vieraissa luvalla
Olen parisuhteessa oleva yli kolmikymppinen mies ja meillä nainen käy silloin tällöin vieraissa. Itse en pahastu moisesta koska hän rehellisesti kertoo minulle menonsa ja molemmat nautimme tästä tilanteesta. Saan häneltä huomiota yhtä paljon kuin aina ennenkin ja vieraissa käyminen on vain syventänyt omaa suhdettamme. Rakastamme toisiamme, mutta seksielämämme on vaan hieman toisenlaista. Itse en koe tarvetta käydä vieraissa vaan saan nautinnon siitä kun naiseni nauttii. Kysyisinkin että onko muita joilla on samanlainen tilanne? ihan vaan mielenkiinnosta. Enkä jaksa noteerata minkäänlaisia moralistisia tuomioita vastauksena. Ja jos joku tuntee siihen tarvetta niin kehoitan tutkimaan raamattua jossa joku puhui siitä kuinka on vain yksi joka saa tuomita...mutta totta puhuen. Asialliset vastaukset ovat tervetulleita.
Kommentit (29)
Käyttäjä35695 kirjoitti:
Vaimoni sanoi taannoin, että haluaisin naida myös muiden kanssa. Se kiihotti minua valtavasti, ja hän se huomasi. Nyt hän käy vieraissa luvan kanssa, ennen hän kävi salaa. On kiihottavaa katsella, kun hän seksikkäästi pukeutuu ja näyttävästi meikkaa lähtiessään iskemään panokavereita ravintolaan tai laivaristeilylle-
Huomioita ajastamme: heikkoa on ollut munansaanti viimeaikoina vaimollasi koska ns. porauslauttatoimintaa ei ole Suomessa tapahtunut vuonna 2020.
-> mene pois trolli.
Tämä on jo kolmas ketjusi 1,5h sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Usein kyseessä on hiljainen hyväksyntä. Tällaiset kyllä usein syö miestä (tai naista). Ainakin minussa on syvä tarve olla kiltti. Kun vaimo ekakerran tunnusti käynneensä vieraissa niin heti olin " antamassa anteeksi" . Paljolti varmaan siksi, etten halunnut kriisiä. Myöhemmin syrjähypyistä riideltiin, mutta lopulta olen hyväksynyt kokonaisuuden. Ehkä vaimolla noita vieläkin on, ehkei.
Tunnustaminen vaimoltasi oli hyvä juttu, ettei salannut asiaa. Kuitenkin hän petti sinua, koska ette olleet sopineet asiasta. Olet liian kiltti, aseta naiselle rajat tai hän jatkaa pettämistään. Yritä kaivaa luolamies äijää itsestäsi esiin, ja ota vaimosi säännöllisesti rajusti. Housut alas, mekko ylös, painat takaapäin lujaa peppuun ja tukistat letistä samalla. Ja jos ei muu auta, niin käy itse panemassa jotain muuta muijaa. Vaimosi arvostaa sinua kun huomaa, ettet ole tossukka vaan sinulla on vientiä.
Kysymys vieraita harrastaville pariskunnille.
Pystyisittekö lopettamaan joskus ne kimpat, vaimon tai miehen jakamiset yms ja naimaan vain kahdestaan, vai onko niistä tullut pakkomielle jota ilman ei voi enää elää?
Itseäni siis kiinnostaa ajatuksena erilaiset kuviot, mutta pitäisin omalla kohdalla tärkeänä, että ne pystyisi lopettamaan halutessaan ajallaan ja keskittymään vain omaan puolisoon.
Tulin tänne vain seuraamaan yksinpuheluasi, älä anna minun häiritä.
Jatka, ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, että ei parisuhteen ulkopuolista seksiä oikein voi tuomita. Perusteluita on aina vaan kaksi:
1. Se vaan tuntuu niin pahalta
2. Sukupuolitautien riski kasvaaEnsimmäinen johtuu juuri kulttuuritekijöistä, opituista tavoista ja moraalista. Toinen on käytännön asia, jonka voi ratkaista kortsulla.
Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen kirjoitus!
Ei se aina noin yksioikoista ole. Nainenhan pystyy tyydyttämään kerralla vaikka futisjoukkueellisen miehiä, harva mies taitoluistelu joukkuetta. Tietynlainen omistamisen halu on aivan normaalia. Ihmisillä on luonnollisia pelkoja siitä, että jos toinen paneskelee muiden kanssa, niin hän saattaa rakastua johonkin niistä, ja toinen jää yksin. Seksi on harvoin täydellisen tunteetonta. Joillakin nuo jutut toimivat enkä tuomitse, itseänikin kiinnostaisi. Tulevaisuus mietityttää eniten, kai se, että tarvitseeko parisuhde välttämättä niitä muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku pukeutuu vaimon sukkahousuihinkin varmasti sillä aikaa ja syö koirankupista. Minä olen sen verran ainakin panostanut omaan vaimooni, että en viitsi sitä ihan kaikille lainata. Vanha sanontakin sanoo " ettei mikään lainassa parane" .
Kiinnostaisi muuten tietää lainaatko myös autoasi tarpeen tullen ? tai kesämökkiä? Mä voin ottaa vaikka heinäkuun viikonloput.tosimies33
Vaimosi on täysivaltainen henkilö, autosi ja kesämökkisi eivät ole.
Tuskin niillä on seksuaalisia halujakaan.
Vierailija kirjoitti:
no näitähän nämä nyky suhteet..ei vaan voi enää suhde sanaa käyttää..ainakaan mun mielestä..
Ennen oli parempi, kun käytiin salaa vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin meidät on opetettu ajattelemaan. Aivopesty, opetettu, muokattu. Mutta minä nään asian niin että suurinta rakkautta on antaa toisen olla mahdollisimman vapaa. Ei taida olla ihminen olla luonnostaan yksiavioinen. En väitä, aavistelen...
Se kai riippuu paljolti ympäröivän yhteiskunnan asettamista moraalisäännöistä. Onhan äärimuslimien tapa suhtautua naiseen ja sitten on moniavioisia kulttuureja ollut historian sivu. En tiedä edustaako omat ajatelmat jotain äärilaitaa, mutta olen ainakin tiedostaen koittanut asettaa omat rajat. En paheksu muslimeja, mutta minusta heidän kulttuurissaan on ehkä turhan tiukat rajat naisille. Toivottavasti olen ymmärtänyt väärin.
Tunnen vaan että se muotti mihin mua on istutettu, ei sovi. En näe omistamisotetta rakkautena sen enempää. Pidän sitä jopa rakkauden vastaisena. Vieläkö puolet avioliitoista päätyy eroon? Ehkei muotti olekaan niin toimiva.
Todennäköisesti olen väärässä ja yhtä onneton tulevaisuus edessä kuin muillakin, mutta seuraan sydäntäni. Haluan rakkaalleni hyvän ja ihmisarvoisen elämän olemalla silläkin tavalla vapaa. Nähtäväksi jää..Ajatusmaailma on omani, ei yleisesti hyväksytty.
Esim. Iranissa on saanut tehdä mitä haluaa, kunhan on mennyt sääntöjen mukaan neitsyenä naimisiin.
Ottaa eron, pitää rakastajia.
Ainakin ennen vanhaan, ennen vallankumousta.
Vaimoni sanoi taannoin, että haluaisin naida myös muiden kanssa. Se kiihotti minua valtavasti, ja hän se huomasi. Nyt hän käy vieraissa luvan kanssa, ennen hän kävi salaa. On kiihottavaa katsella, kun hän seksikkäästi pukeutuu ja näyttävästi meikkaa lähtiessään iskemään panokavereita ravintolaan tai laivaristeilylle-