Aina tuntuu yhtä pahalta ihastua ilman mitään mahdollisuutta saada vastakaikua?
Voi miksi mulle aina käy niin...ihastun mahdottomiin...en edes etsi suhdetta...nyt menin ja ihastuin naispuoliseen ystävääni. Tiedän että mitään vastakaikua ei heteronaiselta tule. Miksi mun JÄRKI ei voi sanoa että tunteita ei SAA tulla. Tää on ihan perseestä.
Muita joilla sama fiilis?
Kommentit (8)
tiedän tunteen... onneksi niitä tulee mulle suht harvoin, mutta kyllä muistan nämä vaikeat ihastukset aina... nyt jälkeen päin mietin miksi ihastuin, koska ne ihmiset ovat muuttuneet aika ällöttäviksi, mutta osasta näen kyllä sen kipinän mikä mut sai niihin syttymään :)
ihastuin myös naiseen mutta nyt olen sen naisen kanssa yhdessä :)
n35v
No en ole pitkään, pari vuotta. Joo no OUTOAHAN tämä oon, oon itekkin nainen, ja ärsyttävää, minkä hittoa tunteilleen tekee? En aio tehdä mitään enkä kertoa, aion olla ystävä, mutta vaikeeta sekin nyt, kun tiedän että toinen ei välitä kuin miehistä ja itelle tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä tunne josta en nyt pääse eroon :(
ap, N38
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:25"]
tiedän tunteen... onneksi niitä tulee mulle suht harvoin, mutta kyllä muistan nämä vaikeat ihastukset aina... nyt jälkeen päin mietin miksi ihastuin, koska ne ihmiset ovat muuttuneet aika ällöttäviksi, mutta osasta näen kyllä sen kipinän mikä mut sai niihin syttymään :)
ihastuin myös naiseen mutta nyt olen sen naisen kanssa yhdessä :)
n35v
[/quote]
olitteko ystäviä/"heteroita" ennen?
Tuntuu niin pahalta jos ei saa vastakaikua, miksi et kysy?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:01"]
Tuntuu niin pahalta jos ei saa vastakaikua, miksi et kysy?
[/quote]
Pelkään menettäväni ystävän, lisäksi lapsemmekin ovat kavereita...en siis vaan voi pilata välejämme :(
En kuitenkaan saisi mitään positiivísta aikaiseksi sillä...
ap
up
Oootteko kaikki muut onnellisesti rakastuneita ja saatte vastarakkautta
Yrittäkää nyt ainakin tajuta lopettaa se hiostaminen ja roikkuminen, kun ei toista kiinnosta. Ihan tosi ällöttävää ja iljettävää, jos joku roikkuu kiimaisena perässä, eikä tajua sosiaalisista vihjeistä perääntyä.
Ootko mies vai nainen? Ootko tuntenut kauankin tuon naisystävän? Oudolta tuntuu jos oot jo vuosia tuntenut ja nyt sit ihastut siihen.