Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelee ihminen, joka antaa eettisen lahjan?

Vierailija
22.06.2015 |

En suoraan sanottuna keksi paskempaa lahjaa. Ehkä jollekin kusipäälle voisin sellaisen antaa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaisten juttujen tuputtaminen ei kuulu juhliin. Juhlittava ihminen on yleensä ansainnut lahjansa, ja sen tulisi olla saajalle jollain tapaa henkilökohtainen. Jokainen voi ihan itse harrastaa eettisyyttä mikäli katsoo tarpeelliseksi. En ikinä kehtaisi mennä juhliin ja "ojentaa" eettistä lahjaa. Jos on niin vastenmielistä kunnioittaa juhlittavaa itseään lahjalla, niin pysyisin poissa juhlista.

Vierailija
22/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:02"]Mä annan niitä pikkulahjoina tai kukkasten tilalla. Se on sitä, kun tahtoo ihmistä jotenkin muistaa ja kiittää, mutta ei missään tapauksessa halua aiheuttaa lahjan saajalle ongelmaa: Mihin vittuun mä tän tuikkupurkin tungen? Kiva, kymmenes suklaapaketti ja mä yritin laihduttaa. Punaviini, muuten kiva mutta en voi juoda sitä. Leikkokukkia... Kivasti saatu kymmentä eri sorttia ja kuutta eri pituutta, ja ne maljakotkin jo loppui. Kokonaisuus näyttää oksennukselta. En niin kauheesti sitä maailman parannusta ajattele, ajattelen että se on "lämmin ajatus" tilanteessa, kun pelkkä kortti tuntuu törpöltä. [/quote] Miten olis vaikka rahaa tai lahjakortti?

[/quote]

Olis aika nolo antaa aikuiselle ihmiselle 5-15 euroa rahaa.
[/quote]
On se parempi kuin joku perkeleen vuohi, jota ei oo ikinä nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa

Vierailija
24/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:08"]

Omaa napaa

[/quote]Miten ihmeessä?

Vierailija
25/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:03"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:02"]Mä annan niitä pikkulahjoina tai kukkasten tilalla. Se on sitä, kun tahtoo ihmistä jotenkin muistaa ja kiittää, mutta ei missään tapauksessa halua aiheuttaa lahjan saajalle ongelmaa: Mihin vittuun mä tän tuikkupurkin tungen? Kiva, kymmenes suklaapaketti ja mä yritin laihduttaa. Punaviini, muuten kiva mutta en voi juoda sitä. Leikkokukkia... Kivasti saatu kymmentä eri sorttia ja kuutta eri pituutta, ja ne maljakotkin jo loppui. Kokonaisuus näyttää oksennukselta. En niin kauheesti sitä maailman parannusta ajattele, ajattelen että se on "lämmin ajatus" tilanteessa, kun pelkkä kortti tuntuu törpöltä. [/quote] Miten olis vaikka rahaa tai lahjakortti? [/quote] Olis aika nolo antaa aikuiselle ihmiselle 5-15 euroa rahaa. [/quote] On se parempi kuin joku perkeleen vuohi, jota ei oo ikinä nähnytkään.

[/quote]

Ei ole. Taskurahan antaminen aikuiselle ihmiselle sen sijaan on NOLOA.

Vierailija
26/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vastannut vain muutama joka on antanut eettisiä lahjoja. Suurin osa vastanneista on niitä jotka eivät anna ja pitävät k-päinä tekopyhinä niitä jotka antavat. Mielenkiintoista.

Se yksi kummitäti olikin sellainen, mutta muuten en ymmärrä vihamielisyyttä.

