Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mintun tai persikan värinen häämekko

Vierailija
21.06.2015 |

En halua tavallista valkoista mekkoa, ja olen miettinyt mintun tai persikan väristä. Vaaleina sävyinä, ei siis mitään räikeää. Kumpi teidän mielestä kuulostaisi paremmalta? Minulla on vaaleat hiukset ja todella vaalea iho ja siniset silmät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu

Vierailija
2/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmen harmaa, utuinen sävy tai vaalea viileä roosa. Nuo ehdottamasi miellän tummemman ihmisen väreiksi, tai sävysthän se olisi kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikka korostaa silmien sinisyyttä koska oranssi on sinisen vastaväri.

Vierailija
4/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin nopeasti näitä aloituksia ja luin vahingossa eka tän otsikon väärin. Luin että "mintun tai terskan värinen häämekko". Piti vähä aikaa miettiä et hetkinen.... Kunnes luin uudestaan :D itteä alko naurattaan, johtuu varmaan osakseen väsymyksestä.... Mutta joo, vastaan kysymykseen minttu vai PERSIKKA niin ehdottomasti minttu :)

Vierailija
6/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintunvärinen kuulostaa kivemmalta, mutta tulee mieleen että se voisi näyttää vähän lapselliselta ainakin jos mekko on sellainen perinteinen kermakakkumekko. Tosin sen voisi varmasti välttää oikeilla asusteilla ja mekon sävyyn tyylikkäästi sopivilla kukilla.

Vierailija
7/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aivan ihana mintun värinen mekko omissa talvihäissäni. Persikka vois sopia paremmin kesään. <3

Vierailija
8/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikka ehdottomasti!

Vierailija
9/9 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:40"]

Hennon persikka

Kuvahaut:

persikka https://www.google.fi/search?hl=fi&tbm=isch&q=peach+wedding+dress&ei=vCCHVZi0NIybsAGO_rPgBg

minttu https://www.google.fi/search?q=pech+wedding+dress&hl=fi&tbm=isch&gbv=2&sei=CiCHVebtLMmasgHF6bmgAg#hl=fi&tbm=isch&q=mint+wedding+dress

[/quote]

Molemmissa on upeita ja hienon värisiä mekkoja, mutta mintunväriset on mun mielestä raikkaampia ja kauniimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan