Olen kaunis nainen, mutta....
Olen erittäin kaunis nainen ja omaan täydellisen vartalon. Ongelmani on se, että olen nyt lihonut reilu kymmenisen kiloa. Laihdutan para-aikaa kiloja pois, jotta voin taas kukoistaa kaduillakin. Minä rakastan kenkiä, vaatteita, hameita, pitkiä ajeltuja sääriäni, hulmuavia pitkiä mustia hiuksiani ja kaunista tiimalasivartaloani. Nyt en ole voinut kuitenkaan nauttia niistä täysin 100%:sesti ylipainoni takia.
Olen nuori (20v) ja rakastan näyttää hyvältä. Rakastan myös sitä, kun näkee muitakin kauniita naisia kaduilla. Harvemminhan niitä näkee, mutta on okein ilo silmälle nähdä itsevarma, korkokenkiin pukeutuva kaunotar. (Suomessa näkee nimittäin niin paljon, sandaaleihin ja tennareihin pukeutuvia, massateini tyttöjä ja naisia, jotka eivät jaksa panostaa ulkonäköön).
Kun olen painoni saanut takaisin hallintaan, niin voin taas täysin nauttia olostani ja ulkonäöstäni! :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 02:14"]
hanki elämään sisältöä, niin peilin ei tarvitse olla elämän sisältö. olet pinnallinen.
[/quote]
Minulla on jo hyvin sisältöä elämässäni ulkonäön lisäksi. Minulla on mies, opiskelen, urheilen, kokkailen paljon ja luen. Minulla on hyviä kavereita ja niin edelleen. Miksi kaunis itsestään huolta pitävä nainen on automaattisesti pinnallinen? Ja niin, viimeaikoina on vaan tullut syötyä vähän syödä enemmän.
hanki elämään sisältöä, niin peilin ei tarvitse olla elämän sisältö. olet pinnallinen.