Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua suututtaa noi "kuoli poliisin otettua talteen"!

Vierailija
22.06.2015 |

Kaksi kaveriani kuollut putkaan. Joo, voi olla itseaiheutettuakin mutta joku tuolla mättää.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän poliisien resurssit voitaisiin karsia 20%:tiin nykyisestä jos alkoholi kiellettäisiin. Siksihän ne ovat olemassa, että voivat hyysätä humalaisia.. Hoitaisivat hommansa paremmin.

Vierailija
62/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:23"]

Että ihmiset sitten voivat suhtautua poliiseihin niin eri tavalla.

Sukulaisista eräs on ollut poliisin kanssa tekemisissä useita kertoja. Sukujuhlissa häntä aina näemme.

Kerran tuli puheeksi että alakouluikäisten lastemme suosikkiohjelma teeveessä on Poliisit. Tämä sukulainen oli kauhuissaan, että kuinka kukaan voi katsoa sellaisten paskalakkien elämää telkkarista. Hän saa poliiseista ihottumaa kuulemma, näkee heidät jonain ihme vastapuolen pelureina.

Olin ihan että aijaa jaa. Koska kun minä katson sitä ohjelmaa, niin ihmettelen miten ne oikein PYSTYY pitämään pokkansa kun 99% asiakkaista aivan täysiä känniääliöitä ja huumehörhöjä. Itsestäni ei olisi siihen työhön, en vaan pystyisi ottamaan jotain huumehaahua edes puolivakavasti, kuten poliisit joutuvat tekemään.

Multa palais käämit ASAP.

[/quote]

Niinhän niiltä poliiseilta palaakin. Todellisuus on hieman erilaista mitä telkkarissa. Jos satut olemaan se henkilö kenen takia poliisit on soitettu saat paskaa kohtelua. Mikään laki ei päde siinä vaiheessa kun poliisi tulee paikalle. He tekevät juuri niin kuin itse haluavat, vaikka hakkaavat sinut pampulla. Kohtelu on ihan toisenlaista kun soitat vaikka kiusaksi poliisit naapurin ovelle.

[/quote]

Voisiko ongelma olla tuossa "jos satut olemaan se henkilö kenen takia poliisit on soitettu" -kohdassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:07"] Kaksi kaveriani kuollut putkaan. Joo, voi olla itseaiheutettuakin mutta joku tuolla mättää. [/quote] Ja sinä olet täysin varma, että he olisivat selvinneet hengissä, JOS olisivat jääneet heitteille? Poliisi ei ole lääkäri, joten on ymmärrettävä, että ei voi olla samat valmiudet ymmärtää oireita tai erottaa humalatilaa jostakin muusta. Sairaalan ensiavussa taas käännyttävät humalaiselta vaikuttavat herkästi pois, kun on liian kiire jo muutenkin. Se on ainakin vikana. [/quote] Kyllä se niin on, että pusikkoon kuoleminen on ymmärrettävämpään kuin poliisin huomaan kuoleminen. Siinä vaiheessa kun poliisi kerää humalaisen huomiinsa siirtyy vastuu humalaisesta poliisille. Täytyisi tarkkailla. Mitäpä luulet millaisen syytteen saa random ihminen joka "pelastaa" humaltuneen nuoren kadulta vaikka sohvalle nukkumaan ja hän kuolee istuimeen? Kyllä kyseessä on heitteillejättö. Jossakin vaiheessa poliisia kiinnostaa miksi pelastaja ei soittanut sairaalaan kun uhrista oli ilmiselvästi nähtävissä alkoholimyrkytys. Kummasti tämä syyte ei koske poliisia itseään kun purkaa kuolee joku.

[/quote]

Tuskin on heitteillejättö, jos et itse poistu paikalta.

Vierailija
64/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että poliisi on tavallaan murhannut nämä putkaan kuolleet. Poliisit eivät ole järjen jättiläisiä vaan yksinkertaisia tottelijoita ja käskijöitä, ja mahdollinen myötätuntoisuuskin katoaa siinä työssä.

Vierailija
65/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri joutui putkaan MIGREENIN takia. Oli ehtinyt ottaa lääkkeet, mutta kaatui kun koetti lähteä pyörällä ajamaan..
Ja ilmeisesti poliisissa ollaan sitä mieltä, että jokainen sammaltava on kännissä vaikkei viina edes haise!

Vierailija
66/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:28"]

No kaveri joutui putkaan MIGREENIN takia. Oli ehtinyt ottaa lääkkeet, mutta kaatui kun koetti lähteä pyörällä ajamaan.. Ja ilmeisesti poliisissa ollaan sitä mieltä, että jokainen sammaltava on kännissä vaikkei viina edes haise!

[/quote]

Paitsi jos on nainen. Naisia ei viedä putkaan sellaista, mistä miehiä viedään, ja tuskin lainkaan viedään yleensäkään, silloinkaan kun syytä olisi.

Vierailija
67/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. sairauden vuoksi päätyy poliisin kanssa tekemisiin, eikö ole oikeutta vaatia puhallustestiä jolla voi todistaa olevansa selvinpäin?

Vierailija
68/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:22"]Oli diabeteskaulakoru. Tiesi. Ja lompakossa oli diabeteskortti. -ap

[/quote]

Ja mistä sinä tiedät että oli koru kaulassa ja kortti lompakossa? Aika moni nuori yrittää häivyttää sairautensa kieltämällä sen, ei ota edes lääkkeitään.

Vierailija
69/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:34"]

Jos esim. sairauden vuoksi päätyy poliisin kanssa tekemisiin, eikö ole oikeutta vaatia puhallustestiä jolla voi todistaa olevansa selvinpäin?

[/quote] Valitettavasti nollien puhaltaminen ei auta. Jos puhekyvytön, aivoverenvuodon saanut puhaltaa nollat, niin hän on poliisien mukaan huumeiden vaikutuksen alainen ja hänet viedän putkaan "selviämään". Harva kiireellistä leikkaushoitoa tarvitseva "selviää" putkasta hengissä.

Vierailija
70/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:14"]No toinen näistä kavereistani oli diabeetikko. Vaikka diabeetikolle ei alkoholi sovi, niin voisivat edes lähettää terveyskeskukseen. -ap
[/quote]

Missä on ihmisen oma vastuu? Diabeetikko ei saisi käyttää alkoa, saati sitten ryypätä itseään sellaiseen kuntoon, että kuolee putkaan.
[/quote]Muuten samaa mieltä, mutta "diabeetikko ei saa käyttää alkoa" - väärin. Ota asioista selvää, ennen kuin alat saarnata.

Vierailija
71/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri joutui putkaan MIGREENIN takia. Oli ehtinyt ottaa lääkkeet, mutta kaatui kun koetti lähteä pyörällä ajamaan.. Ja ilmeisesti poliisissa ollaan sitä mieltä, että jokainen sammaltava on kännissä vaikkei viina edes haise!

[/quote]

Jos minulle kävisi noin, olisin varmaankin ihan mielissäni, että poliisi auttaa. Ja puhumalla varmaankin asia ratkeaisi aika äkkiä. Tottakai, jos alat esim vastustelemaan, räyhäämään ja haukkumaan poliiseja, he vievät sinut putkaan.

Vierailija
72/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:08"]

Kyllähän poliisien resurssit voitaisiin karsia 20%:tiin nykyisestä jos alkoholi kiellettäisiin. Siksihän ne ovat olemassa, että voivat hyysätä humalaisia.. Hoitaisivat hommansa paremmin.

[/quote]

Paljon enemmän. Jopa 80% poliisien resursseista kuluu päihteiden sivuseurauksiin. Suoranaisen kännistten paimentamisen lisäksi valtaosa väkivaltarikoksista tehdään kännissä ja myös merkittävä osa varkauksista joko kännissä tai kännäämisen rahoittamiseksi.

Vierailija
73/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:37"]

[/quote] Valitettavasti nollien puhaltaminen ei auta. Jos puhekyvytön, aivoverenvuodon saanut puhaltaa nollat, niin hän on poliisien mukaan huumeiden vaikutuksen alainen ja hänet viedän putkaan "selviämään". Harva kiireellistä leikkaushoitoa tarvitseva "selviää" putkasta hengissä.

[/quote]

Kyllä nyt menee lujaa. Kai tällaisista nyt helkkari soikoon uutisoitaisiin, jos näin jatkuvasti ja tahallaan toimittaisiin.

Vierailija
74/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, kaikki sairaat ja vammaiset vaan kyselemättä putkaan jos sattuvat kompuroimaan ihmisten ilmoilla. Samoin kaikki tupakoivat, läskit, liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat, asbestitalossa eläneet ja muutenkin itse sairautensa aiheuttaneet potkitaan ojanpohjille. Kyllä ne sieltä hyötykäyttöön tulevat, maatuvat tienpohjiksi. Hoitoa vain sellaisille, jotka eivät ole tilaansa itse aiheuttaneet. Sellaisiahan ei kylläkään ole, koska jos sattuu meteoriitti putoamaan päähän, on ollut niin typerä ettei ole ollut pommisuojassa vaan palloillut taivasalla. Sairaanhoitokustannukset ovat pian nollassa.

Vierailija
75/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:07"] Kaksi kaveriani kuollut putkaan. Joo, voi olla itseaiheutettuakin mutta joku tuolla mättää. [/quote] Ja sinä olet täysin varma, että he olisivat selvinneet hengissä, JOS olisivat jääneet heitteille? Poliisi ei ole lääkäri, joten on ymmärrettävä, että ei voi olla samat valmiudet ymmärtää oireita tai erottaa humalatilaa jostakin muusta. Sairaalan ensiavussa taas käännyttävät humalaiselta vaikuttavat herkästi pois, kun on liian kiire jo muutenkin. Se on ainakin vikana. [/quote] No jos diabeetikon olisivat vaikka lähettäneet kotiin, niin vaimo olisi huolehtinut. Miksi piti putkaan viedä? -ap

[/quote]

ahaa. Selvä. Olipa hyvä, opin tänään uutta! Mulla on metformiinilääkitys vaikken ole diabeetikko, eli toisin sanoen jos sijaan niin luultavasti kuolen. Olipa helpottava kuulla, että jos a)vedän ensin ne perseet b) riehun niin pahasti, että poliisi korjaa, mulla on oikeus vaatia heittoa mieheni luo tai terveyskeskukseen! Jeij! Laitan tähän alle listan ihmisistä joita voin syyttää,jos juon itseni hengiltä:

-minä itse

Vierailija
76/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Noiden lääkkeiden kanssahan ei saa ajaa lainkaan autoa ja jos ei pysy pyörällä pystyssä niin ei ole myöskään pyöräilykunnossa, vaan syyllistyy rikokseen.

Vierailija
77/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:10"]

Totta kai se on itseaiheutettua, ei normaali ihminen päädy milloinkaan putkaan.

[/quote]

Exäni joutui tuntemattoman porukan pahoinpitelyn uhriksi. Pahoinpitely tapahtui keskellä kaupunkia ja asiasta soitti useampi henkilö hätäkeskukseen. Kun hakkaajat kuulivat että paikalle on tulossa poliisit he lähtivät paikalta pois. Paikalle tullut poliisiauto näki vain maassa makaavan, pahoinpidellyn exän ja heitti hänet väkisin poliisiauton takakonttiin ja siitä putkaan. 

Exäni oli normaali ihminen, selvinpäin ja joutui pahoinpitelyn uhriksi mutta joutui silti putkaan koska "täältä on moni soittanut että on aiheutettu häiriötä". 

[/quote]

Niin... tämä oli varmaankin exän versio tapahtumien kulusta... Totuus saattoi olla vähän jotain muuta.

Vierailija
78/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:37"]

[/quote]

Avoverenvuodosta ei todennäköisesti selviä vaikka olisi vuodon alkaessa valmiiksi leikkaussalissa ja tiimi ympärillä odottamassa lupaa aloittaa leikkaus.

Vierailija
79/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:07"] Kaksi kaveriani kuollut putkaan. Joo, voi olla itseaiheutettuakin mutta joku tuolla mättää. [/quote] Ja sinä olet täysin varma, että he olisivat selvinneet hengissä, JOS olisivat jääneet heitteille? Poliisi ei ole lääkäri, joten on ymmärrettävä, että ei voi olla samat valmiudet ymmärtää oireita tai erottaa humalatilaa jostakin muusta. Sairaalan ensiavussa taas käännyttävät humalaiselta vaikuttavat herkästi pois, kun on liian kiire jo muutenkin. Se on ainakin vikana. [/quote] No jos diabeetikon olisivat vaikka lähettäneet kotiin, niin vaimo olisi huolehtinut. Miksi piti putkaan viedä? -ap

[/quote]

ahaa. Selvä. Olipa hyvä, opin tänään uutta! Mulla on metformiinilääkitys vaikken ole diabeetikko, eli toisin sanoen jos sijaan niin luultavasti kuolen. Olipa helpottava kuulla, että jos a)vedän ensin ne perseet b) riehun niin pahasti, että poliisi korjaa, mulla on oikeus vaatia heittoa mieheni luo tai terveyskeskukseen! Jeij! Laitan tähän alle listan ihmisistä joita voin syyttää,jos juon itseni hengiltä:

-minä itse

[/quote]

Siis jos *d o k a a n eikä sijaan. Tekee mut hullun tää autocorrect

Vierailija
80/125 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:43"]

Juuh, kaikki sairaat ja vammaiset vaan kyselemättä putkaan jos sattuvat kompuroimaan ihmisten ilmoilla. Samoin kaikki tupakoivat, läskit, liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat, asbestitalossa eläneet ja muutenkin itse sairautensa aiheuttaneet potkitaan ojanpohjille. Kyllä ne sieltä hyötykäyttöön tulevat, maatuvat tienpohjiksi. Hoitoa vain sellaisille, jotka eivät ole tilaansa itse aiheuttaneet. Sellaisiahan ei kylläkään ole, koska jos sattuu meteoriitti putoamaan päähän, on ollut niin typerä ettei ole ollut pommisuojassa vaan palloillut taivasalla. Sairaanhoitokustannukset ovat pian nollassa.

[/quote]

Kerrohan nyt, miten paljon tätä ihan oikeasti tapahtuu ja miksi näitä tilanteita ei voi ratkaista puhumalla? Jos tämä on jotain "minun siskonserkunlangonanoppi kertoi" -mutua, niin anna olla.