Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 170-174cm, miksi kuvittelet olevasi todella pitkä?

Vierailija
21.06.2015 |

Tuossahan se tuli... Huvittaa kun tälläkin palstalla välillä näkee näitä "oon 172, en kehtaa käyttää korkoja!" ja "oon 173, oonko liian pitkä :(((" -tyyppejä. No tota mites ne sellaiset +180cm naiset, löytyy nykyään jo paljon, mun mielestä ne on oikeesti pitkiä. :D

En oo itsekään mikään amatsoni, 174cm. Siitä huolimatta ihmettelen tätä useiden suht samanpituisten tarvetta mieltää itsensä mukamas jotenkin erityisen pitkäksi, vaikka oikeasti löytyy todella paljon pidempiäkin naisia.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm.

Koulussa koin itseni pitkäksi, koska muut kanssani kulkevat olivat minua lyhyempiä. Kun on ujo ja haluaisi olla piilossa, niin ärsyttää jossain porukassa olla muita pitempi, niin että oma naama näkyy kaikkialle. Nuorempana häpesin pituuttani, mutta nykyään ajattelen, että koska minulla on leveät hartiat, niin ehkä parempi näin. Kun on pitkä, niin ne hartiat ja muutenkin miehekäs ruumiinrakenne voi tavallaan mennä osittain sen pituuden "piikkiin".

Nykyään en enää muuten pidä itseäni kovin pitkänä. Kun ei ole mihin verrata, niin sitä ei tule ajatelleeksi. Kuitenkin välillä sanotaan pitkäksi, joten kai mä sitten olen, mutta en usko pituuteni yleensä ottaen herättävän huomiota. Omasta mielestäni olen ihan tavallisen pituisen näköinen esim. nähdessäni peilikuvani jossain. Ehkä jos olisin kapea, niin näyttäisin pidemmältä, eli kenties yksin liikkuessani leveyteni luo "optisen illuusion", että olen lyhyempi?

Mulla on muuten pitkä selkä, niin istuessa olenkin "superpitkä". Huvitti yhdessä tilaisuudessa, kun istuin takapenkillä ja näin ihan hyvin eteen, mutta kun noustiin ylös, niin en nähnytkään enää mitään. :D

Vierailija
42/42 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 cm. Koen itseni erityisen pitkäksi siksi, että tuttavapiirissäni & työyhteisössäni kaikki muut naiset ovat paljon lyhyempiä. Lisäksi minulta on usein kyselty, että "kuinka hirveän pitkä sä oikein oot?", joten se mielikuva minulle on itsestäni jäänyt; hirveän pitkä. Lisäksi housuostoksilla pituutensa tiedostaa hyvin, koska farkuissa tuumapituuteni on 36 ja tätä on harvoin saatavilla, muita housuja myös on vaikea löytää tarpeeksi pitkinä. En todellakaan käytä korkokenkiä. Haluaisin olla n. 167 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi