Yli 40-vuotias nainen on
Auttamattomasti out. Vanha, ryppyinen nalkuttava.
Näin sanoi siskoni exä joka jätti siskoni (42 v) ja otti tilalle 27 v. Naisen. Exä 45 v. Törkeää.
Monet muuten sanovat että miehet eivät vanhene sitä mukaa kuin naiset. Tämän exän kohdalla täytyy sanoa, että näytti 60-vuotiaalta ja siskoni on tosi nuorekas!
Kommentit (48)
Voi sellaista panna, mutta ei sitten muuta. M27
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:28"]
[/quote]
No kiitos nyt tästäkin älykkäästä kommentista. Tuliko hyvä mieli? Terveisin näkymätön, kamala, tapettavaksi joutava N45.
[/quote]Ihanaa! Voisit panna sellaista mutta et ketään muuta! Pus :)
[/quote]
Sellaisen kanssa voi herätä aamulla, suudella niskaan ja toivottaa hyvää huomenta. Laittaa yhdessä aamupalaa ja suunnitella päivän tekemisiä. Varata liput ruokafestareille ja pitkälle viikonlopulle Tukholmassa. Käydä teatterissa ja illalisella ja keskustella nähdystä näytelmästä. Kävellä kaupungilla ja pysähtyä kahville kun kun siltä tuntuu. Laittaa yhdessä ruokaa ja halata sitä takaapäin kun se hämmentää kastiketta kauhalla ja sinua kauneudellaan. Sellaisen kanssa voi tehdä hurjan paljon....
10
Nro 10. Luulen, että olen rakastunut sinuun. T. N45.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:43"]
Nro 10. Luulen, että olen rakastunut sinuun. T. N45.
[/quote]
No sitten ei muuta kun muuttamaan sanat teoiksi :-) (jos olet vapaa, tietenkin).
10
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:58"]Jos mies kokee että nainen on nalkuttava sopisi avata korvat ja kuulla mitä ja miksi se nainen "nalkuttaa". Jos vuodesta toiseen toistuu sama valitus on se luultavasti aiheellista ja olisi kiireen vilkkaa tehtävä sille jotain. [/quote] No tuo mieshän teki. Sen kaikkein fiksuimman teon, eli jätti akan nalkuttamaan ihan keskenään ja hankki uuden fiksumman kumppanin.
[/quote]
Nuori kumppani jättää, kun uutuudenviehätys katoaa ja miehelle ei jää mitään. Tosin jättäjänä ei ansaitsekaan mitään.
[/quote]
Ei sellainen välttämättä sinua panisi
Naiset vanhenevat todella eri tahtia. Mulla ei ole edes silmänympäysjuonteita ja ikää se 40vuotta. Olen normaalipainoinen ja syön terveellisesti. Minua on aina luultu 10 vuotta nuoremmaksi. Kaikki ihmiset, ikään ja sukupuoleen katsomatta ovat luulleet. Muuallakin kuin Suomessa. Kaltaisiani naisia on paljon. Älkääpä siis yleistäkö.
40vuotias nainen säteilee ja hehkuu kauneutta ja itsevarmuutta
Ilmeisesti minä nalkutan kun:
- pyydän, ettei mies heitä käytettyjä nenäliinoja lattialle, ja kun kuitenkin tekee sen, pyydän häntä viemään ne roskikseen. Äänensävyssä saattaa olla pientä turhautumista 12v. naimisissaolon jälkeen;
- pyydän, että tulee pyyhkimään omat pissat lattialta (ellei kyseessä muutama tippa);
- kutsun syömään, kun ruoka on valmista ja lapset nälkäisiä. Muistutan vielä, että sen konsolipelin voi tallentaa tai painaa paussia.
Teen pidempiä työpäiviä paremmalla palkalla kuin hän, mutta jostain pitäisi ilmeisesti löytää aikaa ja ymmärrystä pyyhkiä aikuisen miehen pissat, poimia tautisia nenäliinoja ja ajoittaa elämä videopelien ympärille.
N.36
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:40"]
[/quote]
Sellaisen kanssa voi herätä aamulla, suudella niskaan ja toivottaa hyvää huomenta. Laittaa yhdessä aamupalaa ja suunnitella päivän tekemisiä. Varata liput ruokafestareille ja pitkälle viikonlopulle Tukholmassa. Käydä teatterissa ja illalisella ja keskustella nähdystä näytelmästä. Kävellä kaupungilla ja pysähtyä kahville kun kun siltä tuntuu. Laittaa yhdessä ruokaa ja halata sitä takaapäin kun se hämmentää kastiketta kauhalla ja sinua kauneudellaan. Sellaisen kanssa voi tehdä hurjan paljon....
10
[/quote]
Sait minulle kyyneleet silmiin. Ihana.
On ihminen. Nainen, äiti, rakastaja, opettaja, hoitaja, sisko, anoppi, täti ,serkku... Mitä siis ajoit avauksellasi? Ilmeisesti halusit vain huomiota. No, sait haluamasi, mitäs sitten? Minä toivoisin, että lopettaisit vastaavat väsyneet provot, ketä ne palvelee...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:32"]
[/quote]
10
[/quote]
[/quote]
Mulle myös. Kertoo siitä miten paljon mollausta yleensä saa kuulla tämän ikäisenä ja tubtea olevansa täysin hyödytön kun omanikäisetkin haaveilee teineistä.
Tajuattekohan te oikeasti että esim maailman seksikkäin nainen Jennifer Lopez on päälle neljäkymmentä ja aivan helvetin kuuma! Kelpais mulle koska tahansa ja mä oon sentään hetero.... N23
...parhaita sängyssä. pesee parikymppiset lahnailijat mennen tullen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:40"]
[/quote]
10
[/quote]
[/quote]
Mulle myös. Kertoo siitä miten paljon mollausta yleensä saa kuulla tämän ikäisenä ja tubtea olevansa täysin hyödytön kun omanikäisetkin haaveilee teineistä.
[/quote]
Oli totta tai ei niin tuo nro 10:n kirjottama oli kauneinta mitä olen moneen vuoteen nähnyt/kuullut.
Oma yli 50v mieheni osaa joka välissä huomauttaa, miten kuumia misuja parikymmpiset ovat ja minä olen rupsahtanut 40+v. Mies ei tietenkään ole yhtään rupsahtanut vaan kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla jos lähtisi, omasta mielestään.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:40"]
[/quote]
10
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oli totta tai ei niin tuo nro 10:n kirjottama oli kauneinta mitä olen moneen vuoteen nähnyt/kuullut.
Oma yli 50v mieheni osaa joka välissä huomauttaa, miten kuumia misuja parikymmpiset ovat ja minä olen rupsahtanut 40+v. Mies ei tietenkään ole yhtään rupsahtanut vaan kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla jos lähtisi, omasta mielestään.
[/quote]
Kyllä kirjoitus ihan totta on, oman ikäinen 40+ nainen olisi se oikea kumppani noiden asioiden jakamiseen.
10
Mä luulen, että harvoin nainen nalkuttaa, jos sihen ei ole aihetta. Usein se nalkutuksen syy löytyy siitä miehestä. Itse pyrin pitämään naistani niin, ettei hänen tarvitse nalkuttaa. No, poikkeuksiakin löytyy tietenkin. Kaverini vaimo on narsisti. Karsea akka ja vaan hänen keksimänsä, järkkäämänsä tms. on ok. Kaikkien muiden juttuihin suhtautuu todella ylimielisesti. Järkyttävä lehmä ja säälin sitä miestä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:40"]
Nalkuttava nainen on aina kamala, täysin riippumatta siitä minkä ikäinen hän on.
[/quote]varmasti on. Mutta mitä on nalkuttaminen? Moni mies taitaa paeta omaa vastuuta ja siirtää syyn vaimonsa päälle väittämällä tämän nalkuttavan vaikka kyse olisi aiheellisesta sanomisesta. Eihän se nalkutus mitään auta, päinvastoin, mutta siihen se helposti taitaa mennä jos mies ei suostu olemaan mies vaan pikkupoika tai lupauksia rikkova liero.