Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin eilen vedet lapsen naamalle

Vierailija
22.06.2015 |

Kamala olo. 4-vuotias nukkui eilen autossa kun tulimme juhannusreissulta kotiin, joten vielä puoli 11 yöllä huuteli vettä. Olin juuri saanut pikkusisaruksen alapedillä hiljenemään. otin suutuspäissäni vesilasin ja heitin lapsen naamalle. Lapsi haukkoi henkeä ja oli ihan tyrmistynyt. Nyt ihan hirveä syyllisyys, että miten lapsi voi oppia rauhalliseksi kun äiti reagoi noin tilnateessa. Olen aika tulinen kyllä ja pari ylilyöntiä tullut, mutta tämä oli kyllä ikävin. Onko kellään mitään lohdutuksen sanaa tarjota?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa traumoja vedestä naamalla. Joten älä kuuntele näitä "täydellisiä äitejä". Jos tuon takia lapsi traumatisoituu niin ei kyllä hyvin mene ihmiskunnalla. Äidit älkää roikkuko netissä, lapset voivat tuntea olonsa hylätyksi ja traumatisoituvat kun äidille on netissä roikkuminen tärkeämpää kuin oma kullanmuru. Voi luoja.

Vierailija
82/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on äidille susi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 16:35"]

Ihan idioottimaisia vastauksia täällä! Mulla ainakin palaisi käpy jos nelivuotias ei pidä sitä turpaansa kiinni just kun toinen on päässyt uneen ja sama nukutusralli alkaa alusta. Hali siis ap:lle! En ihmettele jos meni kuppi nurin.

[/quote]

Kuppi voi mennä nurin vaikka kuinka mutta sitä ei viskota lapsen naamalle silti. Aikuisen tunnistaa siitä, että se osaa hillitä tunteensa kiperissäkin paikoissa ja ainakin lastensa kanssa. Ja toi tilannehan ei edes ollut erityisen paha. Normaalia lapsiperhearkea, joka pitää kyllä kestää.

[/quote]

Voi kristus.. 

[/quote]

Kristusta sinun on syytä avuksesi pyytääkin. On oikeasti vakava asia jos aikuinen kohdistaa väkivaltaa lapsiaan kohtaan. Lapsesi järkyttyi tuosta aivan varmasti ja muistaa sen lopun ikäänsä. Sillä väkivaltaahan tuo oli, ei sitä miksikään muuksi voi muuttaa.  Katso, ettet enää menettele noin. Pidä se kirkkaana koko ajan silmiesi edessä, äläkä unohda. Tuota tekoa ei pidä vähätellä, eikä selitellä millään väsymyksellä yms. vaan pitää todella vakavana asiana, josta pitää ottaa opikseen, ettei enää tee vastaavasti tai jopa pahemmin. Sillä jos et itse suhtaudu tekoosi vakavasti, et siitä hetken kuluttua enää välitä vaan saatat tehdä kiukuspäissäsi jotakin pahemmin.
[/quote]
Ei ole väkivaltaa senkin idiootti lehmä! Alkaa kyllä sen verran tykyttää nää jutut että voisin tulla ja kaataa sun niskaan ämpärillisen jääkylmää vettä ja potkia perseelle.

Vierailija
84/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täällä palstalla niin hyvä jeesustella ja esittää, että itse on tehnyt kasvatuksellisesti kaikki oppikirjan mukaan. Säälittävää.

Vierailija
85/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko jotain tässä havaintoesimerkissäni, se nimittäin on yhteenveto eräiden ketjun vastaajien mielenmaailmasta, samoin aloittajan: "Siis kyllä minustakin kasvoi ihan veronmaksaja vaikka vähäsen väkivaltaa olikin! On omistusasunnotkin, minä se saatana pärjään (hakaten kyynärpäillä). Kerjäsin sitä kun osumaa tuli, esim. kaksivuotiaana tein välillä housuuni! Korville tuli silloin ja aiheesta! Ne on saatana nämä turhan herkät ja omituiset mitkälie ujot, jotkut nämä ihmeen empat siis jotkut empaattiakykyiset ja elämäntapaloukkaantujat, jotka ei käsitä että joskus vaan menee pahasti hermo ja luonnollisestikin se puretaan kohteeseen, joka ei anna takaisin, oli sitten lapsi tai aikuinen! Mäkin töissä ja muuallakin kiusaan aina niitä hyvätapaisia ja herkkyyden omaavia ihmisiä, etenkin niitä kusipäisiä hiljaisia, koska vittu pitäähän niiden nyt saatana karaistua. Koko minunkin suku on turpaan välillä vetänyt ja viina on virrannut, ja vittu kaikki ollaan hei ihan selviytyjiä! (Rautalangasta: jotkut eivät milloinkaan edes käsitä että huono lapsuutensa ja joskus geeninsäkin teki heistä itsestään jonkinlaisia ihmishirviöitä oikein alleviivatusti. Joten kaipa se sitten heitä naurattaa, hahaha, kun nelivuotias kohtaa irrationaalista väkivaltaa kotonaan.) :(

Vierailija
86/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on ainakin ap sympatiat sun puolella! Mä en tajua näitä muita äitejä ja vastaajia joiden mielestä moinen käytös on ylimitoitettua. Neljä vuotias on jo niin iso, että pitää osata opetella huomioimaan toisetkin, ja tuo temppuilu kuuluu ikävaiheeseen, joten saattoi oppia että ei jatkossa kannata"

Voidaanko lasta "kasvattaa" vastaavin keinoin myös päiväkodissa, koulussa jne. jossa yhtä hoitajaa kohti voi olla toistakymmentä lasta, jos hoitaja sattuu olemaan tulisielu tai lapsi ei tottele ensimmäisestä sanasta. Miten te kuvittelette lapsenne saavan hyvää ja asinmukaista hoitoa, jos lapsen omat vanhemmatkaan eivät sitä pysty antamaan, vaikka on vain pari lasta hoidettavana, vaan pinna palaa pienemmästäkin, vaikka tässäkin tapauksessa luulen lapsella olleen matkaväsymystä taustalla. Ja mitä tekee äiti, heittää juomaveden lapsen päälle.

Jos kysymys olisi eläimestä, syytettäisiin eläinrääkkäyksestä, mutta mitä tekevät mammat, puolustavat ap.

Luulen, jos päiväkodissa toimittaisiin vastaavalla tavalla, ap. laulaisi mammapalstalla nostavan syytteen hoitajia vastaan lapsensa kaltoinkohtelusta ja kuinka väkivaltaisia hoitajat ovat.

Nyt en enää ihmettele, miksi lasten huonoa käytöstä ja kielenkäyttöä esiintyy päiväkodissa ja kouluissa, jopa muutaman vuoden ikäisiltä, kun vanhemmat antavat esimerkin omalla käytöksellään miten ongelmatilanteet ratkaistaan vaikka "heittämällä JUOMAvesi vasten kasvoja", kuin puhumalla. Ei ihme jos päiväkodeissa juomalasit lentelevät, kun malli on opittu kotoa.

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä!!!

Vierailija
87/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos eläimen naamalle heitetään lasillinen vettä niin täällä oltaisiin vouhottamassa että eläinrääkkäystä? Missä todellisuudessa sä elät? :D

Vierailija
88/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden heittäminen toisen kasvoille on kaikissa kulttuurissa ihmisarvoa alentavaa ja erityisen loukkaavaa, oli kysymyksessä aikuinen, lapsi tai eläin. 

Ja varmasti poika muistaa tapahtuman koko eliniän. Tuota veden heittämistä käytetään eläimille  yhtenä kiusaamiskeinona, mutta nykyään sitä näköjään käytetään myös ihmislapsen.

Vierailija
89/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään armoa raivokohtauksista kärsivälle ap:lle. Tuosta se lähtee ja pian lähteekin lapasesta. Äiti viskaa vedet lapsen kasvoille, hyi helvetti. Turvallista lapsuutta ei ap voi taata koskaan. Vinkki ilmoittakaa aina nettipoliisille, minä ilmoitan.

Vierailija
90/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju nettipoliisille,kiitos!

Vierailija
91/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle olisi lohdutuksen sanoja, sinulle ei.

Tuon ikäistä et voi edes huijata että vesi kaatui päälleen. Paska mutsi olet.

Vierailija
92/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista käytöstä ei voi mitenkään puolustaa! Kuppi voi mennä nurin, mutta kyllä aikuisen pitää osata hillitä itsensä, eikä typistää itseään lapsen tasolle. 

Hali lapsellesi. :)

Vierailija
93/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat taipuvaiselta väkivaltaan.

Vierailija
94/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole terve. Kukaan normaali äiti ei toimi noin edes väsyneenä. Lapsen tarpeet ennen omia. Jano on normaali tunne ja siihen pitää saada vettä. 

Entäpä jos lapsi olisi vetänyt vettä henkeensä ja tukehtunut siihen?

Vierailija
95/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi raukkaa, rytmi menee helposti sekaisin reissupäivinä. Ihmekös, jos janottaa tai ei saa heti unta. Ei se maailma siihen kaadu.

Yritä hillitä itsesi ja juttele lapsen kanssa, ettei ollut hänen syy ja että olit reissusta väsynyt.

Vierailija
96/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ensi kerralla itse ISO lasi vettä kun kiristää. Pysyt rauhallisempana. Toimii!

Vierailija
97/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ls-ilmoitus ja perheneuvola.

Vierailija
98/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Mun rakas äite pieksi mut remmillä jos läikytin mehua lasista, että jos toi nyt oli pahinta sulta, niin älä ittees hirteen vedä siitä.

Vierailija
99/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi?! 

Vierailija
100/141 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tiedät, että syyllinen löytyy peilistä, kun poliisit parin vuoden kuluttua ottavat yhteyttä lapsen tehtyä pahojaan. Rajaton äiti tuottaa rajattomia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi