Lue keskustelun säännöt.
Onko loisnaisia olemassa?
22.06.2015 |
Kerro jos tiedät millaisia, miten ilmenee loisiminen näillä naisilla?
Kommentit (22)
Itse olen varmaan joidenkin mielestä "loisia" mutta ei se minua haittaa.
Mies maksaa vuokran ja sähkön, minä pääsäntöisesti lapsen tarhamaksun ja ruokaostokset. Muutimme monta vuotta miehen töiden perässä ympäri suomea joten pääsin jatkamaan opiskeluja vasta viime syksynä.
Mutta taas toisaalta miehen ei ole pakko tehdä kotitöitä ja annan rahaa jos mieheltä loppuu kesken.
Eli aikalailla tasapuolisesti "loisitaan" toistemme lompakoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin tiedän enemmän sellaisia miehiä kuin naisia, jotka maksattavat kulunsa toisilla. Liittynee siihen, että miehet ovat röyhkeämpiä ja huolehtivat vähemmän, mitä heistä ajatellaan. Samalla tavalla periaatteessa käyttäytyvät: ilmestyvät paikalle kuin tauti jos jossain on ilmaiset tarjoilut, eivät vie nyyttäreille tai tupareihin mitään, mutta muiden murkinat kyllä kelpaavat. Käteisen nostaminen on kovin vaikeaa, vaikka heille osoitettaisiin ihan läheltä pankkiautomaatti, jotta voisivat maksaa vippinsä. "En nyt vielä tosta nosta" sanoi eräskin matkaseuralainen (nainen), joka vetkutti ja vanutti käteisen nostoaan niin, että ravintolassa sitten hänellä ei ollutkaan rahaa maksaa (ulkomailla) ja ohhoh, Electron ei toiminutkaan. Ja taas muut maksoivat. Tällaisen ihmisen elämän joka hetkeen on oma pikku kikkansa, esimerkiksi tunnusluvun voi näpytellä tahallaan kassalla väärin, ja päivitellä sitten seuralaisille, kun kortti ei toimi. Aina joku tarjoutuu pelastamaan pinteestä.