Seurustelevat, jotka ette asu yhdessä! Mitä tavaroita toisen luona?
Otsikossa olikin jo kysymys. Te vakavasti seurustelevat pariskunnat, jotka ette kuitenkaan asu yhdessä, mitä tavaroita teillä on toisen kotona? Hammasharja, lenkkivaatteet, työvaatekertoja, ei mitään? Olisi myös kiva kuulla kuinka kauan olette seurustelleet, minkä ikäisiä olette ja kuinka usein näette. Oletteko tasapuolisesti kummankin luona vai pääasiassa vain toisen luona?
Kommentit (19)
Miehellä on minun luonani vaatekertoja, ei muuta. Minulla hänen luonaan alusvaatteita, kaikki meikit ja shampoot, harjat yms. Ja salikamat, lenkkarit.
ydessä olemme 20 päivää kuukaudesta, ja niistä hieman yli puolet miehen luona. Meillä molemmilla on lapsia, ja heidän aikayaulunsa mukaan mennään.
Olemme naimisissa, mutta yhteistä asuntoa ei ole vielä löytynyt.
Kymmenettä vuotta yhdessä. Miehen luona on uimapuku (käymme avantouinnissa) ja muutamia vaatekappaleita. Hammasharja. Muuten vien laukussa tavarat mukanani.
Hammasharja, läjä alusvaatteita ja sukkia, satunnaisia paitoja ja housuja (myös urheilu), lenkkarit ja varaterraario lemmikeilleni. Myös yhteisomistuksessa suhteellisen kallis peliläppäri joka on käytännössä aina miehellä niin voidaan pelailla yhdessä kun olen kylässä (kummallakin omat pöytäkoneet).
Viikonloppuisin nähdään (olen ehkä 2/3 siellä), etäisuhteessa opiskelujeni takia. Loma-ajat olen myös miehen luona koska sama kaupunki on täynnä vanhoja kavereita + vanhemmat. Miehellä ei taas minun kauoungissani ole muita tuttuja. Seurustelu ollaan viitisen vuotta, 2 vuotta etänä. Yhdessä ehdittiin asua jokunen vuosi ennen poismuuttoani.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:47"]Hammasharja, läjä alusvaatteita ja sukkia, satunnaisia paitoja ja housuja (myös urheilu), lenkkarit ja varaterraario lemmikeilleni. Myös yhteisomistuksessa suhteellisen kallis peliläppäri joka on käytännössä aina miehellä niin voidaan pelailla yhdessä kun olen kylässä (kummallakin omat pöytäkoneet).
Viikonloppuisin nähdään (olen ehkä 2/3 siellä), etäisuhteessa opiskelujeni takia. Loma-ajat olen myös miehen luona koska sama kaupunki on täynnä vanhoja kavereita + vanhemmat. Miehellä ei taas minun kauoungissani ole muita tuttuja. Seurustelu ollaan viitisen vuotta, 2 vuotta etänä. Yhdessä ehdittiin asua jokunen vuosi ennen poismuuttoani.
[/quote]
Ainiin, iät on 22 + 24
Miehen luona on perushygieniatarvikkeet (meikit kuljetan mukanani), "kotivaatteet" (siis lökärit, trikoopaita, feikkicrocksit puutarhakenkinä yms), yövaatteet, tyyny - siinä ne taitaa olla. Näemme viikonloppuisin ja kuljen autolla, joten kyytiin on helppo pakata kaikki mahdollinen. Käytännössä minä olen aina miehen luona, sillä hänellä on paljon isompi asunto ja hän asuu isommassa kaupungissa. Mun asunnossa ollaan kerran parissa kuukaudessa. Ollaan 42v ja 43v, molemmilla on oma elämä arkisin omalla paikkakunnalla. Seurustelua takana n. vuosi.
Ollaan 24 ja 27. Seurusteltu nyt 2,5 vuotta. Nähään kolme-neljä kertaa viikossa, millon missäkin. Mun luo mies on jättäny jotkut housut, paidan, hammasharjan ja suihkugeelin ja shampoon. Sit oon pyytäny sitä jättämään mulle sen jonku hupparin, koska se tuoksuu sille. Sen luona on mun hammasharja, sit vissiinii shampoo, hoitoaine ja oma suihkugeeli. Jotain vaatteitaki oon sinne jättänyt, ja samalla tavalla mun hupparin sille.
Nyt ollaan jo asuttu monta vuotta yhdessä, mutta aikoinaan olimme etäsuhteessa 3 vuotta ja silloin molemmilla oli pari omaa hyllyä vaatekaapissa toisen luona. Oltiin vuoronperään viikonloput toistemme luona.
Miehellä oli mun luona deodorantti, hammasharja, kalsareita, t-paitoja, reppu, verkkarit.
Mulla oli deodorantti, lääkkeitä, hammasharja, ripsari, alusvaatteita pariksi päiväksi, yövaatteet, villapaita.
Me asutaan jo yhdessä, mutta seurustelun alussa asuimme molemmat vielä vanhempien luona. Miehellä ei ollut minun luona mitään, minulla oli miehen luona mm. hammasharja, meikinpoistoaine, ripsiväri ja kulmakynä, tamppooneja, yövaatteet ja vaihtopikkarit.
Miehen tavarat on luonani. Käy katsomassa postit kerran parissa viikossa. Tai siis käyttötavarat, ylimääräinen kotonaan. Hänen luonaan minulla on yksi lamppu ja laatikollinen vaatteita, kun ei itsellä ole tilaa.
Ei mitään. 35v ollaan, yhdessä oltu noin 3 vuotta.
Ollaan paljon miehen luona. Minulla on siellä oma kaappi, jossa vaatteita ja joitain muita tarvikkeita. Toki myös hammasharja, suihkutarvikkeita yms. Mukana kulkee silti kassissa parempia käyttövaatteita. Ollaan lähemmäs kolmekymppisiä ja tapailtu kaksi vuotta.
Vaatteita, pesuaineita ja muita. Ihan perusjuttuja. Vuorotellen ollaan toistemme luona viikoittain.
Ollaan oltu yhdessä melkein neljä vuotta, josta asuttiin puoli vuotta yhdessä (ei toiminut, muutettiin erilleen, mutta seurustelu jatkuu). Ollaan enimmäkseen minun luonani, täällä on miehen hammasharja ja jotain vaatteita. Mun tavaroita ei ole miehen luona. Tai joo, miehen autossa on mun huulikiilto :D
Elimme miehen kanssa vuoden päivät etäsuhteessa ja alusta asti minulla oli miehen luona tarvittava kosmetiikka, vain meikit kulkivat mukana. Lisäksi alusvaatteet ja pari vaatekertaa niin että niillä olisi voinut tarvittaessa mennä töihin. Miehellä ei ollut minun luona mitään, koska kulki autolla. Olisi toki halutessaan voinut jättää.
Mulla on mun puutarhan koko välineistö ( ja se puutarha) miehen luona. Sillä on meillä jotain unohtuneita vaatteita.
Yhdessä 12 vuotta.
Minun luonani oleskelemme enimmäkseen. Miehellä on kokonainen iso lipasto, jossa on ainakin vaatteita. Luulen, että henkilökohtaisia tavaroita on enemmän kuin monella miehellä omassa kodissaan.
Ainakin uikkarit tällä hetkellä, polkupyörä ja monesti jotain vaihtokenkiä. Yleensä pidän vaatteitani ja kosmetiikkojani siellä missä itsekin olen, koska tarvitsen niitä. Eihän se aina herkkua ole raahata isoa kassillista tavaraa paria kertaa viikossa edestakaisin. Välillä poikaystävän luokse kertyy sen verran paljon vaatteita ym. että en saa vietyä niitä kerralla pois. Silloin poikaystäväni tuo ne autolla ja jää itsekin yöksi. Hänellä on luonani hammasharja ja kauluspaita ainakin. Yleensä vietämme n. viisi yötä viikossa yhdessä, nykyään enemmän poikaystäväni luona, vaikka ennen olimme tasaisemmin molempien luona.