Mitä poliisissa tapahtuu? - Turvauhka: Valvontaa ja turvatarkastuksia lisätty. Panssariauto Pasilan aseman edessä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008601985.html
Tehostettua valvontaa lisätty useissa osastoissa. Mikäköhän on syynä?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikovat kuulemma lyödä niitä pollareita, jotka eivät osaa lukea, ABC-kirialla päähän, kuin Kiven 7 veljeksessä.
Sua pitäis kun et osaa kirjoittaa.
Ei kai tuossa paljon väärin mennyt. Tosin kirja, johon tuossa viitattiin kirjoitetaan Abckiria.
Et ole tainnut kuullakaan moisesta.
Mielessä häivähtää että kuulostaa joltain elokuvalta, mutta tulikin katsottua eilen illalla DVD:ltä Likainen Harry leffa :D
Koskeeko uhka myös lääkäreitä ja hoitajia?
Vartijoita niin helvt..
Näytös jotta lisätään määrärahoja.
Ei vaan, oisko jotain jengijuttuja, uhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan joku poispotkittu poliisi pistänyt uhkauksen sisään? Niitähän on viime aikoina saanut kenkää ihan urakalla. Olivat kuuluneet johonkin rasistiseen someryhmään whatsapissa -> lopputili.
Juuri näinhän Suomessa aina toimitaan. Eikun...
Hybridivaikuttamista. Saadaan maahan lisää sekoilua.
Kaikki tuki poliiseille sekä heidän lapsille, vaimoille, äideille, isille, sisaruksille ja muille läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten tälläkin palstalla naureskeltiin, kun joku kertoi Ruotsistanin ongelmista. No, nyt niitä ghettogangstereita on saapunut Suomeen uhkailemaan poliisia.
Lähetetään toimittaja Maria Pettersson paikalle niin eiköhän ongelmat katoa. Kuten hänen juttunsa koskien Malmön ongelmia - Marian mielestä niitä ei ole😂
Veli Aarnio vapatui ja mopopojat villyyntyi heti, kostonkierre.
Järjestäytyneet rikolliset oli pärräpojat ois uutisten mukaan uhkailujen takana. Nyt pääsee Jartsa rauhassa kaivelee kukkaouskista rahasäkit, kun ex-virkaveljet keskittyy toistensa suojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuki poliiseille sekä heidän lapsille, vaimoille, äideille, isille, sisaruksille ja muille läheisille.
♥️
Suomen poliiseille sekä heidän läheisilleen lähetän myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Nähneet vihreitä pikku-ukkoja.
:D
Puoli Suomea on uhan alla. Muka Pasilasta Tampereelle, Ouluun ja Itä-Suomeen saakka.
Jaa muka että ihan ruotsalaiset asialla? Enpä oikein usko. Koronasta päästiin, uusi pelottelu taas päällä. Kansa saadaan pysymään kauhun tasapainossa. Pelkurit pelkää, minä en.
Mitä veikkaatte? Mikä on seuraava pelko-operaatio?
Yle, Tv1, uutiset klo 20.30: haastateltava oli Ylen rikostoimittaja Päivi Happonen. Ihan Päivin ilmaisuun kuuluvaa puheen rytmiä ja painotusta, ei mitään hätää tai paniikkia hänellä. Olen Päivin kanssa aikoinaan Tampereella (n 30 v sitten) jutellut esim. kuntosalilla, ja ihan samalla tavalla puhui jo silloin. Älkää siis huolestuko turhasta. Itse asia tässä on tärkein.
Savolaistaustaiset ry kirjoitti:
Yle, Tv1, uutiset klo 20.30: haastateltava oli Ylen rikostoimittaja Päivi Happonen. Ihan Päivin ilmaisuun kuuluvaa puheen rytmiä ja painotusta, ei mitään hätää tai paniikkia hänellä. Olen Päivin kanssa aikoinaan Tampereella (n 30 v sitten) jutellut esim. kuntosalilla, ja ihan samalla tavalla puhui jo silloin. Älkää siis huolestuko turhasta. Itse asia tässä on tärkein.
Mä en saa tuosta Happosen puheesta mitenkään paniikinomaista :D Ihmiset sattuvat puhumaan eri vauhdilla ja itse ymmärsin Päivin pointit.
Savolaistaustaiset ry kirjoitti:
No kuntosalilla tuollaisen puhumisen edes jotenkin ymmärtäisikin. :D
Olisikohan joku poispotkittu poliisi pistänyt uhkauksen sisään? Niitähän on viime aikoina saanut kenkää ihan urakalla. Olivat kuuluneet johonkin rasistiseen someryhmään whatsapissa -> lopputili.