Sipsibaari häihin
Ihan villinä ajatuksena tuli mieleen että voisi häihin rakentaa erilaisista sipseistä, pähkinöistä ja poppareista baarin. Vieraat saisivat ottaa lemppareitaan itse omiin pikkukulhoihin illan aikana, tietysti ruokaakin olisi perinteiseen tapaan, tämä vain lisänä. Kun yleensähän pöydissä on hieman suolapähkinöitä, jos ollenkaan mitään suolaista ruuan lisäksi. Saanko av:lla siunauksen idealle, itse tykkäisin tällaisesta vieraana.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:57"]
Makaronilaatikkobaari! Eri makaronilaatikkoyhdistelmiä, esim. pesto, mozzarella, tomaattinen, tulinen... Kumminkin lopuksi jokainen punnitsisi annoksena ja ottoraja olisi 200 gr.
[/quote]
Ja jokaiselle vieraalle on varattu myös puolikas lenkkimakkara aterialle.
Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
Kätevintä olisi kaataa suoraan pussista, pussit ei vaan ole kovin kivan näköisiä... kehitellään ;)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
Mun mielestä pihdit voisi toimia, ainakin kauhaa paremmin. Sellaiset salaatinottimien tapaiset
Semmoset pihtiottimet. Ei mee niin murskaksi ku jos kauhalla kauhos.
Mää oon tuosta haaveillu jo pitkään! Ei oo edes miestä vielä kuvioissa mutta mun häihinhän tulevaisuudessa tulee sipsibaari ja sillä selvä :D
Muuten jees, mutta laitattehan jokaisen laadun kohdalle vaikka pussista leikatun tuoteselosteen, vaikka kuinka olisi ruman näköistä eikä sopisi teemaväreihin. Terv. allerginen
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:17"]Muuten jees, mutta laitattehan jokaisen laadun kohdalle vaikka pussista leikatun tuoteselosteen, vaikka kuinka olisi ruman näköistä eikä sopisi teemaväreihin. Terv. allerginen
[/quote]
Ne selosteethan voi kirjottaa vaikka koneella nätimmälle paperille :) Ja jos ostaa ns "tunnettuja" sipsimerkkejä niin eiköhän allergikotkin tiedä jo valmiiksi mitä vois syödä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:17"]Muuten jees, mutta laitattehan jokaisen laadun kohdalle vaikka pussista leikatun tuoteselosteen, vaikka kuinka olisi ruman näköistä eikä sopisi teemaväreihin. Terv. allerginen
[/quote]
Tottakai! Itselläni ei ole allergioita, mutta silti vieraana häiritsee esim. buffassa, ettei niihin aina merkitä erikoisruokavalioden ruokia... Pelkään aina ottavan tällaista ruokaa ja se oikeasti sitä ruokaa tarvitseva jää ilman. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
Kätevintä olisi kaataa suoraan pussista, pussit ei vaan ole kovin kivan näköisiä... kehitellään ;)
[/quote] Tarkoitin sellaisia pieniä, söpöjä paperisia pusseja, joihin laittaisitte sipsit. Jokainen vieras voisi sitten ottaa oman pussin. Ei niissä sipsien omissa pusseissa tietenkään. En tainnut olla kovin selkeä viestissäni :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
[/quote] Tarkoitin sellaisia pieniä, söpöjä paperisia pusseja, joihin laittaisitte sipsit. Jokainen vieras voisi sitten ottaa oman pussin. Ei niissä sipsien omissa pusseissa tietenkään. En tainnut olla kovin selkeä viestissäni :D
[/quote]
Olit selkeä, mä ymmärsin mitä tarkoitit heti. Pikkupussit hyvä idea.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
[/quote]
Ymmärsin kyllä ideasi, tarkoitus oli kuitenkin että vieraat saa itse valita mitä ottavat ja kuinka paljon. Ja ne kulhot eettisyyden vuoksi, pikkupusseista tulisi älytön määrä roskaa. Ap
Miksi minulle tuli déjà vu -tunne tuossa pihtien kohdalla?
Me suunnitellaan syksyksi häihin tarjoilua. Totta kai sipsibaari ja kermaviilidipit. Viereen karkkibaari irtsareilla. Tarjoilemme vieraille lihapullia ja viinirypäleitä koktailtikuissa ja ruokana on nauravia nakkeja ja ranskiksia.
Leikit on ihan ehdoton kans. Vieraat tykkää, kun pääsee juhliin leikkimään ohjattuja leikkejä. Aarteen etsintää ja tuolileikkejä.
Onkimista olen miettinyt, voisko sillai sitten kaikille vieraille antaa siinä sen lahjapussin, mikä annetaan vieraille, kun ne lähtee pois.
Nyt on pulma, että kuinka kauan vieraat voi olla, ennen kuin heitä on vaikea hallita. Kaksi tuntia, vai jaksavatko he olla kolme tuntia juhlimassa, ennen kuin ovat sokerihumalassa?
Entä jos joku ei osaa käyttäytyä, päästänkö tällaiset vieraat pelaamaan pleikalla. Mielipiteitä, miten olette toimineen.
Odotan täpöllä häitämme. Niistä tulee ihan meidän näköiset
Me suunnitellaan syksyksi häihin tarjoilua. Totta kai sipsibaari ja kermaviilidipit. Viereen karkkibaari irtsareilla. Tarjoilemme vieraille lihapullia ja viinirypäleitä koktailtikuissa ja ruokana on nauravia nakkeja ja ranskiksia.
Leikit on ihan ehdoton kans. Vieraat tykkää, kun pääsee juhliin leikkimään ohjattuja leikkejä. Aarteen etsintää ja tuolileikkejä.
Onkimista olen miettinyt, voisko sillai sitten kaikille vieraille antaa siinä sen lahjapussin, mikä annetaan vieraille, kun ne lähtee pois.
Nyt on pulma, että kuinka kauan vieraat voi olla, ennen kuin heitä on vaikea hallita. Kaksi tuntia, vai jaksavatko he olla kolme tuntia juhlimassa, ennen kuin ovat sokerihumalassa?
Entä jos joku ei osaa käyttäytyä, päästänkö tällaiset vieraat pelaamaan pleikalla. Mielipiteitä, miten olette toimineen.
Odotan täpöllä häitämme. Niistä tulee ihan meidän näköiset
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:17"]Muuten jees, mutta laitattehan jokaisen laadun kohdalle vaikka pussista leikatun tuoteselosteen, vaikka kuinka olisi ruman näköistä eikä sopisi teemaväreihin. Terv. allerginen [/quote] Ne selosteethan voi kirjottaa vaikka koneella nätimmälle paperille :) Ja jos ostaa ns "tunnettuja" sipsimerkkejä niin eiköhän allergikotkin tiedä jo valmiiksi mitä vois syödä.
[/quote]
Kunhan ne selosteet löytyy, tai vähintäänkin merkki+laatu ja allergisoivat ainesosat.
On kyllä tosi wtmeininkii!!!
Tulisko sinne myös teddy-hitit?
Jotenkin pitäis kyllä hienostella, esim leipomalla itse grissineitä, parmesankeksejä, nakkipiiloja ym
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
[/quote]
Ymmärsin kyllä ideasi, tarkoitus oli kuitenkin että vieraat saa itse valita mitä ottavat ja kuinka paljon. Ja ne kulhot eettisyyden vuoksi, pikkupusseista tulisi älytön määrä roskaa. Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:09"]Hyvä idea mikäli keksitte tavan, jolla ottaa sipsejä. Ottimilla menevät rikki. Ehkä valmiit pienet pussit?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eettisyyden?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:39"]On kyllä tosi wtmeininkii!!!
Tulisko sinne myös teddy-hitit?
Jotenkin pitäis kyllä hienostella, esim leipomalla itse grissineitä, parmesankeksejä, nakkipiiloja ym
[/quote]
Nakkipiilotko on sun mielestä hienostelua? :DD
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:57"]
Tuleeko siideriä myös? Saako kananpersetukan leikkauksen non stoppina?
[/quote]
Ihmettelin, että tämä on vasta eka wt-kommentti... :D Veikkaanpa, että idea on tällaista "Hyi, siis vähän wt ja mä en ikinä...", mutta silti ne sipsit kummasti hupenisivat kulhoistaan alta aikayksikön. Eihän kukaan seiskaakaan lue, vaikka se myykin kuin häkä!
IMO jees idea, voisi tosiaan illalla tehdä kauppansa. :)