Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mitä teidän vanhoille ihastuksille kuuluu tätänykyä? :)

Vierailija
02.06.2015 |

Tarkistin tässä nimittäin itse mitä kuuluu niille kahdelle pojalle joihin kävin kuumana omina yläastevuosina (mutta joille en koskaan tunteitani tunnustanut); toinen on tätänykyä nainen ja toinen ilmeisesti ei ole käyttäytymiseltään tai ulkonäöltään muuttunut tippaakaan kymmenessä vuodessa (väistinpäs siis luotia kun en tunnustanut, heh). :-) onko muut mammat harrastaneet samanlaista stalkkausta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäkseni on kyllä myönnettävä että stalkkailen eksiä ja entisiä kavereita anonyymisti... En kyllä edes tiedä miksi. Kaiketi siksi että odotan että he alkavat puhumaan minusta jotain selkäni takana tai jotain.

Vierailija
2/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole googlettamalla löytänyt mitään? Sukunimi voinut tietenkin muuttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun yhdestä jonka kanssa ollaan Facebook kavereita edelleen. Hän on suht samanlainen kun sillon teininäkin, ehkä vähän rauhottunut, mutta edelleen pelaa jääkiekkoa ja harrastaa irtosuhteita kännissä :D Yksi noin vuoden kestänyt parisuhde on ollut.

Vierailija
4/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella ihastunut poikaan. Nyt 20v myöhemmin lehdessä oli juttu hänestä ja firmastaan. Luoja mikä mahakas, kalju setämies siinä oli. En päin katsoisi jos nyt tulisi vastaan. Ja oli niin komea ysärillä. Itsehän en oo yhtään muuttunut.... :)

Vierailija
5/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää päälle parikymppisenä kaverin kautta että poika jonka perään olin kuolannut lähes koko lukion oli myös ollut ihastunut minuun. Että kiva tietää siinä vaiheessa kun en varmaan koskaan tule häneen enää törmäämään :D

Vierailija
6/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä menee ihan hyvin. Nähdään varmaan kahden viikon päästä. Enkä tiedä onko entinen vai nykyinen vai siltä väliltä.

Vierailija
7/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on täysin samassa tilanteessa, missä oli silloin kun erosimme kuusi vuotta sitten.

Ei mitään koulutusta, ei päivääkään oikeaa työtä, lorvii vanhempiensa omistamassa rotiskossa, elää tuilla ja vanhempiensa rahoilla, hyvin lyhyitä suhteita kymmenien naisten kanssa, mielenterveysongelmia.

Ainoa mitä kadun, on se, etten lähtenyt lätkimään aiemmin.

Vierailija
8/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yli 10v myöhemmin on urheiluhieroja, seurustelee ja treenaa.

Vierailija
9/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:15"]

Olin yläasteella ihastunut poikaan. Nyt 20v myöhemmin lehdessä oli juttu hänestä ja firmastaan. Luoja mikä mahakas, kalju setämies siinä oli. En päin katsoisi jos nyt tulisi vastaan. Ja oli niin komea ysärillä. Itsehän en oo yhtään muuttunut.... :)

[/quote]

tuttu juttu! Minä googletin yhden kaverin nimen ja löysin hänestä kertoneen paikallislehden jutun kuvan kera. Taivas varjele, pieni punkero äijän kuvatus. Minne katosi se aktiivisesti tennistä pelannut ja myös sivutoimisesti opettanut urheilullinen yrittäjämies?

Vierailija
10/10 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta hajua. Olen muuttanut monta kertaa, oleillut ulkomaillakin, ja sinnekin on pari ihastusta jäänyt. Heistä nyt varsinkaan en tiedä mitään. En jaksa stalkkailla, mutta kerran näin sattumalta telkkarista erään kouluaikaisen salaisen ihastukseni. Hänestä oli tullut poliisi :)