Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta....

Vierailija
23.06.2015 |

Olen erittäin kaunis nainen ja omaan täydellisen vartalon. Ongelmani on se, että olen nyt lihonut reilu kymmenisen kiloa. Laihdutan para-aikaa kiloja pois, jotta voin taas kukoistaa kaduillakin. Minä rakastan kenkiä, vaatteita, hameita, pitkiä ajeltuja sääriäni, hulmuavia pitkiä mustia hiuksiani ja kaunista tiimalasivartaloani. Nyt en ole voinut kuitenkaan nauttia niistä täysin 100%:sesti ylipainoni takia.

Olen nuori (20v) ja rakastan näyttää hyvältä. Rakastan myös sitä, kun näkee muitakin kauniita naisia kaduilla. Harvemminhan niitä näkee, mutta on okein ilo silmälle nähdä itsevarma, korkokenkiin pukeutuva kaunotar. (Suomessa näkee nimittäin niin paljon, sandaaleihin ja tennareihin pukeutuvia, massateini tyttöjä ja naisia, jotka eivät jaksa panostaa ulkonäköön). 

Kun olen painoni saanut takaisin hallintaan, niin voin taas täysin nauttia olostani ja ulkonäöstäni! :) 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee

Vierailija
2/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva av:lle niin pystytään yhdessä arvioimaan puhutko totta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
4/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari mikä minäminäminä -tyyppi. Oksettavaa liiallista itsekehua. Tekstisi on kuule ihan sairasta.

Vierailija
5/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tämän meidän kanssamme. Tunnen, että aloituksesi luettuani elämästäni tuli piirun verran rikkaampaa.

Vierailija
6/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Para-aikaa

Vierailija
7/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen trolli.

Vierailija
8/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun keski-ikäsen hurujuttuja jälleen, mutta siinä lienee oikeasti totta se höpinän ydin, eli todella sairaalloinen itserakkaus.

Vierailija
9/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa kun olen jälleen tavoitteessani! 

AP

Vierailija
10/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet omien sanojesi mukaan ylipainoinen, mutta omaat täydellisen vartalon - siis sitten kun laihdut eli et ikinä. Jostain syystä te läskit uskottelette itsellenne aina tätä samaa.

Vierailija
11/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ihminen tiedostaa olevansa kaunis, niin se on itserakkautta? Mitä sitten jos joku rakastaa kehoansa ja ulkonäkönsä? Antaa jokaisen olla millainen itse haluaa. Mielummin itsevarma ja itseään rakastava (terveelllä tasolla), kuin itseään inhoava nainen, joka on katkera ja tyytymätön sekä kaikenlisäksi laiska tekemään asioiden eteen jotain.

Vierailija
12/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:49"]

Olet omien sanojesi mukaan ylipainoinen, mutta omaat täydellisen vartalon - siis sitten kun laihdut eli et ikinä. Jostain syystä te läskit uskottelette itsellenne aina tätä samaa.

[/quote]

Minulla on täydellinen vartalomuoto. Tiimalasi. Isot rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio ja iso hyvä perse. Vartaloni ei pääse nyt vain täysin oikeuksiinsa ylipainon takia. 

AP

Vierailija
13/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:51"]

Eli jos ihminen tiedostaa olevansa kaunis, niin se on itserakkautta? Mitä sitten jos joku rakastaa kehoansa ja ulkonäkönsä? Antaa jokaisen olla millainen itse haluaa. Mielummin itsevarma ja itseään rakastava (terveelllä tasolla), kuin itseään inhoava nainen, joka on katkera ja tyytymätön sekä kaikenlisäksi laiska tekemään asioiden eteen jotain.

[/quote]

Siinä on se raja, milloin se muuttuu vääristyneeksi, jos käsität. Tuo koko teksti aiheuttaa puistatuksia. Hälytyskellot.

Vierailija
14/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:45"]Miespuolinen trolli.
[/quote]

Ihan selvästi, kun ei tässä ollut mitään muuta pointtia kuin tulla "herättämään kateutta" av-mammoissa. Kertoo paljon miesten omasta "hyvästä" itsetunnosta. Näitä näkee paljon tällä palstalla.
Itsestään epävarmat miehet, joilla ei ole omaa naista jota tehdä mustasukkaiseksi, tekevät näitä keskusteluja saadakseen haluamansa reaktion jonka omalta naiselta parhaimmassa tapauksessa voisi saada.
Se on surullista. Hyvin surullista.

Vierailija
15/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:51"]

[/quote]Terve itserakkaus on ihan muuta kuin jonkun punkeron harhaiset kuvitelmat omasta täydellisyydestään ja ylivertaisuudestaan kaikkiin muihin naisiin nähden.

Vierailija
16/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toivoisit että tähän keskusteluun kommentoitaisiin? Ei oikein selvinnyt

Vierailija
17/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD sain syövän sinusta

Vierailija
18/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Vierailija
19/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski

Vierailija
20/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä katkerista rumiluksista. He ovat rumia myös sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan