Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sähkötupakka vaarallista?!

Vierailija
22.06.2015 |

Esim. Jos on pelkkä makuaine, mutta ei nikotiinia. Voiko nikotiiniton aiheuttaa riippuvuutta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:41"]

Esim. Jos on pelkkä makuaine, mutta ei nikotiinia. Voiko nikotiiniton aiheuttaa riippuvuutta?

[/quote]

Ei kukaan vedä pelkkää makuainetta vaan se sekoitetaan ns. pohjaan ja siihen maun mukaan lisätään nikotiininestettä, jos haluaa.

Nikotiini vaikka onkin myrkkyä ei pieninä annoksina ole vaarallista.

Vierailija
2/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:41"]

[/quote]

Ei kukaan vedä pelkkää makuainetta vaan se sekoitetaan ns. pohjaan ja siihen maun mukaan lisätään nikotiininestettä, jos haluaa.

Nikotiini vaikka onkin myrkkyä ei pieninä annoksina ole vaarallista.

[/quote]

Lisäys:

Riippuvuus voi syntyä mihin tahansa. Ei sen aina tarvitse olla ns. addictoiva aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokeillut nikotiinittomia nesteitä ja ne on myäs auttanut mua tupakoinnin lopettamisessa. Täältä tilattu nikotiinineste on ollut tähän mennessä paras nikotiinineste mitä oon kokeillu :) suosittelen!

Vierailija
4/24 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:27"]

Mä oon kokeillut nikotiinittomia nesteitä ja ne on myäs auttanut mua tupakoinnin lopettamisessa. Täältä tilattu nikotiinineste on ollut tähän mennessä paras nikotiinineste mitä oon kokeillu :) suosittelen!

[/quote]

Itse olen tuolta myös tilannut, mentholia pääasiassa. On tuo oikein hyvä neste.

Vierailija
5/24 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:27"]

[/quote]

Sähkötupakka on hyvä asia kaikenkaikkiaan, mutta tuollainen tökerö markkinointi pilaa koko asian.

Olen itse päässyt höyrykkeen avulla irti tupakasta ja suosittelen muillekin tupakonnin lopettajille. Kunnon laitteet pitää tosin hommata. Höyryke on 95-99% harmittomampaa kuin oikea savuke.

Vierailija
6/24 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
7/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakka on joskus räjähnyt kai latauksessa, mutta oikea tupakka on sytyttänyt lukuisia tulipaloja joissa on tullut kuolonuhreja.
Näitä ei ole kattavasti tutkittu, nikotiininkorvaushoitoja markkinoivat lääketehtaat on jo saaneet nikotiiversioidut liutkut suomessa kielletty, kun tuli ilmi että ne on lääkefirmojen tuotteita tehokkaampia ja huomattavasti edullisempia.
Tutkimustuloksia ei ole, mutta varmasti tupakkafirmat ja lääkefirmat niitä tutkivat, koska haluaisivat ne kiellettäviksi eivät vain ole löytäneet niistä mitään vikaa ja ovat siksi hiljaa.

Vierailija
8/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tajua miksi sellaista pitäisi alkaa polttelemaan, jos ei ole riippuvainen mistään ennestään?

Vierailija
9/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 2 kanssa

Vierailija
10/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kllä ON hyvää!

Vierailija
11/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt että se kerryttää vettä keuhkoihin joten ei se ainakaan terveellistä ole. En tiiä mitähän kemikaaleja noi nesteetkin sisältää

Vierailija
12/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sen olevan täysin vaaraton, mutta taatusti se on vaarattomampaa kuin tupakointi. Itse onnistuin lopettamaan tupakoinnin lähes 30 vuoden polttamisen jälkeen sähköhöyrystimellä. Nikotiini on tietysti addiktoiva aine, mutta niin näyttää olevan viina, rasva, sokeri ja hiilaritkin, joilla ihmiset pilaavat terveytensä.

Vierailija
13/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon polttanut sähkötupakkaa monta vuotta. Siinä on se huono puoli että ei tarvi lähteä tupakalle vaan se on lähes koko ajan suupielessä.

Tavallinen rööki maistuu nyt kauheelta.

Terva, häkä ym shitit jää pois ja se on yhtä vaarallinen kuin nikotiinipurkka.

Vierailija
14/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt ihan omilla aivoillanne. Onko terveellistä vetää kemikaalipaskaa monta kertaa päivässä suoraan keuhkoihinsa? Ei se nyt ainakaan terveyttä edistävää ole.

Koko tuote on kehitetty ihan puhtaasti kiertämään tupakkaan kohdistuvia tiukentuneita säädöksiä.

Vierailija
15/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt ihan omilla aivoillanne. Onko terveellistä vetää kemikaalipaskaa monta kertaa päivässä suoraan keuhkoihinsa? Ei se nyt ainakaan terveyttä edistävää ole.

Koko tuote on kehitetty ihan puhtaasti kiertämään tupakkaan kohdistuvia tiukentuneita säädöksiä.

Mielestäni ihmiset, joilla ei ole mitään paheita tai heikkouksia ovat epäilyttäviä. Mitä sinulla on?

Vierailija
16/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tupakoitsija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihmiset, joilla ei ole mitään paheita tai heikkouksia ovat epäilyttäviä. Mitä sinulla on?

Paheiden summa on aina vakio.

Vierailija
17/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkö'tupakan' sisältämä nikotiinineste sisältää vesihöyryä, nikotiininestettä ja elintarvikemakutiivistettä.

Vierailija
18/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkötupakassa on paljon tiukemmat säädökset, mitä tavallisessa tupakassa. Se on hyvä tupakanvieroitustuote. Tupakkayhtiöt ja lääketehtaat ovat hätää kärsimässä, jos julkisesti myöntävä tämän.

Vierailija
19/24 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sähkö'tupakan' sisältämä nikotiinineste sisältää vesihöyryä, nikotiininestettä ja elintarvikemakutiivistettä.

Propyleeniglykolia, kasvisglyserolia, nikotiinia mahdollisesti ja elintarvikemakua. Läheskään kaikissa nesteissä ei ole vettä.

20/24 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni ihminen on kofeiinista riippuvainen voihan riipuvaiseksi tulla ihan mistä vaan vaikka uimisesta. Se on sitten eri asia onko sinun riippuvuutesi hyvä vai huono asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan