Minkälaisella bmi llä kuukautiset voi jäädä pois?
Kommentit (13)
Ihan millä tahansa mutta yleensä joko todella isolla tai todella pienellä. Niin riippuu henkilöstä
Mulla raja meni jossakin 53 kilon kohdalla. Välillä meni puoli vuotta ettei tullut kuukautisia. Vasta ensimmäisen lapsen jälkeen kuukautiset säännöllistyivät kun paino jäis pysyvästi yli55 kilon. Kun painoin 60 kiloa ja yritin laihduttaa karppaamalla, niin jäi melkein heti kuukautisetkin pois. Lopetin sitten sen heti siihenn. Nyt painoa jo 63 kiloa. Pitäisi alkaa laihduttamaan terveellisiemmin. Pituutta 173, ei lihaksia.
Minulla jäi jo kun painoin 55-56 kg / 172 cm. Eli vähän alle 20 bmi luulisin.
Mulla on "luonnollinen" bmi (eli paino pysyy siinä vaikka söisin heikommin tai runsaammin pitkiäkin aikoja) noin 16-17. Aina tulleet menkat säännöllisesti.
Raskauden ja synnytyksen jälkeen bmi tippui 15 ja silloin ei tullut menkkoja kaiketi imetyksen takia, mutta alkoivat kyllä kun imetys loppui vaikka bmi suht sama.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:35"]Mulla on "luonnollinen" bmi (eli paino pysyy siinä vaikka söisin heikommin tai runsaammin pitkiäkin aikoja) noin 16-17. Aina tulleet menkat säännöllisesti.
Raskauden ja synnytyksen jälkeen bmi tippui 15 ja silloin ei tullut menkkoja kaiketi imetyksen takia, mutta alkoivat kyllä kun imetys loppui vaikka bmi suht sama.
[/quote]
Ja siis imetin vuoden.
Minulla jäi, kun paino tippui alle 48kg(pituus 168cm) painon noustessa yli 50kg alkoivat taas ilman pillereitä. Kuukautisia siis käynnistettiin joidenkin pillerien avulla.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:35"]
Minulla jäi jo kun painoin 55-56 kg / 172 cm. Eli vähän alle 20 bmi luulisin.
[/quote]
Mulla BMI aina ollut max. 19, eikä mitään ongelmaa kuukautisten kanssa.
Mulla toimii kun kello, ikää 46 ja bmi 49. Kierto ollut aina sama, enkä käytä ehkäisyä kun miehen johtimet on katkaistu.
Itselläni tuli menkat normaalisti jopa 168cm/47kg mitoilla.
Mulla siis semmonen tilanne et lopettelen kohta 2v lapsen imetystä. Mitat 164 ja 46kg. Aikaisemmin menkat on alkanu ku imetys on vähentyny, nyt ei
Se on varmaan yksilöllistä kun olin 48 kg ja pituus 155 cm niin kuutautisia ei tullut vuoteen. Enkä ollut lähelläkään alipainoinen
Mulla loppui vasta bmi 14. Keikuin bmi 16 ympärillä aika pitkään ongelmitta. 175cm
Ei sitä tarkkaan voi sanoa, joka kroppa toimii eri tavalla.