Vierailija
27/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:03"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:02"]Mä annan niitä pikkulahjoina tai kukkasten tilalla. Se on sitä, kun tahtoo ihmistä jotenkin muistaa ja kiittää, mutta ei missään tapauksessa halua aiheuttaa lahjan saajalle ongelmaa: Mihin vittuun mä tän tuikkupurkin tungen? Kiva, kymmenes suklaapaketti ja mä yritin laihduttaa. Punaviini, muuten kiva mutta en voi juoda sitä. Leikkokukkia... Kivasti saatu kymmentä eri sorttia ja kuutta eri pituutta, ja ne maljakotkin jo loppui. Kokonaisuus näyttää oksennukselta. En niin kauheesti sitä maailman parannusta ajattele, ajattelen että se on "lämmin ajatus" tilanteessa, kun pelkkä kortti tuntuu törpöltä. [/quote] Miten olis vaikka rahaa tai lahjakortti? [/quote] Olis aika nolo antaa aikuiselle ihmiselle 5-15 euroa rahaa. [/quote] On se parempi kuin joku perkeleen vuohi, jota ei oo ikinä nähnytkään.

[/quote]

Ei ole. Taskurahan antaminen aikuiselle ihmiselle sen sijaan on NOLOA.
[/quote]
Ja eettinen lahja EI ole lahja

Vierailija
28/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa

[/quote]Miten ihmeessä?

[/quote]Niin miten? Maksaa sekin ja eihän se lahja hänelle mitään tuo. Omaa napaa ajattelee se nimellinen lahjansaaja jota harmittaa :)

Vierailija
29/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:10"]Tähän on vastannut vain muutama joka on antanut eettisiä lahjoja. Suurin osa vastanneista on niitä jotka eivät anna ja pitävät k-päinä tekopyhinä niitä jotka antavat. Mielenkiintoista.

Se yksi kummitäti olikin sellainen, mutta muuten en ymmärrä vihamielisyyttä.
[/quote]
Koska se ei ole lahja

Vierailija
30/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:07"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:03"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:02"]Mä annan niitä pikkulahjoina tai kukkasten tilalla. Se on sitä, kun tahtoo ihmistä jotenkin muistaa ja kiittää, mutta ei missään tapauksessa halua aiheuttaa lahjan saajalle ongelmaa: Mihin vittuun mä tän tuikkupurkin tungen? Kiva, kymmenes suklaapaketti ja mä yritin laihduttaa. Punaviini, muuten kiva mutta en voi juoda sitä. Leikkokukkia... Kivasti saatu kymmentä eri sorttia ja kuutta eri pituutta, ja ne maljakotkin jo loppui. Kokonaisuus näyttää oksennukselta. En niin kauheesti sitä maailman parannusta ajattele, ajattelen että se on "lämmin ajatus" tilanteessa, kun pelkkä kortti tuntuu törpöltä. [/quote] Miten olis vaikka rahaa tai lahjakortti? [/quote] Olis aika nolo antaa aikuiselle ihmiselle 5-15 euroa rahaa. [/quote] On se parempi kuin joku perkeleen vuohi, jota ei oo ikinä nähnytkään. [/quote] Ei ole. Taskurahan antaminen aikuiselle ihmiselle sen sijaan on NOLOA. [/quote] Ja eettinen lahja EI ole lahja

[/quote]Onhan. Lahja heille jotka todella jotain tarvitsevat.

Vierailija
31/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:10"]Tähän on vastannut vain muutama joka on antanut eettisiä lahjoja. Suurin osa vastanneista on niitä jotka eivät anna ja pitävät k-päinä tekopyhinä niitä jotka antavat. Mielenkiintoista. Se yksi kummitäti olikin sellainen, mutta muuten en ymmärrä vihamielisyyttä. [/quote] Koska se ei ole lahja

[/quote]Mikähän se sinusta on?

