Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä poliisissa tapahtuu? - Turvauhka: Valvontaa ja turvatarkastuksia lisätty. Panssariauto Pasilan aseman edessä.

Vierailija
10.02.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008601985.html

Tehostettua valvontaa lisätty useissa osastoissa. Mikäköhän on syynä?

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyökkääköhän venäjältä joku

Vierailija
222/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisissa ei tapahdu mitään, koska he ovat suojautuneet lukittujen ovien ja panssariautolta näyttävien maastureidensa turvaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalta poliisikaverilta olen kuullut, että heidän mielestä kyse on Mantaqa-rikollisjengistä. Eivät he sinänsä tiedä asiaa, mutta tämä on yleinen fiilis poliisissa.

Vierailija
224/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä tietää että Suomen ydinvoimaloiden päälle ei pääse lentelemään ja Puolustusvoimia kohtaan tehtyä hybriditoimia ei tiedoteta julkisuuteen, joten vaikuttaa pitää poliisin kautta. Suomalaiset luottavat poliisiin ja tällä Venäjän hybridivaikuttamisella on saatu aiheutettua hämmennystä kansassa. Poliisiin on kohdistunut historian suurin uhka. Venäjä toimii niin että me näemme sen mitä Venäjä haluaa meidän näkevän. Siksi näemme että poliisin uhka johtuisi hallituksen maahanmuuttopolitiikasta, jotta se repisi kansalaisia vielä enemmän erilleen toisistaan. 

Hesari tässä mun mielestä enemmän taas "vaikuttaa".

Kun koronapelkoa ei voi enää lietsoa, pelotellaan Venäjällä.

Vierailija
225/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useammalta poliisikaverilta olen kuullut, että heidän mielestä kyse on Mantaqa-rikollisjengistä. Eivät he sinänsä tiedä asiaa, mutta tämä on yleinen fiilis poliisissa.

Aika jännä, että poliisijohto tosiaan ilmeisesti salaa uhan aiheuttajan ja tarkan luonteen alaisiltaan. Kylläpä osaakin olla tärkeää suojella multikulttia mainehaitalta.

Vierailija
226/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilla ei olisi mitään syytä salata jos kyse olisi Mantaqan porukasta.

Vierailija
227/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, mitä ei todellakaan voi kertoa. Mitä se voisi olla?

Vierailija
228/230 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuulin varusmiehiltä. Miksi tuo salataan?

Vierailija
229/230 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wisitorn kirjoitti:

En yhtään ihmettele!

Tässä männä viikolla Poliisi nimittäin ajoi siviiliautolla motarilla vaivaista 30-40km/h, hälyvalot päällä, vasenta kaistaa!

Itse ajelin kaikessa rauhassa oikeanpuolista kaistaa ja täysin rajoitusten mukaisasti. Yhtäkkiä se poliisiauto oli vaan loivan mutkan jälkeen siinä edessäni. Koittivat saada minut ohittamaan heidät VÄÄRÄLTÄ puolelta?? Siitäkös riemu heillä olisi revennyt. :=)

Poliisi tuntuu olevan aivan sekaisin, joten en yhtään tätä tilannetta ihmettele!

poliisinnomassa toiminnassa on paljon seikkoja, jotka eivät kestä päivän valoa; provosointia, provosoitumista, väkivaltaa, kännäämistä, rikollisuutta, epäeettistä toimintaa, jne. Osa tästä toiminnasta päätyy silloin tällöin julkisuuteen, nykyisin itseasiassa aika usein. Ei ole mitään syytäkään luottaa poliisiin. Oma lukunsa ovat poliisi-tv realityohjelmat, joissa esitellään poliisin työtä rehellisen auttamistyön näkökulmasta. Kun kamera on sammunut, muuttuu puhe ja toiminta karkeaksi. Ei ole mitenkään ihmeellistä, jos poliisi on ajanut itsensä ongelmiin, eikä nauti parasta mahdollista luottamusta.

Vierailija
230/230 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jäädessään, ja kiinnijäänti on väistämätöntä, vain ajan kysymys, tulee uhkaajalle/uhkaajille varmaan teon mukaiset historiallisen kovat rangaistuksetkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä