Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä poliisissa tapahtuu? - Turvauhka: Valvontaa ja turvatarkastuksia lisätty. Panssariauto Pasilan aseman edessä.

Vierailija
10.02.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008601985.html

Tehostettua valvontaa lisätty useissa osastoissa. Mikäköhän on syynä?

Kommentit (230)

Vierailija
61/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan joku poispotkittu poliisi pistänyt uhkauksen sisään? Niitähän on viime aikoina saanut kenkää ihan urakalla. Olivat kuuluneet johonkin rasistiseen someryhmään whatsapissa -> lopputili.

Vierailija
62/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikovat kuulemma lyödä niitä pollareita, jotka eivät osaa lukea, ABC-kirialla päähän, kuin Kiven 7 veljeksessä.

Sua pitäis kun et osaa kirjoittaa.

Ei kai tuossa paljon väärin mennyt. Tosin kirja, johon tuossa viitattiin kirjoitetaan Abckiria.

Et ole tainnut kuullakaan moisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännikapinallisten jatkot

Vierailija
64/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä häivähtää että kuulostaa joltain elokuvalta, mutta tulikin katsottua eilen illalla DVD:ltä Likainen Harry leffa :D

Vierailija
65/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko uhka myös lääkäreitä ja hoitajia?

Vartijoita niin helvt..

Vierailija
66/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytös jotta lisätään määrärahoja.

Ei vaan, oisko jotain jengijuttuja, uhkauksia.

Vierailija
67/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan joku poispotkittu poliisi pistänyt uhkauksen sisään? Niitähän on viime aikoina saanut kenkää ihan urakalla. Olivat kuuluneet johonkin rasistiseen someryhmään whatsapissa -> lopputili.

Juuri näinhän Suomessa aina toimitaan. Eikun...

Vierailija
68/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridivaikuttamista. Saadaan maahan lisää sekoilua.

Vierailija
69/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuki poliiseille sekä heidän lapsille, vaimoille, äideille, isille, sisaruksille ja muille läheisille.

Vierailija
70/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten tälläkin palstalla naureskeltiin, kun joku kertoi Ruotsistanin ongelmista. No, nyt niitä ghettogangstereita on saapunut Suomeen uhkailemaan poliisia.

Lähetetään toimittaja Maria Pettersson paikalle niin eiköhän ongelmat katoa. Kuten hänen juttunsa koskien Malmön ongelmia - Marian mielestä niitä ei ole😂

Vierailija
71/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli Aarnio vapatui ja mopopojat villyyntyi heti, kostonkierre.

Vierailija
72/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäytyneet rikolliset oli pärräpojat ois uutisten mukaan uhkailujen takana. Nyt pääsee Jartsa rauhassa kaivelee kukkaouskista rahasäkit, kun ex-virkaveljet keskittyy toistensa suojeluun.

Vierailija
73/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuki poliiseille sekä heidän lapsille, vaimoille, äideille, isille, sisaruksille ja muille läheisille.

♥️

Vierailija
74/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muiden meset pois.

Vierailija
75/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen poliiseille sekä heidän läheisilleen lähetän myötätuntoa.

Vierailija
76/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähneet vihreitä pikku-ukkoja.

Vierailija
77/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähneet vihreitä pikku-ukkoja.

:D

Puoli Suomea on uhan alla. Muka Pasilasta Tampereelle, Ouluun ja Itä-Suomeen saakka.

Jaa muka että ihan ruotsalaiset asialla? Enpä oikein usko. Koronasta päästiin, uusi pelottelu taas päällä. Kansa saadaan pysymään kauhun tasapainossa. Pelkurit pelkää, minä en.

Mitä veikkaatte? Mikä on seuraava pelko-operaatio?

Vierailija
78/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle, Tv1, uutiset klo 20.30: haastateltava oli Ylen rikostoimittaja Päivi Happonen. Ihan Päivin ilmaisuun kuuluvaa puheen rytmiä ja painotusta, ei mitään hätää tai paniikkia hänellä. Olen Päivin kanssa aikoinaan Tampereella (n 30 v sitten) jutellut esim. kuntosalilla, ja ihan samalla tavalla puhui jo silloin. Älkää siis huolestuko turhasta. Itse asia tässä on tärkein.

Vierailija
79/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaistaustaiset ry kirjoitti:

Yle, Tv1, uutiset klo 20.30: haastateltava oli Ylen rikostoimittaja Päivi Happonen. Ihan Päivin ilmaisuun kuuluvaa puheen rytmiä ja painotusta, ei mitään hätää tai paniikkia hänellä. Olen Päivin kanssa aikoinaan Tampereella (n 30 v sitten) jutellut esim. kuntosalilla, ja ihan samalla tavalla puhui jo silloin. Älkää siis huolestuko turhasta. Itse asia tässä on tärkein.

Mä en saa tuosta Happosen puheesta mitenkään paniikinomaista :D Ihmiset sattuvat puhumaan eri vauhdilla ja itse ymmärsin Päivin pointit. 

Vierailija
80/230 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaistaustaiset ry kirjoitti:

No kuntosalilla tuollaisen puhumisen edes jotenkin ymmärtäisikin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän