Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lyhyesti unelmamiehesi/naisesi

Vierailija
23.06.2015 |

Nyt saa haaveilla ihan luvan kanssa.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:43"]Olen lähes vastaajan 23 ihannemies. pituutta lähes 20cm enemmän kuin minimi ja paino menee parisenkymmentä kiloa yli kriteerien :D

Itse kaipaan naiselta liikunnallista elämäntapaa, uskallusta olla oma itsensä ja pitää myös minun kanssa puolensa. En ole tossukka, eikä naiseni saa olla liian "pehmeä", jotta homma toimii. Savuton ja mielellään alkoton. eläin ja lapsirakas ja olevan työssä josta hän pitää. Nauttia koti-illoista ja hellittelystä. Nauttivan seksistä ainoastaan kanssani ja olevan uskollinen ja halukas sitoiutumaan niin fyysisesti kuin henkisesti. Nauttivan enemmän luonnnosta kuin kaupunginvilinästä ja jos tekee vielä jotain vapaaehtois työtä vapaa ajallaan niin WAU.

M34
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:43"]Olen lähes vastaajan 23 ihannemies. pituutta lähes 20cm enemmän kuin minimi ja paino menee parisenkymmentä kiloa yli kriteerien :D

Itse kaipaan naiselta liikunnallista elämäntapaa, uskallusta olla oma itsensä ja pitää myös minun kanssa puolensa. En ole tossukka, eikä naiseni saa olla liian "pehmeä", jotta homma toimii. Savuton ja mielellään alkoton. eläin ja lapsirakas ja olevan työssä josta hän pitää. Nauttia koti-illoista ja hellittelystä. Nauttivan seksistä ainoastaan kanssani ja olevan uskollinen ja halukas sitoiutumaan niin fyysisesti kuin henkisesti. Nauttivan enemmän luonnnosta kuin kaupunginvilinästä ja jos tekee vielä jotain vapaaehtois työtä vapaa ajallaan niin WAU.

M34
[/quote]

Jollet ole trolli, niin olisit täydellisesti mun unelmamies ja itsekin vastaan aika hyvin ylläolevaa.

Vierailija
22/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis, tuli lainaus vahingossa kahteen kertaan, kun puhelin sekoilee ja allekirjoitus jäi pois, vaikka sen laitoin.

T: 49 (N34)

Vierailija
24/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:22"]

Taiteellinen, intellektuelli, komea, lämmin, rauhallinen, intohimoinen, huumorintajuinen, positiivisella tavalla hullu.

[/quote]

Tuohan olen minä.

Vierailija
25/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan huumorin ystävä, normaalit sosiaaliset taidot omaava mies. Ei tarvitse olla lihaskimppu, mut miehekäs olemus kuitenkin. Mies joka hyväksyisi minut hyvinä ja pahoina päivinä, eikä juoksisi heti karkuun jos jotain tulee...

nainen 21v

Vierailija
26/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 2-5 v vanhempi ja ainakin 10 cm pidempi, tummapiirteinen, lyhythiuksinen, mieluiten parin päivän sänki, jäntevä kroppa jossa lihakset erottuu etenkin yläkropassa, kaunis hymy ja huulet, hymyilevät silmät, kielitaitoinen, ns. hyvässä työssä muttei työnarkomaani, sivistynyt mutta myös käytönnönjärkinen, osaa ja tykkää kokata ja leipoa, siisti, pukeutuu tyylikkäästi, tykkää halia ja helliä, haluaa paljon seksiä. Eli mun mies <3

Vierailija
27/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:05"]

Nainen joka on mm. viisas, mahdollisesti jotenkin luova, silti ennen kaikkea mieleltään terve, hoikka, nätti/söpö/kaunis, kiltti, huumorintajuinen.

[/quote]

Vau, hienoa että joku arvostaa myös viisautta! :)

Vierailija
28/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:59"]

Minua 2-5 v vanhempi ja ainakin 10 cm pidempi, tummapiirteinen, lyhythiuksinen, mieluiten parin päivän sänki, jäntevä kroppa jossa lihakset erottuu etenkin yläkropassa, kaunis hymy ja huulet, hymyilevät silmät, kielitaitoinen, ns. hyvässä työssä muttei työnarkomaani, sivistynyt mutta myös käytönnönjärkinen, osaa ja tykkää kokata ja leipoa, siisti, pukeutuu tyylikkäästi, tykkää halia ja helliä, haluaa paljon seksiä. Eli mun mies <3

[/quote]

Ette ihan niin hyvin vielä tunne miehen kanssa, että tietäisit hänen ikänsä?

Vierailija
29/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks OoPee. Se on pitkä, skrode, isot kämmenet ja iso muna.

Vierailija
30/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 50 kilonen ei liiemmin ruokaa kyllä santsaa

Vierailija
31/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmamiehelläni olisi seuraavia ominaisuuksia. Pitkä (190+ cm, sillä olen itse 186), kohtuullisen urheilullisen näköinen, ei kiiltokuvapoika, puhuu tunteistaan ja omaa mielipiteitä asioihin, osaa myöntää olevansa myös väärässä, ei provosoidu heti, mikäli stressaantuneena/väsyneenä yritän provosoida, tykkää lapsista, eläimistä ja luonnosta, haluaisi asua mielummin vähän matkan päässä kaupungista omassa rauhassa kuin kaupungissa, kätevä käsistään, kokkaa, harrastaa jossain määrin liikuntaa (terveys), ajaa mp, ei pelaa tietokoneella, keskittyy yhteen naiseen kerrallaan, saa mut tuntemaan itseni halutuksi, nauttii seksistä, haluaa mua, ei maindaa pieniä rintoja, pitää omaa perhettä ykköspriooriteettina, ei nillitä pikkuasioista, ymmärtää yrittäjyyden vaatimukset, käy töissä, ei pihistele/laske sentilleen kaikkea, järkevä rahankäyttäjä, ei mt ongelmia, ei ole riippuvainen mistään, luotettava, hellä, mutta tykkää rakastella/panna rajumminkin, ei jää jyrän alle, vaan seisoo omien mielipiteidensä takana, ei kuitenkaan täysin periksiantamaton, saa mut nauramaan, ihana.

Vierailija
32/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannemies 25-29v. Itsenäistynyt äidin helmoista jo ajat sitten, vakituinen työpaikka, huumorintajuinen, pilke silmäkulmassa, itsevarmuus ja avoimuus, puhuu asioista ja on rento, hyvä ryhti, raamikas, ottaa mielellään ohjat käsiin

Vierailija
33/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mies, jonka kanssa mulla olisi hyvä olla seksuaalisella, henkisellä ja sosiaalisella tasolla ja joka kokisi samoin mun kanssa.

Vierailija
34/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea suomalainen normaalipainoinen mies. Huumorintajuinen, pitää ulkonäöstään normaalilla tavalla huolta. Vahvat kädet. Minua vanhempi tai muuten henkisesti kypsempi, osaa keskustella. Siistit hiukset, ei kalju.

Vierailija
35/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Lautner.

Vierailija
36/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? minkäikäinen?!

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:22"]

Taiteellinen, intellektuelli, komea, lämmin, rauhallinen, intohimoinen, huumorintajuinen, positiivisella tavalla hullu.

[/quote]

Tuohan olen minä.

[/quote]

Vierailija
37/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, komea, hyvin varusteltu, mahdollisesti pitkätukkainen, sinisilmäinen, mukava, älykäs, miehekäs, oikeudenmukainen, uskollinen. t. n32

Vierailija
38/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-38v. (itse olen 33), eläinrakas, vegaani, äänestää vasemmistoa tai vihreitä, korkeakoulutettu (muttei insinööri) tai esim. muusikko/taiteilija/urheilija, sarkastinen ja mustan huumorin ystävä, ystävällinen ja hyvätapainen, nöyrä, avulias, kohtelias, luotettava, rehellinen, urheilullinen (mutta ei mikää salihirmu), ei liian lihaksikas, hiukset pitkähköt, parransänki, komea, ei rasistinen eikä homofobinen, ei halua naimisiin, mutta on sitoutunut, vela, ei ole sottapytty kotona, samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla (esim. avaruus, luonto, matkustelu, kokkailu, tiede, taide) ja hänellä on hyvä elokuva- ja musiikkimaku. :)

Vierailija
39/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntuntoinen, rock-tyylinen, pitkä, miehekäs, kalju, partaa, kätevä käsistään, tekee kotitöitä, ajaa prätkää, rakastaa lapsiaan yli kaiken ja suojelee heitä leijonan lailla, turvallinen, äärimmäisen rehellinen, pohdiskeleva introvertti, älykäs, uskollinen, matemaattisesti taitava, täydellinen muna, sängyssä raju ja dominoiva, haluaa tukea mua haaveissani, kannustaa mua urallani, musikaalinen, soittaa rumpuja, vakitöissä, mun nimi tatuoituna rinnassa, muitakin tyylikkäitä tatskoja, äärimmäisen siisti, järjestelmällinen, hellii ja hoivaa ja suojelee mua, on järkevä rahankäyttäjä, eikä tippakaan ylimielinen täydellisyydestään huolimatta.

= mun mies!!! <3

Vierailija
40/146 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma mies, kävisi ihan musta mieskin, jos olisi suomalainen, ruskeat silmät, tummempi iho, mustat hiukset. Miehekäs ulkomuoto, saa olla vähän mahaakin, jos on leveä selkä ja vahvat kädet. Pituus yli 175cm. Remonttitaitoinen, hauska ja tykkäisi lapsista ja eläimistä. Ei liian romanttinen, mutta osaisi kuitenkin minua välillä hemmotella. Eipä näitä juuri löydy, joten sinkkuna mennään N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme