaa. Hellä, huolehtiva, tykkää läheisyydestä ja silitellä ja pitää kainalossa yms., mutta myös panna kunnolla ;). Lyhyet hiukset/kalju. Roteva, harteikas, isot/paksut kädet ja käsivarret. Urheilullinen kroppa, mutta ei tarvitse olla mikään kisakireä. Siniset tai vihreät silmät. +180cm, 80-100kg. Ammatiltaan poliisi, hoitaja tai lääkäri.

-N27

[/quote]

Kuvailit aika hyvin mun poliisi -miehen :)
[/quote]
Miten poliisi voi olla introvertti?

Vierailija
48/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä onkin aikamoinen epäsuhta:

Unelmamieheni olisi erittäin kiltti ja kohtelias. Tästä ei tingitä. Mies, joka ottaa aina kaikki huomioon. Ei tarvitse olla mikään naisille lepetelevä mukakohtelias vitsiniekka, vaan aidosti iloinen, vilpittömän hyväntahtoinen ja huumorintajuinen mies, joka avaa ovia vanhoille mummoille ja papoille eikä vain nuorille näteille naisille. Älykäs ja epäitsekäs mies, jolle oikeudenmukaisuus on tärkeämpää kuin oma napa, ja joka on laajasti maailman asioista kiinnostunut.

Mutta sitten tämä sama mies mukamas olisi uskottava Dom. Ei taida sopia samaan pakettiin...

No, nuo aiemmat kohdat ovat joka tapauksessa tärkeämpiä. Mikään maailmassa ei ole suurempi turn-on kuin ihminen, joka yrittää olla oikeasti hyvä ihminen.

Vierailija
49/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat tuuhet hiukset, sinivihreät silmät, parta (mielellään sellainen muotoiltu, leukaperiä pitkin menevä), 180-185cm pitkä, hyvät hampaat, isohkot kädet ja jalat (omalla miehellä pienet kädet ja jalat, ja mun mielestä se on vähän outoa.. etenkin kun pitkästä miehestä kuitenkin kyse) normaalinkokoinen pää, leveät hartiat, vähän vatsaa, pukeutuu usein farkkuihin ja huppareihin, kengät sellaiset skeittikenkämaiset, ei tod mitään purkkareita yms!!

Ja muut ominaisuudet: varakas, hauska, sosiaalinen, USKOLLINEN, mahtava sängyssä, isohko vehje, hyvä tuoksu aina, kivat kaverit, exä olisi joku ruma haahka jota mies ei koskaan tosissaan rakastanut, jumitti vain suhteessa monta vuotta, lapseton, lapsirakas mutta ei ole mikään pakko saada omia lapsia (mulla kun niitä on kolme :D) ja mikä tärkeintä, rakastaisi mua estottomasti! Mä ja mun lapset oltaisiin koko hänen elämänsä. Semmonen tapaus kelpaisi :D

Vierailija
50/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:02"]Tummat tuuhet hiukset, sinivihreät silmät, parta (mielellään sellainen muotoiltu, leukaperiä pitkin menevä), 180-185cm pitkä, hyvät hampaat, isohkot kädet ja jalat (omalla miehellä pienet kädet ja jalat, ja mun mielestä se on vähän outoa.. etenkin kun pitkästä miehestä kuitenkin kyse) normaalinkokoinen pää, leveät hartiat, vähän vatsaa, pukeutuu usein farkkuihin ja huppareihin, kengät sellaiset skeittikenkämaiset, ei tod mitään purkkareita yms!!

Ja muut ominaisuudet: varakas, hauska, sosiaalinen, USKOLLINEN, mahtava sängyssä, isohko vehje, hyvä tuoksu aina, kivat kaverit, exä olisi joku ruma haahka jota mies ei koskaan tosissaan rakastanut, jumitti vain suhteessa monta vuotta, lapseton, lapsirakas mutta ei ole mikään pakko saada omia lapsia (mulla kun niitä on kolme :D) ja mikä tärkeintä, rakastaisi mua estottomasti! Mä ja mun lapset oltaisiin koko hänen elämänsä. Semmonen tapaus kelpaisi :D
[/quote]

Ai niin, ei saa olla lemmikkejä, pitäisi olla savuton (paitsi jos joskus mentäisiin vaikka vähän juhlimaan, voisi polttaa muutaman, niinkuin itsekin silloin teen) ja alkoholi tosiaan maistuisi vaan muutaman kerran vuodessa, silloinkin joisi ehdottomasti olutta.

Vierailija
51/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon.

Vierailija
52/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"]

35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon.

[/quote]

Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot?

Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen...

Vierailija
53/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"]

[/quote]

Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot?

Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen...
[/quote]

Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja.
Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää".
Mikä tossa on hankalaa ymmärtää...

Vierailija
54/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka näkee mut aidosti maailman upeimpana naisena! Tarkoitan, että saa toki pitää muitakin naisia viehättävänä, muttei voisi koskaan kuvitellakaan olevansa silti kenenkään muun kanssa koska aidosti pitää minua niin ainutlaatuisena.

Mies, joka on minua vähintään 10cm pidempi, minua isokokoisempi (en tarkoita nyt ylipainoa, vaan ettei olisi ihan kananjalka), luonnonkihara surffitukka (manbun), vihreät tai ruskeat silmät, hyvä hymy.

Mies, joka on eläin- ja lapsirakas, empatiakykyinen, lämmin, aina valmis seikkailuun.

(Kuvailin juuri omani<3)

Vierailija
55/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Terho.

Vierailija
56/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"] 35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon. [/quote] Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot? Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen... [/quote] Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja. Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää". Mikä tossa on hankalaa ymmärtää...

[/quote]

Okei, sänkyjutun ymmärrän, mutta tuo, että naiset eivät mielestäsi osaa olla hauskoja, kertoo kyllä ettet ole ainakaan minun unelmamieheni...

Vierailija
57/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:51"]

No tässä onkin aikamoinen epäsuhta:

Unelmamieheni olisi erittäin kiltti ja kohtelias. Tästä ei tingitä. Mies, joka ottaa aina kaikki huomioon. Ei tarvitse olla mikään naisille lepetelevä mukakohtelias vitsiniekka, vaan aidosti iloinen, vilpittömän hyväntahtoinen ja huumorintajuinen mies, joka avaa ovia vanhoille mummoille ja papoille eikä vain nuorille näteille naisille. Älykäs ja epäitsekäs mies, jolle oikeudenmukaisuus on tärkeämpää kuin oma napa, ja joka on laajasti maailman asioista kiinnostunut.

Mutta sitten tämä sama mies mukamas olisi uskottava Dom. Ei taida sopia samaan pakettiin...

No, nuo aiemmat kohdat ovat joka tapauksessa tärkeämpiä. Mikään maailmassa ei ole suurempi turn-on kuin ihminen, joka yrittää olla oikeasti hyvä ihminen.

[/quote]

Pakko lisätä tähän, että on todella ahdistavaa, kun seksuaalisissa fantasioissa ja romanttisissa fantasioissa seikkailee täysin eri mieshahmo.

Toki jos valita saisi, se romanttinen fantasiahahmo voittaisi 100-0.

Vierailija
58/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v. nainen haaveilee itseään pidemmästä, ruskeat lyhyehköt hiukset, ruskeat tai vihreät silmät, ihana siisti parransänki, seksikäs hymy ja muutenkin kuuma pakkaus!!!, sopivasti lihaksikas, miehekäs kroppa, maltillisesti ruskettunut, ikähaitari n. 24-36 tai jtn sinnepäin.. Rento, flirttaileva, luotettava/rehellinen, omaa käytöstavat, on huomaavainen, avoin, ei tupakoi, tykkää matkustella, nauttii seksistä ja muustakin yhdessäolosta sekä tekemisestä.

Vierailija
59/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:11"] 35 - 40v brunetti/ punatukka isoilla rinnoilla (vähintään d-kuppi). Pituus alle 170cm. Persettä saa myös olla. Itsevarma aikuinen nainen joka osaa kantaa itsensä. Kestää huumoria ja sängyssä tekee mitä mä sanon. [/quote] Vähän hämmentävä tämä sinun unelmanaisesi. Itsevarma, mutta tekee mitä sinä sanot? Miksi muuten naisen huumorintaju tarkoittaa yleensä aina miesten mielestä sitä, että nainen "kestää huumoria" ja nauraa miehen vitseille? Haluaisinpa kerrankin nähdä miehen, joka etsii huumorintajuista naista, joka on HAUSKA nainen... [/quote] Ei naiset osaa oikeasti olla hauskoja. Muuten tasa-arvoinen suhde, mutta sängyssä mies "määrää". Mikä tossa on hankalaa ymmärtää...

[/quote]

Okei, sänkyjutun ymmärrän, mutta tuo, että naiset eivät mielestäsi osaa olla hauskoja, kertoo kyllä ettet ole ainakaan minun unelmamieheni...
[/quote]

Ole nyt ihan rehellinen itsellesi. Hyvin harva nainen on oikeasti hauska. Huumorintajuisia naisia on paljon, mutta sellaisia jotka itse osaavat olla hauskoja on aika vähän. Naisten vahvuus on kyky nauraa itselleen. Sen myönnän. Mulla on paljon juumorintajuisia naispuolisia ystäviä, mutta harva heistä on oikeasti itse kovin hauska.

Vierailija
60/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Valo. Oliko tarpeeksi lyhyesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi