Mitä syötte nyt MITALIKAHVEILLA?
Itse keitin ekstatummapaahtoista kahvia ja sulatin pakkasesta yhden joulupullan.
Onnea, Iivo! 🇫🇮
Kommentit (156)
Niskanen teki työnsä, josta sille maksetaan. En vaivaudu kahvitteluun.
Aina keksitään joku syy herkutella. Miksi ihmeessä jonkun random Pentin tai Tiinan pitäisi nytkin vetää herkkua naamariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua inhottaa nähdä joka sivulla sen tekarihirviön naamaa!
Eikö nämä turhat kisat voisi jo lopettaa? Mitalikahvit - antakaa mun nauraa.
Teidän hiihtourhonne Bolshunov se vasta ruma on näppylänaamoineen.
Rumiahan ne kaikki ovat. Ihme rotansuu se jumboksi tullut kolumbialainenkin jota Niskanen homosti kävi halailemassa.
En tiedä mitä sinä olet nähnyt mutta minä näin kolumbialaisella hiihtäjällä kasvoilla suojan jossa oli hampaiden kuva.
Löfbergin Charisma-kahvia ja ihania kuppikakkuja, jotka ostettiin Espoon ammattiopiston Omnian herkkumyymälästä.
En juhli, kun vtuttaa. Radio ja tv pitää pitää kiinni, kun joka tuutista tulee vain olympiapazkaa.
En oo voittanut mitalia pitkään aikaan mutta syön berliininmunkkia koska tekee mieli. 😊
Vierailija kirjoitti:
Hiihto on niin mennyttä maailmaa. Mitä hienoa on sitä paitsi siinä, että Suomi(kin) osallistuu tämän järkyttävän diktatuurin järjestämiin kisoihin? Boikotti olisi ollut ainoa oikea tie.
" Maailma ei ole toivoton paikka siksi, että jotkut ihmiset tekevät pahaa, vaan siksi, että muut katsovat vierestä".
Naulan kantaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihto on niin mennyttä maailmaa. Mitä hienoa on sitä paitsi siinä, että Suomi(kin) osallistuu tämän järkyttävän diktatuurin järjestämiin kisoihin? Boikotti olisi ollut ainoa oikea tie.
" Maailma ei ole toivoton paikka siksi, että jotkut ihmiset tekevät pahaa, vaan siksi, että muut katsovat vierestä".
Naulan kantaan!
Järjestetäänhän jalkapallon mm-kisatkin Qatarissa eikä taatusti yksikään otteluissa polvistuva n-sana futari jätä osallistumatta vaikka i-oikeudet kuralla.
En mitään. Ei se minun voittoni ollut eikä liity mitenkään minuun, jos joku toinen saman maan asukas voittaa kultaa. Hänen lähipiirinsä juhlistakoon asiaa.
Eipä kiinnosta kisat yhtään, mut tässä sumpit keittelin ukolle ja itelleni ja katoin pöytään pari laskiaispullaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää mitalikahviki on. Persettäkö se mun ansiota ole jos joku suomalaine siellä mitalin kiskasee
Niinpä. Ei se joulukaan sun ansiota ole, oletan ettet sitäkään juhlista mitenkään. Etkä varmaan kenenkään toisen synttäreitä tai mitään muutakaan itseesi liittymätöntä, kun ei ole sinun ansiota.
Iltapäivällä tuossa vailla klo 14 keitin päiväkahvit itelleni ja muorille.
Otin pakastimesta mustikkapiirakka mikroon. Ja päälle vanilja jäätelöä.
Sitten kilistimme muorin kanssa kahvikuppeja ja sanottiin "Iivolle, ja meille suomalaisille" 😉 🇫🇮
Taidan laittaa oikein tekarit suuhun ja herkutella perinteisellä sokerikorpulla dipattuna tietysti maitokahviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ees pärjänny mitenkää ihmeellisesti.
Teilläpäin olympiakullan voittaminen on siis ihan arkipäivää?
TALVIolympiakultaa. Katsotaan uudestaan kun Suomi saa sijoituksen oikeissa kisoissa.
höpö höpö ilonpilajaa... miten joku voi Olympiakullastakin saada negatiivisia ajatuksia senkin negis
Ei tässä mitään negatiivista ole, onnittelut Iivolle, mutta onhan nuo kisat lähemmäs alakoulun maastojuoksua kuin oikeita kisoja.
Kokeilepa itse onko !
Mitkä ihmeen mitalikahvit? Juhlisin jos olisin itse tai joku läheinen voittanut, jonkun suomalaisen itselle henkilökohtaisesti tuntemattoman voitto kiinnostaa yhtä vähän kuin kenen tahansa muunmaalaisen voitto tai häviö. En ole koskaan tajunnut penkkiurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua inhottaa nähdä joka sivulla sen tekarihirviön naamaa!
Eikö nämä turhat kisat voisi jo lopettaa? Mitalikahvit - antakaa mun nauraa.
Teidän hiihtourhonne Bolshunov se vasta ruma on näppylänaamoineen.
Nämä olivatkin hiihtokisat eivätkä mitkään misterkisat.Voisi puhua vähän kauniimmin ihmisistä tai jos ei osaa,olisi viisaampaa olla hiljaa.Tykkäisitkö itse lukea tällaisia kommentteja ulkonäöstäsi ?Kukaan ei valitse ulkonäköään itse.Yleensä vain ihan pienet lapset voivat ajattelemattomuuttaan puhua tavallasi.
Tummapaahtoista kahvia ja voileipäkakkua.