Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias nainen on

Vierailija
22.06.2015 |

Auttamattomasti out. Vanha, ryppyinen nalkuttava.

Näin sanoi siskoni exä joka jätti siskoni (42 v) ja otti tilalle 27 v. Naisen. Exä 45 v. Törkeää.
Monet muuten sanovat että miehet eivät vanhene sitä mukaa kuin naiset. Tämän exän kohdalla täytyy sanoa, että näytti 60-vuotiaalta ja siskoni on tosi nuorekas!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ on hyvä ikä naiselle jos on elänyt terveellisesti. 20-30 vuotiaat naiset ovat monesti itseään täynnä ja luulevat kaikkien miesten palvovan heitä. 40+vuotiaalla on jo kokemusta elämästä ja suhtatuu miehiinkin paljon ymmärtäväisemmin. Luulisin että näin on myös 40+ miesten kohdalla. Eli ei tavoitella kuuta taivaalta vaan osataan nauttia arjesta ja pienistä hyvistä hetkistä. M43

Vierailija
42/48 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:59"]

Korjaan: yli 30-vuotias.

[/quote]

Alle 18v on liian nuori ja yli 18v 3kk liian vanha, kaikilla maailman naisilla on 3kk etsikkoaika, jolloin he ovat miesten mieleen, sen jälkeen miehet vain tyytyvät heihin. Miehet tietenkin ovat parhaimmillaan aina, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaminen ja yleinen negatiivisuus on myrkkyä suhteelle. Tosin eipä tuo mieskään miltään huippukumppanilta vaikuta, kun päästää tollasta moskaa suustaan :D

Vierailija
44/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä nalkuttaa enemmän kuin minä...

Vierailija
45/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on kommentoinut pari kypsää ja terveellä järjellä varustettua miestä jotka ymmärtävät meidän kypsempien naisten arvon. Eipä sillä, tunnen myös itseni sekä hyvät että huonommat puoleni ja niitä positiivisempia on reilusti enemmän! Meitä naisia on monenlaisIa ja ikä ei sitä täysin määritä. :)

Vierailija
46/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minun kohdalleni ole ikinä osunut näitä legendaarisia nalkuttavia naisia joita kuulemma planeetta pursuaa? Nyt uusiosinkkunakin tapaan tyylikkäitä ja hyväkuntoisia suurinpiirtein itseni ikäisiä naisia ilman minkäänlaista neuroottista oireilua. Nelivitonen mies.

Vierailija
47/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 37-v nainen, jolla on tosi hyvä kroppa, pitkät hiukset ja nätit kasvot taas ajattelen, että helpottavaa täyttää vuosia, koska joka kerralla olen lähempänä näkymättömyyttä. En jaksa koittaa olla lopun ikääni hyvännäköinen. En halua, että elämäni tärkein sisältö on käydä lenkillä. Minun elämäni tärkein sisältö on kolme lastani.

Sanoin miehelleni pari pv sitten, että voisin vähentää lenkkeilykertojani, koska ketä se auttaa, että tuolla viiletän melkein joka päivä? Kunto pysyy yllä vähemmälläkin. Ukko totesi siihen, että voisithan sitten tehdä perseliikkeitä olohuoneessa. Olin ihan että etköhän painele etsimään niitä 18v-fitnesspimuja, jos ei mun perse kelpaa.

Vierailija
48/48 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:13"]

40+ on hyvä ikä naiselle jos on elänyt terveellisesti. 20-30 vuotiaat naiset ovat monesti itseään täynnä ja luulevat kaikkien miesten palvovan heitä. 40+vuotiaalla on jo kokemusta elämästä ja suhtatuu miehiinkin paljon ymmärtäväisemmin. Luulisin että näin on myös 40+ miesten kohdalla. Eli ei tavoitella kuuta taivaalta vaan osataan nauttia arjesta ja pienistä hyvistä hetkistä. M43

[/quote]

Tässä iässä näkee onko ihminen - mies tai nainen - pitänyt huolta itsestään sekä fyysisesti että henkisesti. Huonosti hoidetut nelikymppiset voivat olla karmeassa huonossa kunnossa mutta jos on kunnossa niin ei tämä ole ikä eikä mikään. Nelivitonen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi