Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti, en kestä..

Vierailija
21.06.2015 |

Se soittaa monta kertaa päivässä miehelle. Nyt kun lapset miehen edellisestä liitosta ovat meillä kesälomalla, se soittaa ja vahtii puhelimitse kaikkea mahdollista, esim. millä vaaeilla nukkuvat yöt, onko lapsiportti kiinni, ettei 7-v vaan tipu yöllä rappusista ym.. Meillä on miehen kanssa yksi yhteinen lapsi, 3.5 kk vauva. Mullekin soitteli aikansa. Ristiäisissä taisin olla sen verran tyly sen ohjeille, ettei ole enää mulle soittanut. Ristiäisissä se kulki mun perässäni ja jos vauva itki, se oli tyyliin " lapsiparalla on kova nälkä, ei taida maito enää riittää tai että kovin on väsynyt, eikä laiteta nukkumaan". Vauva oli sukulaistytön sylissä tyytyväisenä, niin anoppi kävi sanaakaan sanomatta nappaamassa hänet itselleen. 

Rasittava ihminen, höösää ja antaa itsestään semmoinen lutusen mummelin kuvaa. Kuitenkin taustalla on vaan kauhea tarve kontrollioda kaikkea. Onneksi se asuu parinsadan kilometrin päässä. En kyllä tajua, miten mies jaksaa. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:55"]

Mun oli vaan pakko päästä purkamaan jonnekin. En halua miehelle haukkua hänen äitiään, en edes kyseenalaistaa tota hössötystä( manipulointia). Säälittää mies, joka luulee, että hänen isänsä on paha. Miehen vanhemmat ovat eronneet mieheni asuessa vielä kotona. Syy eroon oli kuulemma isässä, joka on väkivaltainen narsisti. Näin siis miehen äidin mukaan ja mieskin ilmeisesti uskoo tuon. Olen nyt sen aikaa katsonut heidän elämäänsä, että ymmärrän äidin olevan se, jota on tehnyt miehestä "väkivaltaisen". Mieheni on nuorin poika ja äitinsä käyttää häntä pikku apulaisenaan, joka menee paikalle, kun äiti pyytää. Jos meillä on riitaa, mies kertoo äidilleen ja äiti soittelee vielä tiuhemmin. Onneksi asutaan kaukana. ap

[/quote] Ja tuommoisen kanssa menit tekemään lapsenkin? Pitäskös sinun nyt vähän myös katsoa peiliin? Taitaa se malka löytyä sieltäkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla