Että mua suututtaa noi "kuoli poliisin otettua talteen"!
Kaksi kaveriani kuollut putkaan. Joo, voi olla itseaiheutettuakin mutta joku tuolla mättää.
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:43"]
Juuh, kaikki sairaat ja vammaiset vaan kyselemättä putkaan jos sattuvat kompuroimaan ihmisten ilmoilla. Samoin kaikki tupakoivat, läskit, liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat, asbestitalossa eläneet ja muutenkin itse sairautensa aiheuttaneet potkitaan ojanpohjille. Kyllä ne sieltä hyötykäyttöön tulevat, maatuvat tienpohjiksi. Hoitoa vain sellaisille, jotka eivät ole tilaansa itse aiheuttaneet. Sellaisiahan ei kylläkään ole, koska jos sattuu meteoriitti putoamaan päähän, on ollut niin typerä ettei ole ollut pommisuojassa vaan palloillut taivasalla. Sairaanhoitokustannukset ovat pian nollassa.
[/quote]
Kerrohan nyt, miten paljon tätä ihan oikeasti tapahtuu ja miksi näitä tilanteita ei voi ratkaista puhumalla? Jos tämä on jotain "minun siskonserkunlangonanoppi kertoi" -mutua, niin anna olla.
[/quote] oikeasti tapahtuu? Täytyisi tehdä tieteellinen tutkimus ja selvitys asiasta. Ylläolevan kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä ja hän provokaatiollaan kehotti tarkastelemaan kriittisesti itseaiheutetun tilan käsitettä. Olen hämmästynyt siitä, mikä määrä syyllistämistä tässä ketjussa on työnnetty pitkän asiakkaille. Ihmisillä on erilaisia sairauksia, elämäntilanteita ja tarinoita. Kyllä poliisia täytyy voida arvioida kriittisesti, sillä toiminnan täytyy olla perusteltua ja voimankäytön myös eettisesti perusteltua. Paljon kritiikkiä ovat saaneet esimerkiksi poliisien käyttämät etälamauttimet. Amerikassa 18v. nuori kuoli poliisin ammuttua häntä etälamauttimella graffitin maalauksesta kiinnijäämistä paetessaan. Etälamauttimiin on menehtynyt ihmisiä myös Suomessa ja esim. Oras Tynkkynen on tuonut eduskunnassa esiin, että perinteinen neuvottelu ja keskustelu on vähentynyt ja asiakkaaseen kohdistetaan suoraan voimakeinoja. Myös Aarnion tapaus on yksi esimerkki siitä, että poliisi ei ole absoluuttinen oikeus. Se, että ap kertoi tuttavansa käyttäneen diabetes-tunnusmerkistöä, on poliisi tehnyt virheen, mikäli on nämä jättänyt huomiotta. Vihjailut ap:n ystäväpiirin laadusta on asiattomia. Ihmisillä on vapaus olla ystävä kenen kanssa haluaa ja toisen valintojen arvostelu asiatonta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:43"] Juuh, kaikki sairaat ja vammaiset vaan kyselemättä putkaan jos sattuvat kompuroimaan ihmisten ilmoilla. Samoin kaikki tupakoivat, läskit, liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat, asbestitalossa eläneet ja muutenkin itse sairautensa aiheuttaneet potkitaan ojanpohjille. Kyllä ne sieltä hyötykäyttöön tulevat, maatuvat tienpohjiksi. Hoitoa vain sellaisille, jotka eivät ole tilaansa itse aiheuttaneet. Sellaisiahan ei kylläkään ole, koska jos sattuu meteoriitti putoamaan päähän, on ollut niin typerä ettei ole ollut pommisuojassa vaan palloillut taivasalla. Sairaanhoitokustannukset ovat pian nollassa. [/quote] Kerrohan nyt, miten paljon tätä ihan oikeasti tapahtuu ja miksi näitä tilanteita ei voi ratkaista puhumalla? Jos tämä on jotain "minun siskonserkunlangonanoppi kertoi" -mutua, niin anna olla. [/quote] oikeasti tapahtuu? Täytyisi tehdä tieteellinen tutkimus ja selvitys asiasta. Ylläolevan kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä ja hän provokaatiollaan kehotti tarkastelemaan kriittisesti itseaiheutetun tilan käsitettä. Olen hämmästynyt siitä, mikä määrä syyllistämistä tässä ketjussa on työnnetty pitkän asiakkaille. Ihmisillä on erilaisia sairauksia, elämäntilanteita ja tarinoita. Kyllä poliisia täytyy voida arvioida kriittisesti, sillä toiminnan täytyy olla perusteltua ja voimankäytön myös eettisesti perusteltua. Paljon kritiikkiä ovat saaneet esimerkiksi poliisien käyttämät etälamauttimet. Amerikassa 18v. nuori kuoli poliisin ammuttua häntä etälamauttimella graffitin maalauksesta kiinnijäämistä paetessaan. Etälamauttimiin on menehtynyt ihmisiä myös Suomessa ja esim. Oras Tynkkynen on tuonut eduskunnassa esiin, että perinteinen neuvottelu ja keskustelu on vähentynyt ja asiakkaaseen kohdistetaan suoraan voimakeinoja. Myös Aarnion tapaus on yksi esimerkki siitä, että poliisi ei ole absoluuttinen oikeus. Se, että ap kertoi tuttavansa käyttäneen diabetes-tunnusmerkistöä, on poliisi tehnyt virheen, mikäli on nämä jättänyt huomiotta. Vihjailut ap:n ystäväpiirin laadusta on asiattomia. Ihmisillä on vapaus olla ystävä kenen kanssa haluaa ja toisen valintojen arvostelu asiatonta.
[/quote]
Syyllistämistä asiakkaille? Tässä ketjussa on sanottu, että
a) jos "sattumalta" joutuu tilanteeseen, jossa sinun takiasi kutsutaan poliisit, on ihan oma vika
b) jos on kyse sairaskohtauksesta, sen voi ihan asiallisesti kertoa poliisille
c) jos joku on joutunut putkaan sairauden takia, eikä tilanne selviä puhumalla ja tapahtuu jotain kamalaa, on kyse todennäköisesti inhimillisestä virheestä
d) jos tätä tapahtuu "jatkuvasti" tätä voisi hieman perustella.
Missä syyllistäminen? Mistä kohdasta olet eri mieltä?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:10"]
Totta kai se on itseaiheutettua, ei normaali ihminen päädy milloinkaan putkaan.
[/quote]
Exäni joutui tuntemattoman porukan pahoinpitelyn uhriksi. Pahoinpitely tapahtui keskellä kaupunkia ja asiasta soitti useampi henkilö hätäkeskukseen. Kun hakkaajat kuulivat että paikalle on tulossa poliisit he lähtivät paikalta pois. Paikalle tullut poliisiauto näki vain maassa makaavan, pahoinpidellyn exän ja heitti hänet väkisin poliisiauton takakonttiin ja siitä putkaan.
Exäni oli normaali ihminen, selvinpäin ja joutui pahoinpitelyn uhriksi mutta joutui silti putkaan koska "täältä on moni soittanut että on aiheutettu häiriötä".
[/quote]
Niin... tämä oli varmaankin exän versio tapahtumien kulusta... Totuus saattoi olla vähän jotain muuta.
[/quote]
Ei, vaan satuin itse olemaan exän kanssa silloin ja minä olin nimenomaan se joka poliisilta kysyi että miksi vievät selvän, pahoinpidellyn uhrin putkaan ja selitys oli juurikin että "pakko, kun on tullut niin paljon ilmoituksia häiriötilanteesta."
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:45"]
[/quote]
Exäni joutui tuntemattoman porukan pahoinpitelyn uhriksi. Pahoinpitely tapahtui keskellä kaupunkia ja asiasta soitti useampi henkilö hätäkeskukseen. Kun hakkaajat kuulivat että paikalle on tulossa poliisit he lähtivät paikalta pois. Paikalle tullut poliisiauto näki vain maassa makaavan, pahoinpidellyn exän ja heitti hänet väkisin poliisiauton takakonttiin ja siitä putkaan.
Exäni oli normaali ihminen, selvinpäin ja joutui pahoinpitelyn uhriksi mutta joutui silti putkaan koska "täältä on moni soittanut että on aiheutettu häiriötä".
