Mää NIIN synnytän ens yönä
Muuten en enää ala. Hänen kuninkaallinen korkeutensa tulee ulos vaikka pakolla. EN JAKSA OLLA ENÄÄ RASKAANA!!!!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Käypä kurkkaamassa persvakoasi. Jos siellä on semmoinen purppuranvärinen viiva, sä synnytät pian. Jos ei, et todennäköisesti synnytä. Mä kyttäilin sitä viivaa vähän yli vuosi sitten, mutta unohdin sen muutamaksi päiväksi. Mies sanoi kyllä, että synnytyksessä se oikein loisti sieltä. [/quote] Miten kykenit näkemään perseeseesi viimeisilläsi raskaana? [/quote] We have this thing called peili. [/quote] En ole koskaan ymmärtänyt että mitä hienoa on tunkea tekstiin englanninkielisiä fraaseja/sanoja.
[/quote]
En mäkään, siksi sitä käytinkin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:02"]Mulla 39+5. Voisko joku sanoo, lähteekö purppuraviiva siis peräaukosta vai onko ikään kuin selän puolella vaon jatkoa??
Oon kanssa hiton kypsä..
[/quote]
Musta se lähtee reiästä ylöspäi eli selkää kohti..
Halleluja, just oli ensimmäinen astetta kivuliaampi supistus! AP
Sulla on kuule vielä hyvät oltavat, kun ei ole helteitä! Ja vasta kaksi päivää mennyt yli. Varaudu vielä kahteen viikkoon, niin et pety.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:05"]Halleluja, just oli ensimmäinen astetta kivuliaampi supistus! AP
[/quote]
Ja toinen melkeen heti perään! Kyllä autto olla äkäsenä. AP
Nyt olisi siis viimeiset hetket nauttia sinusta...
t. raskausfetissimies
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:51"]Mikä viikko? :)
[/quote]
40+2. AP
[/quote]
Paikoin ne antaa mennä reilusti 2vko yli.. mulla käynnistettiin yks rv42, spontaanisti käynnistyneet menneet n. vkon yli.. tässä raskaudessa tullu jo limatulppa, mutta aion synnyttää vasta elokuussa :) oli jo rv28 auki, mutta normaaliahan se monisynnyttäjällä onkin..
Edellisessä raskaudessa tuli yön säännöllisiä supistuksia 5min välein, mutta ku nousin ylös, supistukset loppu.. käynnistivät rv40+0..
Onko sulla aiempia lapsia? Millä viikoilla syntyivät? Kauanko synnytys kesti?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:19"]Onko sulla aiempia lapsia? Millä viikoilla syntyivät? Kauanko synnytys kesti?
[/quote]
Esikoinen syntyi 10 vuotta sitten viikolla 38. 10h kesti. Nopea suoritus oli ensisynnyttäjältä. AP
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:19"]Onko sulla aiempia lapsia? Millä viikoilla syntyivät? Kauanko synnytys kesti?
[/quote]
Esikoinen syntyi 10 vuotta sitten viikolla 38. 10h kesti. Nopea suoritus oli ensisynnyttäjältä. AP
[/quote]
Olet siis ilmeisesti iäkkäämpi synnyttäjä?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:19"]Onko sulla aiempia lapsia? Millä viikoilla syntyivät? Kauanko synnytys kesti?
[/quote]
[/quote]
Olet siis ilmeisesti iäkkäämpi synnyttäjä?
[/quote]
Ehei - tai en erityisen iäkäs, hieman alle 30. AP
Loppuiko supistukset? Terkuin yks rv33+0 ja alkaa jo vähän jännittää..
Toivottavasti pääset nyt synnyttämään =)
Mulla synyi puoltoista viikkoa sitten kolmas lapseni, rv40+4.
Tein tänne aloituksen tiistai-iltana ku ärsytti miten peräaukkoa vihloi, sitä meni noin tunti ja Alkoi tulemaan kipeitä supistuksia...
Siitä ekasta supistuksesta meni 6h ja oli auva sylissä =D
Enkä ole vielä kertaakaan toivonut että olisi vielä edes yhden yän mahassa, enemmän vaivaa se siellä aiheutta kuin täällä ulkopuolella.. nyt voin edes yrittää vaikuttaa vauvan rytmin, sen sijaan että se bilettää yön läpi ja potkii ja pitää minut hereillä =D
Tsemppiä synnytykseen!
Voi että, olisin niin onnellinen, jos olisin itse samassa tilanteessa!
No ei loppunu! Arvatkaapas vaan missä oon! No ettepä arvaa niin kerron - synnärillä oon! Tuli hieman actionia. AP
Onnea matkaan ap! Toivottavasti pian syntyy.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:15"]No ei loppunu! Arvatkaapas vaan missä oon! No ettepä arvaa niin kerron - synnärillä oon! Tuli hieman actionia. AP
[/quote]
Ootko saanu ilokaasua? :DD
Kerro sitte ku synty!!! Ihanaaa vauvojaaaaaa
Sitku se vauva rääkyy siinä monetta yötä toivot että se painuis sinne mahaan takaisin, edes yhes yöks :D