Mää NIIN synnytän ens yönä
Muuten en enää ala. Hänen kuninkaallinen korkeutensa tulee ulos vaikka pakolla. EN JAKSA OLLA ENÄÄ RASKAANA!!!!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:51"]Mikä viikko? :)
[/quote]
40+2. AP
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Käypä kurkkaamassa persvakoasi. Jos siellä on semmoinen purppuranvärinen viiva, sä synnytät pian. Jos ei, et todennäköisesti synnytä. Mä kyttäilin sitä viivaa vähän yli vuosi sitten, mutta unohdin sen muutamaksi päiväksi. Mies sanoi kyllä, että synnytyksessä se oikein loisti sieltä.
[/quote]
Kävisin mutta en millään jaksa nousta sohvalta :( AP
Mulla viikko 37. Oon siis 2. Oon kuullut tosta purppuraviivasta, mutta en käsitä miten sen voi nähdä :D tai siis peilin kautta varmaankin, mutten taivu, ja etukautta maha tiellä :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:36"]Muuten en enää ala. Hänen kuninkaallinen korkeutensa tulee ulos vaikka pakolla. EN JAKSA OLLA ENÄÄ RASKAANA!!!!
[/quote]
Sitku supistukset alkaa toivot että ne loppuis ja vauva olis viel pari päivää siellä (tai sektioo) :D onnea koitokeen jokatapauksessa :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Käypä kurkkaamassa persvakoasi. Jos siellä on semmoinen purppuranvärinen viiva, sä synnytät pian. Jos ei, et todennäköisesti synnytä. Mä kyttäilin sitä viivaa vähän yli vuosi sitten, mutta unohdin sen muutamaksi päiväksi. Mies sanoi kyllä, että synnytyksessä se oikein loisti sieltä.
[/quote]
Miten kykenit näkemään perseeseesi viimeisilläsi raskaana?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Yyyhh.
En kyllä enää itse haluaisi olla tilanteessasi.
Onneksi, onneksi en etukäteen tiennyt miten helvettiä synnytys on. Sori vaan.
[/quote]
Minä tiedän jo etukäteen. Siltikään en malta oottaa. AP
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Yyyhh.
[/quote]
mulla ainakin jo 3 synnytys mitä innolla odotan :)
2
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:55"]Mulla viikko 37. Oon siis 2. Oon kuullut tosta purppuraviivasta, mutta en käsitä miten sen voi nähdä :D tai siis peilin kautta varmaankin, mutten taivu, ja etukautta maha tiellä :D
[/quote]
Pyllistä miehelle :D mut tosissaan se purppura viiva tulee näkyviin vasta ku synnytys on käynnissä ja sitä tahtia pitäis kasvaa ku monta senttä olet auki. Eli tuskinpa näkyy mitään jos ei ole äksöniä päällä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Käypä kurkkaamassa persvakoasi. Jos siellä on semmoinen purppuranvärinen viiva, sä synnytät pian. Jos ei, et todennäköisesti synnytä. Mä kyttäilin sitä viivaa vähän yli vuosi sitten, mutta unohdin sen muutamaksi päiväksi. Mies sanoi kyllä, että synnytyksessä se oikein loisti sieltä. [/quote] Miten kykenit näkemään perseeseesi viimeisilläsi raskaana?
[/quote]
We have this thing called peili.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:56"]Laura?
[/quote]
Eeeei... Joku toinenki ilmeisesti kärsii yhdessä mun kans! AP
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:55"]Mulla viikko 37. Oon siis 2. Oon kuullut tosta purppuraviivasta, mutta en käsitä miten sen voi nähdä :D tai siis peilin kautta varmaankin, mutten taivu, ja etukautta maha tiellä :D [/quote] Pyllistä miehelle :D mut tosissaan se purppura viiva tulee näkyviin vasta ku synnytys on käynnissä ja sitä tahtia pitäis kasvaa ku monta senttä olet auki. Eli tuskinpa näkyy mitään jos ei ole äksöniä päällä.
[/quote]
Mulle kehuttiin, että se näkyisi jo ennen supistusten alkamista. En kyllä tiedä, olisiko mulla näkynyt sitä siinäkään tapauksessa, koska mulla alkoi synnytys kalvojen puhkeamisella.
Kyllä se sieltä varmaan tulee pian, varsinkin jos tuntuu kuin istuisi keilapallon päällä, tai no kovan greipin. Itse en aikoinaan tiennyt että se johtuu siitä että lapsi on kiinnittynyt alas ja tulee ihan just, kuvittelin että menee vielä monta viikkoa ja olin paniikissa että en pääse kohta enää kävelemään ollenkaan. Lapsi syntyikin 3 viikkoa etuajassa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:59"]Onko supistellu?
[/quote]
Viimeset 27 päivää. Mutta ei tarpeeksi kovasti vielä. Tänään alko tulemaan limatulppaa. Toivoa siis on. AP
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:53"]Käypä kurkkaamassa persvakoasi. Jos siellä on semmoinen purppuranvärinen viiva, sä synnytät pian. Jos ei, et todennäköisesti synnytä. Mä kyttäilin sitä viivaa vähän yli vuosi sitten, mutta unohdin sen muutamaksi päiväksi. Mies sanoi kyllä, että synnytyksessä se oikein loisti sieltä. [/quote] Miten kykenit näkemään perseeseesi viimeisilläsi raskaana?
[/quote]
We have this thing called peili.
[/quote]
En ole koskaan ymmärtänyt että mitä hienoa on tunkea tekstiin englanninkielisiä fraaseja/sanoja.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:59"]Sini??
[/quote]
Eeeei... Meitä on siis kolmaski! AP
Mulla 39+5. Voisko joku sanoo, lähteekö purppuraviiva siis peräaukosta vai onko ikään kuin selän puolella vaon jatkoa??
Oon kanssa hiton kypsä..
Yyyhh.