[/quote]
Niin... tämä oli varmaankin exän versio tapahtumien kulusta... Totuus saattoi olla vähän jotain muuta.
[/quote]
Ei, vaan satuin itse olemaan exän kanssa silloin ja minä olin nimenomaan se joka poliisilta kysyi että miksi vievät selvän, pahoinpidellyn uhrin putkaan ja selitys oli juurikin että "pakko, kun on tullut niin paljon ilmoituksia häiriötilanteesta."
[/quote]Oho. No mitä sitten tapahtui? Kai exäsi teki rikosilmoituksen? Miten kauan hän oli putkassa? Mitä poliisilaitoksella tapahtui?
[/quote]
Tämä ei ole totta. Kerroin jo aiemmasta ketjustakin, että sairas sukulainen joutui syyttä putkaan. Ja asia ei jää tähän, ei varmasti. Mutta kyllä minäkin ennen tuomitsin. Kaikki ei vaan soita heti iltalehteen, kun oikeusmurha käy omalle kohdalleen.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:14"]
No toinen näistä kavereistani oli diabeetikko. Vaikka diabeetikolle ei alkoholi sovi, niin voisivat edes lähettää terveyskeskukseen. -ap
[/quote]
Oliko sillä diabeteksestä kertovaa ranneketta tms. mukanaan? Tiesikö poliisi diabeteksestä? Katsos kun poliisilla ei ole rekisteriä kaikista ihmisistä ja heidän sairauksistaan.
[/quote]
Nämä asiat pitää huomioida silti tuollaisessa ammatissa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:43"] Juuh, kaikki sairaat ja vammaiset vaan kyselemättä putkaan jos sattuvat kompuroimaan ihmisten ilmoilla. Samoin kaikki tupakoivat, läskit, liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat, asbestitalossa eläneet ja muutenkin itse sairautensa aiheuttaneet potkitaan ojanpohjille. Kyllä ne sieltä hyötykäyttöön tulevat, maatuvat tienpohjiksi. Hoitoa vain sellaisille, jotka eivät ole tilaansa itse aiheuttaneet. Sellaisiahan ei kylläkään ole, koska jos sattuu meteoriitti putoamaan päähän, on ollut niin typerä ettei ole ollut pommisuojassa vaan palloillut taivasalla. Sairaanhoitokustannukset ovat pian nollassa. [/quote] Kerrohan nyt, miten paljon tätä ihan oikeasti tapahtuu ja miksi näitä tilanteita ei voi ratkaista puhumalla? Jos tämä on jotain "minun siskonserkunlangonanoppi kertoi" -mutua, niin anna olla. [/quote] oikeasti tapahtuu? Täytyisi tehdä tieteellinen tutkimus ja selvitys asiasta. Ylläolevan kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä ja hän provokaatiollaan kehotti tarkastelemaan kriittisesti itseaiheutetun tilan käsitettä. Olen hämmästynyt siitä, mikä määrä syyllistämistä tässä ketjussa on työnnetty pitkän asiakkaille. Ihmisillä on erilaisia sairauksia, elämäntilanteita ja tarinoita. Kyllä poliisia täytyy voida arvioida kriittisesti, sillä toiminnan täytyy olla perusteltua ja voimankäytön myös eettisesti perusteltua. Paljon kritiikkiä ovat saaneet esimerkiksi poliisien käyttämät etälamauttimet. Amerikassa 18v. nuori kuoli poliisin ammuttua häntä etälamauttimella graffitin maalauksesta kiinnijäämistä paetessaan. Etälamauttimiin on menehtynyt ihmisiä myös Suomessa ja esim. Oras Tynkkynen on tuonut eduskunnassa esiin, että perinteinen neuvottelu ja keskustelu on vähentynyt ja asiakkaaseen kohdistetaan suoraan voimakeinoja. Myös Aarnion tapaus on yksi esimerkki siitä, että poliisi ei ole absoluuttinen oikeus. Se, että ap kertoi tuttavansa käyttäneen diabetes-tunnusmerkistöä, on poliisi tehnyt virheen, mikäli on nämä jättänyt huomiotta. Vihjailut ap:n ystäväpiirin laadusta on asiattomia. Ihmisillä on vapaus olla ystävä kenen kanssa haluaa ja toisen valintojen arvostelu asiatonta.
[/quote]
Sulla on varmaan jotain tilastotietoa Suomessa tapahtuneista etälamauttimesta johtuneista kuolemista? Itse löysin vain yhden, jossa "asiakasta" ei saatu rauhoitettua ja poliisi oli lamauttanut. 142 kiloa isoa, sekavaa miestä on tietenkin helppo puhuteltava sulle ja olisit sen rautoihin laittanut mutta poliisilla ei nyt ollut muuta vaihtoehtoa.
Kun ottaa huomioon, että näistä tapauksista on lehdessä aina juttu, on oletettavissa, että näitä tapahtuu alle kymmenen vuodessa. Kun ottaa huomioon, että alkoholi on suomalaisten työikäisten yleisin kuolinsyy ja putkaan joutuneet lähtökohtaisesti ovat kännissä, ei kuulosta mitenkään hirveän oudolta, että jotkut joskus kuolevat. Ja se että poliisi on vastuussa säilöönotetuista, on vähän sama, kuin jos sairaalaa syytettäisiin, kun sinne ihminen kuolee. Vielä paremmalla syyllä itse asiassa, kun siellä ollaan hoitoalan ammattilaisia sentään.
Eikö kukaan ole nähnyt täällä, kun
Poliisi menee tyypin perässä maijan takatilaan ja hakkaan tämän aivan paskaksi, kiinniotettu käsiraudoissa... auto vaan hytkyy
Putkissa joissa ei ole kameravalvontaa, porukalla tullaan vittuilemaan kiinniotetulle ja hakkaamaan häntä kohtiin, mihin mustelmia syntyy herkästi tai ei näy
Poliisi tulee tapahtumapaikalle, ei kysele mitään, tekee oman tulkintansa ja heittää tyypin suoraan maihin asfalttiin.
Poliisit ovat väkivaltaisia! He käyttävät väkivaltaa todella paljon tilanteissa, jotka voitaisiin puhua ja selvittää. Mutta kun pitää päästä vähän näyttämään ja purkamaan omaa aggreaan, kun mulla on tää virkamerkki...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:17"]
Juuri niin. Diabeetikolle ei alkoholi sovi. Muuta?
[/quote]
Jos ihminen ei edes itse välitä omasta terveydestään, niin miksi vitussa sellaisen terveyden pitäisi kiinnostaa ketää muutakaan?
[/quote]
Siksi, että jotkut ihmiset ovat VIRKAVASTUUSSA. Ja ovat täysin tietoisesti hakeutuneet tähän tehtävään. Aivan absurdia alkaa inisemään, että "vittu kyllä mullakin palais käämit jos mun asiakkaista olis suurin osa rikollisia".
Ne kuolleet ovat jonkun omaisia.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:36"]
[/quote]
No onhan näitä tapauksia joissa on tullut vaikka aivoverenvuoto ja sekoaa sen vuoksi ja sitten kuolee putkaan, mutta näissä tapauksissa olisi kuollut vaikka olisi viety sairaalaankin. Varsinkin jos on lisäksi kännissä tai muissa aineissa, niin tutkimuksetkaan ei oikein onnnistu.
[/quote]
Täällä tuomitaan niin kauan kun ei ole oma läheinen, jolle tapahtuu jotain tuollaista. Sitten vasta alkaa ymmärrys, jos niin käy. Ihmiset ovat aina niin varmoja ja tietävät kaiken. Eivät ajattele yhtään miltä omaisesta tuntuu surra kuollutta ja sen lisäks kestää se leima, joka annetaan taholta, jotka eivät mitään mistään tiedä.
[/quote]
[/quote]
Joo, ihan sairasta ajatella ettei normaali ihminen voi päätyä putkaan. Aika helpostikin voi, jos olosuhteet sattuvat näyttämään sopivasti joltakin.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:56"]
Eikö kukaan ole nähnyt täällä, kun Poliisi menee tyypin perässä maijan takatilaan ja hakkaan tämän aivan paskaksi, kiinniotettu käsiraudoissa... auto vaan hytkyy Putkissa joissa ei ole kameravalvontaa, porukalla tullaan vittuilemaan kiinniotetulle ja hakkaamaan häntä kohtiin, mihin mustelmia syntyy herkästi tai ei näy Poliisi tulee tapahtumapaikalle, ei kysele mitään, tekee oman tulkintansa ja heittää tyypin suoraan maihin asfalttiin. Poliisit ovat väkivaltaisia! He käyttävät väkivaltaa todella paljon tilanteissa, jotka voitaisiin puhua ja selvittää. Mutta kun pitää päästä vähän näyttämään ja purkamaan omaa aggreaan, kun mulla on tää virkamerkki...
[/quote]
Juu, monta kertaa olen nähnyt. Elokuvissa.
Lopullinen vastuu aikuisella ihmisellä itsestään ei ole poliisilla, vaan ihan itsellään. Poliisien on aika vaikea sanoa milloin tilanne vaatii lääkäriä ja milloin vain pään selviämistä.
Miten te känniääliöiden puolustajat ratkaisisitte tämän? Kaikki tolkuttomaan kuntoon juoneet viedään terveystarkastukseen, selvitetään sairaudet, sitten poliisiautolla kotiin ja vielä peitellään sänkyyn? Olisitteko myös valmiita maksamaan tästä johtuvat törkeät verokovennukset? Veikkaisin että suurin osa ihmisistä ei.
Ärsyttää nää idiootit, jotka vie kaiken vastuun ihmiseltä itseltään pois ja sysää sen muille. Kaikki itsensä vahingoittaminen on loppujen lopuksi oma päätös, ja aikuisten tulisi ymmärtää että teoistaan on kannettava myös vastuu.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:23"]
Että ihmiset sitten voivat suhtautua poliiseihin niin eri tavalla.
Sukulaisista eräs on ollut poliisin kanssa tekemisissä useita kertoja. Sukujuhlissa häntä aina näemme.
Kerran tuli puheeksi että alakouluikäisten lastemme suosikkiohjelma teeveessä on Poliisit. Tämä sukulainen oli kauhuissaan, että kuinka kukaan voi katsoa sellaisten paskalakkien elämää telkkarista. Hän saa poliiseista ihottumaa kuulemma, näkee heidät jonain ihme vastapuolen pelureina.
Olin ihan että aijaa jaa. Koska kun minä katson sitä ohjelmaa, niin ihmettelen miten ne oikein PYSTYY pitämään pokkansa kun 99% asiakkaista aivan täysiä känniääliöitä ja huumehörhöjä. Itsestäni ei olisi siihen työhön, en vaan pystyisi ottamaan jotain huumehaahua edes puolivakavasti, kuten poliisit joutuvat tekemään.
Multa palais käämit ASAP.
[/quote]
Niinhän niiltä poliiseilta palaakin. Todellisuus on hieman erilaista mitä telkkarissa. Jos satut olemaan se henkilö kenen takia poliisit on soitettu saat paskaa kohtelua. Mikään laki ei päde siinä vaiheessa kun poliisi tulee paikalle. He tekevät juuri niin kuin itse haluavat, vaikka hakkaavat sinut pampulla. Kohtelu on ihan toisenlaista kun soitat vaikka kiusaksi poliisit naapurin ovelle.
[/quote]
Voisiko ongelma olla tuossa "jos satut olemaan se henkilö kenen takia poliisit on soitettu" -kohdassa?
[/quote]
Mun takia ei ole kertaakaan soitettu poliisia, ja olen hyvin lainkuuliainen kansalainen. Silti ihmetyttää monen sokea ja sinisilmäinen luottamus poliisia ja poliisin toimintaa kohtaan. Totta on, että Suomessa asiat on hyvällä mallilla ja poliisi on aika luotettava. Mut älkää nyt kuvitelko ettei siihenkin ammattikuntaan mahdu kaikenlaisia mätämunia. Meillä on raiskaajapoliisi, ja se, joka nauhalla uhkaa järjestää jonku hakattavaksi, on urkittu luvatta Mika Myllylän tietoja ja on Aarnio.... Ja tuo vain aivan minimaalinen osa sii mitä viime aikoina on tullut esiin. Kyllä kannattaa vähän miettiä asioita. Ei kaikki poliisit ole mitään oikeudenpalvelijoita.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:10"]
Lopullinen vastuu aikuisella ihmisellä itsestään ei ole poliisilla, vaan ihan itsellään.
[/quote]
Kyllä, paitsi silloin jos poliisi on ottanut ihmisen kiinni ja tällä tavoin estänyt häntä esim. hakeutumasta hoitoon/ottamasta lääkkeitään, vastuu on poliisilla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:13"]
Sukulaisista eräs on ollut poliisin kanssa tekemisissä useita kertoja. Sukujuhlissa häntä aina näemme.
Kerran tuli puheeksi että alakouluikäisten lastemme suosikkiohjelma teeveessä on Poliisit. Tämä sukulainen oli kauhuissaan, että kuinka kukaan voi katsoa sellaisten paskalakkien elämää telkkarista. Hän saa poliiseista ihottumaa kuulemma, näkee heidät jonain ihme vastapuolen pelureina.
Olin ihan että aijaa jaa. Koska kun minä katson sitä ohjelmaa, niin ihmettelen miten ne oikein PYSTYY pitämään pokkansa kun 99% asiakkaista aivan täysiä känniääliöitä ja huumehörhöjä. Itsestäni ei olisi siihen työhön, en vaan pystyisi ottamaan jotain huumehaahua edes puolivakavasti, kuten poliisit joutuvat tekemään.
[/quote]
Niinhän niiltä poliiseilta palaakin. Todellisuus on hieman erilaista mitä telkkarissa. Jos satut olemaan se henkilö kenen takia poliisit on soitettu saat paskaa kohtelua. Mikään laki ei päde siinä vaiheessa kun poliisi tulee paikalle. He tekevät juuri niin kuin itse haluavat, vaikka hakkaavat sinut pampulla. Kohtelu on ihan toisenlaista kun soitat vaikka kiusaksi poliisit naapurin ovelle.
[/quote]
Voisiko ongelma olla tuossa "jos satut olemaan se henkilö kenen takia poliisit on soitettu" -kohdassa?
[/quote]
Mun takia ei ole kertaakaan soitettu poliisia, ja olen hyvin lainkuuliainen kansalainen. Silti ihmetyttää monen sokea ja sinisilmäinen luottamus poliisia ja poliisin toimintaa kohtaan. Totta on, että Suomessa asiat on hyvällä mallilla ja poliisi on aika luotettava. Mut älkää nyt kuvitelko ettei siihenkin ammattikuntaan mahdu kaikenlaisia mätämunia. Meillä on raiskaajapoliisi, ja se, joka nauhalla uhkaa järjestää jonku hakattavaksi, on urkittu luvatta Mika Myllylän tietoja ja on Aarnio.... Ja tuo vain aivan minimaalinen osa sii mitä viime aikoina on tullut esiin. Kyllä kannattaa vähän miettiä asioita. Ei kaikki poliisit ole mitään oikeudenpalvelijoita.
[/quote]
Poliisit jos jotkut osaa peitellä omia jälkiään.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei varmasti olekaan. Mutta eihän se tarkoita sitä, etteikö homma pääsääntöisesti toimisi hyvin ja ettei poliisikin tekisi joskus ihan vain inhimillisiä virheitä. Suurin osa asioista ihan varmasti selviää ihan vain puhumalla. Tämä "poliisit ovat mielivaltaisia natseja"-asenne ei auta yhtään ketään.
Aika hyviä asenteita. Ei kuolema ja varsinkaan putkakuolema ole koskaan ihan toisarvoinen asia. Kyllä tuollaiset uutiset mietityttään ainakin minua ap:n lisäksi.
Olen känniääliö. Mikään, mikä tapahtuu kun olen humalassa ei ole oma vikani. Kyttä on natsipaska, paitsi silloin kun minä satun tarvitsemaan apua. Minulla on (laita tähän sairaus/lääkitys), jolloin saatan olla hengenvaarassa alkoholia ottaessani. Jos kuolen kännissä putkaan, omaiset/kaverit pitävät huolen että minussa ei ole mitään syytä vaan poliisi aiheutti kuolemani.
Känniääliö-korttini kaipaa vielä hiomista mutta kyllä se terävin kärki on jo nähtävissä. Idiootin vastuuvapautus.