Vierailija
32/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:07"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:03"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:02"]Mä annan niitä pikkulahjoina tai kukkasten tilalla. Se on sitä, kun tahtoo ihmistä jotenkin muistaa ja kiittää, mutta ei missään tapauksessa halua aiheuttaa lahjan saajalle ongelmaa: Mihin vittuun mä tän tuikkupurkin tungen? Kiva, kymmenes suklaapaketti ja mä yritin laihduttaa. Punaviini, muuten kiva mutta en voi juoda sitä. Leikkokukkia... Kivasti saatu kymmentä eri sorttia ja kuutta eri pituutta, ja ne maljakotkin jo loppui. Kokonaisuus näyttää oksennukselta. En niin kauheesti sitä maailman parannusta ajattele, ajattelen että se on "lämmin ajatus" tilanteessa, kun pelkkä kortti tuntuu törpöltä. [/quote] Miten olis vaikka rahaa tai lahjakortti? [/quote] Olis aika nolo antaa aikuiselle ihmiselle 5-15 euroa rahaa. [/quote] On se parempi kuin joku perkeleen vuohi, jota ei oo ikinä nähnytkään. [/quote] Ei ole. Taskurahan antaminen aikuiselle ihmiselle sen sijaan on NOLOA. [/quote] Ja eettinen lahja EI ole lahja

[/quote]
No anna niille suoraan omissa nimissä. Lahjan saaja ei saa siinä yhtään mitään. Ainoastaan pahan mielen.

Vierailija
33/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ilahtuisin eettisestä lahjasta. Turhaa tavaraa on nurkat täynnä, joten en tarvitse mitään koruja tai salaattiottimia enää lisää.

Vierailija
34/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:10"]Tähän on vastannut vain muutama joka on antanut eettisiä lahjoja. Suurin osa vastanneista on niitä jotka eivät anna ja pitävät k-päinä tekopyhinä niitä jotka antavat. Mielenkiintoista. Se yksi kummitäti olikin sellainen, mutta muuten en ymmärrä vihamielisyyttä. [/quote] Koska se ei ole lahja

[/quote]Mikähän se sinusta on?
[/quote]
Hyväntekeväisyyttä toisen nimissä. Ei lahja. Lahjan on tarkoitus ilahduttaa lahjan saajaa. Tuollainen eettinen "lahja" ei paljon mieltä lämmitä.

Vierailija
35/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tuttavan ylioppilasjuhliin ja annoin eettisen lahjan. Ostin paikallislehteen suuren ilmoituksen, jossa julistin käyttäväni valkaisematonta wc-paperia koko tulevan vuoden. Yo-tyttö oli kovin otettu lahjastaan. Hänestä oli hienoa, että ajattelen maailmaa hänen nimellään.

Vierailija
36/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskot toivovat usein noita eettisiä lahjoja. Juuri ostin yhdelle siskolle nimpparilahjaksi Luonnonperintösäätiöltä kortin, jolla suojellaan pieni pala suota linnuille pesimäpaikaksi. Sisko sanoi, että saa tuosta lahjasta paljon enemmän iloa kuin jostain tavarasta. Mutta en antaisi tuota lahjaa kenelle tahansa.

Vierailija
37/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:15"]Menin tuttavan ylioppilasjuhliin ja annoin eettisen lahjan. Ostin paikallislehteen suuren ilmoituksen, jossa julistin käyttäväni valkaisematonta wc-paperia koko tulevan vuoden. Yo-tyttö oli kovin otettu lahjastaan. Hänestä oli hienoa, että ajattelen maailmaa hänen nimellään.
[/quote]
Yeah right

Vierailija
38/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:16"]hahaaa ap on varmaan se morsian :D

http://www.vauva.fi/keskustelu/4505217/ketju/morsian_suuttui_haalahjasta
[/quote]
en ole, enkä luojan kiitos ole saanut mukalahjaa ikinä.

Vierailija
39/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä antoi Reilun kaupan suklaata ja paidan. Minusta ihan kiva tapa yhdistää eettinen ja materiaalinen aspekti. 

Vierailija
40/82 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:11"]

[/quote]
No anna niille suoraan omissa nimissä. Lahjan saaja ei saa siinä yhtään mitään. Ainoastaan pahan mielen.
[/quote]

Minä minä minä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Toisilla ei ole mitään, toisille ei mikään riitä... Iloisempaa viikon jatkoa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi